Hobby Point Hesassa

villienkeli

Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksistanne ko liikkeestä.Hyvät ja huonot puolet ;-).

16

3561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekisteröitymätön**

      Löytyy tosi monipuolisesti tavaraa, palvelu on ystävällistä ja hinnat monen artikkelin kohdalla varsin kohtuulliset.

      Aivan erityisesti vanhempi myyjärouva on aivan loistava - hyvin avulias ja osaa neuvoa sun vaikka missä.

      • mieltä kanssasi

        Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

        Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.


      • venkeli
        mieltä kanssasi kirjoitti:

        Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

        Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.

        Pitääkin kokeilla liikettä. Pidän liikkeistä joissa osataan palvella asiakkaita./Villienkeli
        PS: Hauskaa kesän jatkoa teille molemmille!


    • Huonoa palvelua

      Huonoa palvelua ja myyjä oli hyvin epäystävällinen. Aikaisemmin myyjä kohteli vanhoja ihmisiä ilkeästi ja olin aivan ihmeissäni ja toiselle asiakkaalle oli myytyy rihkamaa hopeana. Minua kohdeltiin ilkeästi ja myyjä suorastaan huusi minulle, kun kyselin asioita. En suosittele kenellekään!

    • ateljee71

      Must hobby point on hyvin monipuolinen ja laaja askartelukauppa. Käyn siellä varsinkin silloin kun olen tekemässä antiikkinalleja koska sieltä saa hyin nallelle erivärisiä ja kokoisia lasisilmiä ja tietenkin niveliä erikokoisille nalleille aidoista kankaista puhumattakaan. Aito nallehan tehdään aidosta mohairista.

    • -sa--sgfjagaekgkbf.

      Hobby Pointin myyjät ei ees kysy voinko auttaa!!!! Hyvät valikoimat, mutta huono henkilökunta

    • hth**

      Ilmeisesti on sattunut myyjille huonoja päiviä ( eikös meille kaikille)? Aika vaikea kuitenkin kuvitella sieltä ketään, joka huutaisi asiakkaille. Minä olen ollut hobby pointiin todella tyytyväinen - käytän molempien kerrosten palveluja säännöllisesti. (alakerrassahan on siis pienoismallipuoli. )

      Voi olla, että en itse osaa kiinnittää huomiota tuohon ettei tarjota apua, kun olen niitä ihmisiä, jotka mieluummin katselevat itsekseen. Osaan kysyä, jos tarvitsen apua ja arvostan sitä, jos niskaani ei höngitä.

      Joskus on tainnut olla jokin nuori myyjätyttönen, joka on ollut hieman pihalla asioista, mutta yleensä aina tietävät neuvoa. Ymmärrän toki, että jokaisen on aloitettava jostakin ja heti ei voi olla asiantuntija.

      Kannattaa itse kysyä, mikäli on jokin asia, jossa tarvitsee apua, myyjät ovat aina auttaneet mielellään ja ystävällisesti.

      Valikoima on todella monipuolinen ja hinnat kilpailukykyiset. Riippuen kuitenkin, mitä tarvitset, voi jossain olla parempikin valikoima - esim. leimailujuttuja löytyy paremmin Sinellistä ja koruilijankin kannattaa käydä katsomassa Sinellin valikoimia - näillä kahdella liikkeellä on mielestäni parhaat korutarvike- ja helmivalikoimat. Ja kun etäisyyttäkään ei ole kuin puolisen kilometriä, vertailu on helppoa.

    • pettynytttttt

      Vanha ketju, mutta oikeasti uskomattoman tylyä palvelua siellä, edelleen.......

    • Asiakas12

      Hyvä valikoima mutta EI palautus oikeutta. Vaan vaihto-oikeus mikä tuli mulle ainakin ihan shokkina! Todella huonoa asiakaspalvelua, jos ei palautusoikeutta ole. Tuntuu että siellä vain huijataan kun tästä ei ole ilmoitusta kun vain tietyissä tuotteissa.
      En suosittele tämän takia enää...

      • Neulova

        Ei kivijalkakaupassa ole mitään pakkoa antaa palautusoikeutta! Ei edes vaihto-oikeutta. Katsotaan, että kun tuotteen on nähnyt kaupassa ja sitä on voinut siellä tutkia rauhassa, niin kauppa on kauppa. Erikseen voi sitten sopia ns. avokaupasta, jolloin tuotteen saa palauttaa vielä kotiinviennin jälkeen, mutta siitä pitää tosiaan sopia erikseen.

        Vain etämyynnissä (esim. verkkokauppa) on tarjottava vaihto- ja palautusoikeutta. Kivijalkakaupan, jollainen Hobby Pointikin on, ei tarvitse tarjota kumpaakaan. On poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua, jos jompaakumpaa tarjotaan, jo vaihto-oikeus on enemmän kuin on pakko antaa.


    • Salonti

      Ostimme jouluksi lapselle viallisen koottavan lahjan. Tämä oli tietysti suuri pettymys jouluaatona lapselle. Tähän omistaja vain ylimielisesti vastasi että sellaista elämä vain on. Miten leluja myyvä kauppias voi tällaista vastata? Ei yhtään pahoitellut asiaa.

    • Asiakas.vaan

      Alakerran pienoismallien puolella palvelu on ollut todella asiallista ja ystävällistä. Olen ainakin itse saanut avata paketit ja tarkistaa sisällön ennen ostosta, eli ei ole varmasti tullu tässä liikkeessä hankittua sekunda tuotteita. Sillä jos sisältö ei ole ollut kunnossa ovat pitäneet viallisen itsellään ja antaneet asiakkaalle paketin joka on kunnossa. Ja sama ylä-kerran kangas ja lanka puolella on palvelu ollut täysin samaa luokkaa. Kävin liikkeessä tänään taas kerran ja sanonpa vaan että voisin suositella edelleen.
      Ihmettelen mistä nämä valitukset on aiheutunut sillä olen asioinut viime vuoden aikana kerran tai kaksi kuukausittain, niin ei ole vaki henkilökunta ainakaan antanut aihetta valittaa. Ellei sitten liikkeessä ole ollut jotain opiskelijaa harjoittelussa ja hemot tai tiedot pettänyt tms.
      Ja jos on valituksen aihetta nettikaupankäynnissä niin miksi pitää olla palautusoikeus kun vaihto-oikeus on aivan sama ellei parempikin.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt myymälässä, kun olen etsinyt jotain tiettyä tai pelkästään "hakenut ideaa". Ihan kivaksi kaupaksi olen kokenut. Joka paikastahan sitä voi hukkaostoksia tehdä. Pienoismallien maaleja olen ostanut moneen muuhunkin pieneen korjaukseen, kun värejä on niin paljon. Viimeksi ostin kankaanpainovärejä. En kehdannut kysyä myyjiltä apua, mutta onnistuin itse löytämään toimivat ratkaisut projeteihini. Siellä muuten näyttää olevan useissa asioissa monisteella ohjeita saatavilla. Eli nekin kannattaa hyödyntää, jollei tarkkaan itse tiedä, miten toimia.

    • Anonyymi

      Olen asioinut liikkeessä useita kertoja ja olen ollut oikein tyytyväinen liikkeen laajaan valikoimaan. Palveluakin olen saanut. Tänään kaikki muuttui. Poikani oli pari päivää aikaisemmin ostanut liian paksuja metallilevyjä. Halusimme vaihtaa ne oikean kokoisiin. Täysin käyttämättömät tuotteet hintatarroilla. kunaloin selittää asiaa kassalla, miesmyyjä keskeytti, ennenkuin pääsin asian loppuun ja totesi; ei vaihdeta. Ihmetellessäni ja tiedustellessani syytä totesi vain tylysti; pomo on kieltänyt. En ole vastaavaan aiemmin törmännyt. Ikävimmäksi asian teki myyjän asenne. Oli selvästi väärässä työssä. No, ostettiin vaan sitten uusia, kun vaihtokaan ei käynyt.

    • Anonyymi

      Kauppa ei osaa asiakaspalvelun jaloa taitoa. 11v tyttäreni todella pettynyt ostamaansa virheelliseen tuotteeseen. Ei neuvottelua, ei palautusta. Kallis hartsituote kyseessä. Testasivat tytön tuotetta (tyttö vei liikkeeseen palautuksena) ja ilmoittivat että kovettuu (tyttö voi hakea pois). Syyllistivät että lapsi ei osaa. Itse äitinä mukana ja osaa kyllä.
      Uskomatonta! Tyttö ravaa viemässä ja hakemassa viallista tuotetta. En voi suositella kauppaa kenellekään. Mielipaha on kova tytöllä. Hartsi ja muotit nyt liikkeessä. Pitkä miinus toiminnalle. 😭

    • Anonyymi

      Aivan onnetonta palvelua asiakkaalle ja vielä lapselle! Tyttäreni kertoi myyjän sanoneen että hän on toiminut väärin hartsimassan kanssa ja tämä koen lapsen syyllistämiseksi. Olemme olleet puotiin yhteydessä ja reklamoineet tuotteen joka ei meillä ole toiminut niin kuin luvattu. Olemme myös toimittaneet tuotteen teille ja muotit. Kokeilimme tuotetta yhdessä täällä kotona ja totesimme siinä virheen, massa ei kuivunut luvatussa ajassa. Kauppa ei ota vastuuta asiakkaan reklamoinnista. Olemme asioineet kaupassa usein. Paha mieli.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe