Hobby Point Hesassa

villienkeli

Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksistanne ko liikkeestä.Hyvät ja huonot puolet ;-).

21

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekisteröitymätön**

      Löytyy tosi monipuolisesti tavaraa, palvelu on ystävällistä ja hinnat monen artikkelin kohdalla varsin kohtuulliset.

      Aivan erityisesti vanhempi myyjärouva on aivan loistava - hyvin avulias ja osaa neuvoa sun vaikka missä.

      • mieltä kanssasi

        Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

        Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.


      • venkeli
        mieltä kanssasi kirjoitti:

        Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

        Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.

        Pitääkin kokeilla liikettä. Pidän liikkeistä joissa osataan palvella asiakkaita./Villienkeli
        PS: Hauskaa kesän jatkoa teille molemmille!


    • Huonoa palvelua

      Huonoa palvelua ja myyjä oli hyvin epäystävällinen. Aikaisemmin myyjä kohteli vanhoja ihmisiä ilkeästi ja olin aivan ihmeissäni ja toiselle asiakkaalle oli myytyy rihkamaa hopeana. Minua kohdeltiin ilkeästi ja myyjä suorastaan huusi minulle, kun kyselin asioita. En suosittele kenellekään!

    • ateljee71

      Must hobby point on hyvin monipuolinen ja laaja askartelukauppa. Käyn siellä varsinkin silloin kun olen tekemässä antiikkinalleja koska sieltä saa hyin nallelle erivärisiä ja kokoisia lasisilmiä ja tietenkin niveliä erikokoisille nalleille aidoista kankaista puhumattakaan. Aito nallehan tehdään aidosta mohairista.

    • -sa--sgfjagaekgkbf.

      Hobby Pointin myyjät ei ees kysy voinko auttaa!!!! Hyvät valikoimat, mutta huono henkilökunta

    • hth**

      Ilmeisesti on sattunut myyjille huonoja päiviä ( eikös meille kaikille)? Aika vaikea kuitenkin kuvitella sieltä ketään, joka huutaisi asiakkaille. Minä olen ollut hobby pointiin todella tyytyväinen - käytän molempien kerrosten palveluja säännöllisesti. (alakerrassahan on siis pienoismallipuoli. )

      Voi olla, että en itse osaa kiinnittää huomiota tuohon ettei tarjota apua, kun olen niitä ihmisiä, jotka mieluummin katselevat itsekseen. Osaan kysyä, jos tarvitsen apua ja arvostan sitä, jos niskaani ei höngitä.

      Joskus on tainnut olla jokin nuori myyjätyttönen, joka on ollut hieman pihalla asioista, mutta yleensä aina tietävät neuvoa. Ymmärrän toki, että jokaisen on aloitettava jostakin ja heti ei voi olla asiantuntija.

      Kannattaa itse kysyä, mikäli on jokin asia, jossa tarvitsee apua, myyjät ovat aina auttaneet mielellään ja ystävällisesti.

      Valikoima on todella monipuolinen ja hinnat kilpailukykyiset. Riippuen kuitenkin, mitä tarvitset, voi jossain olla parempikin valikoima - esim. leimailujuttuja löytyy paremmin Sinellistä ja koruilijankin kannattaa käydä katsomassa Sinellin valikoimia - näillä kahdella liikkeellä on mielestäni parhaat korutarvike- ja helmivalikoimat. Ja kun etäisyyttäkään ei ole kuin puolisen kilometriä, vertailu on helppoa.

    • pettynytttttt

      Vanha ketju, mutta oikeasti uskomattoman tylyä palvelua siellä, edelleen.......

    • Asiakas12

      Hyvä valikoima mutta EI palautus oikeutta. Vaan vaihto-oikeus mikä tuli mulle ainakin ihan shokkina! Todella huonoa asiakaspalvelua, jos ei palautusoikeutta ole. Tuntuu että siellä vain huijataan kun tästä ei ole ilmoitusta kun vain tietyissä tuotteissa.
      En suosittele tämän takia enää...

      • Neulova

        Ei kivijalkakaupassa ole mitään pakkoa antaa palautusoikeutta! Ei edes vaihto-oikeutta. Katsotaan, että kun tuotteen on nähnyt kaupassa ja sitä on voinut siellä tutkia rauhassa, niin kauppa on kauppa. Erikseen voi sitten sopia ns. avokaupasta, jolloin tuotteen saa palauttaa vielä kotiinviennin jälkeen, mutta siitä pitää tosiaan sopia erikseen.

        Vain etämyynnissä (esim. verkkokauppa) on tarjottava vaihto- ja palautusoikeutta. Kivijalkakaupan, jollainen Hobby Pointikin on, ei tarvitse tarjota kumpaakaan. On poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua, jos jompaakumpaa tarjotaan, jo vaihto-oikeus on enemmän kuin on pakko antaa.


      • Anonyymi

        Tänään ilmeni ettei edes vaihto-oikeutta. Töykeä hymytön ’palvelu’


    • Salonti

      Ostimme jouluksi lapselle viallisen koottavan lahjan. Tämä oli tietysti suuri pettymys jouluaatona lapselle. Tähän omistaja vain ylimielisesti vastasi että sellaista elämä vain on. Miten leluja myyvä kauppias voi tällaista vastata? Ei yhtään pahoitellut asiaa.

    • Asiakas.vaan

      Alakerran pienoismallien puolella palvelu on ollut todella asiallista ja ystävällistä. Olen ainakin itse saanut avata paketit ja tarkistaa sisällön ennen ostosta, eli ei ole varmasti tullu tässä liikkeessä hankittua sekunda tuotteita. Sillä jos sisältö ei ole ollut kunnossa ovat pitäneet viallisen itsellään ja antaneet asiakkaalle paketin joka on kunnossa. Ja sama ylä-kerran kangas ja lanka puolella on palvelu ollut täysin samaa luokkaa. Kävin liikkeessä tänään taas kerran ja sanonpa vaan että voisin suositella edelleen.
      Ihmettelen mistä nämä valitukset on aiheutunut sillä olen asioinut viime vuoden aikana kerran tai kaksi kuukausittain, niin ei ole vaki henkilökunta ainakaan antanut aihetta valittaa. Ellei sitten liikkeessä ole ollut jotain opiskelijaa harjoittelussa ja hemot tai tiedot pettänyt tms.
      Ja jos on valituksen aihetta nettikaupankäynnissä niin miksi pitää olla palautusoikeus kun vaihto-oikeus on aivan sama ellei parempikin.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt myymälässä, kun olen etsinyt jotain tiettyä tai pelkästään "hakenut ideaa". Ihan kivaksi kaupaksi olen kokenut. Joka paikastahan sitä voi hukkaostoksia tehdä. Pienoismallien maaleja olen ostanut moneen muuhunkin pieneen korjaukseen, kun värejä on niin paljon. Viimeksi ostin kankaanpainovärejä. En kehdannut kysyä myyjiltä apua, mutta onnistuin itse löytämään toimivat ratkaisut projeteihini. Siellä muuten näyttää olevan useissa asioissa monisteella ohjeita saatavilla. Eli nekin kannattaa hyödyntää, jollei tarkkaan itse tiedä, miten toimia.

    • Anonyymi

      Olen asioinut liikkeessä useita kertoja ja olen ollut oikein tyytyväinen liikkeen laajaan valikoimaan. Palveluakin olen saanut. Tänään kaikki muuttui. Poikani oli pari päivää aikaisemmin ostanut liian paksuja metallilevyjä. Halusimme vaihtaa ne oikean kokoisiin. Täysin käyttämättömät tuotteet hintatarroilla. kunaloin selittää asiaa kassalla, miesmyyjä keskeytti, ennenkuin pääsin asian loppuun ja totesi; ei vaihdeta. Ihmetellessäni ja tiedustellessani syytä totesi vain tylysti; pomo on kieltänyt. En ole vastaavaan aiemmin törmännyt. Ikävimmäksi asian teki myyjän asenne. Oli selvästi väärässä työssä. No, ostettiin vaan sitten uusia, kun vaihtokaan ei käynyt.

    • Anonyymi

      Kauppa ei osaa asiakaspalvelun jaloa taitoa. 11v tyttäreni todella pettynyt ostamaansa virheelliseen tuotteeseen. Ei neuvottelua, ei palautusta. Kallis hartsituote kyseessä. Testasivat tytön tuotetta (tyttö vei liikkeeseen palautuksena) ja ilmoittivat että kovettuu (tyttö voi hakea pois). Syyllistivät että lapsi ei osaa. Itse äitinä mukana ja osaa kyllä.
      Uskomatonta! Tyttö ravaa viemässä ja hakemassa viallista tuotetta. En voi suositella kauppaa kenellekään. Mielipaha on kova tytöllä. Hartsi ja muotit nyt liikkeessä. Pitkä miinus toiminnalle. 😭

    • Anonyymi

      Aivan onnetonta palvelua asiakkaalle ja vielä lapselle! Tyttäreni kertoi myyjän sanoneen että hän on toiminut väärin hartsimassan kanssa ja tämä koen lapsen syyllistämiseksi. Olemme olleet puotiin yhteydessä ja reklamoineet tuotteen joka ei meillä ole toiminut niin kuin luvattu. Olemme myös toimittaneet tuotteen teille ja muotit. Kokeilimme tuotetta yhdessä täällä kotona ja totesimme siinä virheen, massa ei kuivunut luvatussa ajassa. Kauppa ei ota vastuuta asiakkaan reklamoinnista. Olemme asioineet kaupassa usein. Paha mieli.

    • Anonyymi

      Kantasuomalaisen näköiset ihmiset saavat hyvää asiakaspalvelua. Ulkomaalaisen näköisiä asiakkaita selvästi seurataan hyllyjen välissä. En halua tukea kyseistä yritystä, elleivät muuta tapojaan vähemmän rasistisiksi.

      • Anonyymi

        Ei edes kantasuomalaisen näköiset..


    • Anonyymi

      Kallis

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua vanhemman miesmyyjän taholta, taisi olla omistaja kun asenne oli tuollainen. Älä asioi täällä jollet halua pilata päivääsi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6773
    2. Pystyisitkö pitämään

      Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6762
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      146
      5424
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

      Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4473
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

      Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4089
    6. Onnettomuus

      Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3640
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

      Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3218
    8. Tuntuuko ettet tiedä

      Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3143
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

      Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      70
      2752
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

      Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      39
      2250
    Aihe