miten on näin laman aikana? tunkua taitaa olla? mietiskelen tässä restonomiksi opiskelua, mutta työllistyminen mietityttää, kokemuksia?
restonomeille
3
481
Vastaukset
- Gingery*
Matkailu alan restonomiksi en ainakaan kehota lukemaan. Ihan turha koulutus jos töitäkin haluis tehdä. Itse mietin jonkin muun alan opiskelua, kun vaan keksisi sellaisen joka työllistää ja kiinnostaa. Yksi luokkatoveri on nyt ravintolapuolen hommissa, rankka homma mutta kuitenkin vastaa jotenkin ainakin hänen koulutustaan. Monista muista oon kuullut, että opiskelevat nyt jo ihan toista alaa ja matkailu ei ole työllistänyt.
- res AMK 2006
Sama homma. Restonomina et työllisty. Jo pelkkä "titteli" on hankala, kun viittaa ravintolapuolelle - ja matkailu on aika paljon muutakin kuin ravintoloita ja majoitusta. Laaja koulutus ja usein päätyy hanttihommiin... Mene kauppakorkeaan tai jotain!
- profffa
res AMK 2006 kirjoitti:
Sama homma. Restonomina et työllisty. Jo pelkkä "titteli" on hankala, kun viittaa ravintolapuolelle - ja matkailu on aika paljon muutakin kuin ravintoloita ja majoitusta. Laaja koulutus ja usein päätyy hanttihommiin... Mene kauppakorkeaan tai jotain!
Kauppakorkeaan ei vaan ihan "mennä" niinku amikseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691