Hobby Point Hesassa

Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksistanne ko liikkeestä.Hyvät ja huonot puolet ;-).
Ilmoita


Löytyy tosi monipuolisesti tavaraa, palvelu on ystävällistä ja hinnat monen artikkelin kohdalla varsin kohtuulliset.

Aivan erityisesti vanhempi myyjärouva on aivan loistava - hyvin avulias ja osaa neuvoa sun vaikka missä.
2 VASTAUSTA:
Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.
mieltä kanssasi kirjoitti:
Olen tuntenut omistajapariskunnan useampia vuosia töiden kautta: todella ammattitaitoisia ja mukavia ihmisiä.

Hillittömän hyvät valoikoimat, etenkin kun ajattelee, että kysymyksessä on kuitenkin yksityinen liike, eikä minkään ketjun jäsen.
Pitääkin kokeilla liikettä. Pidän liikkeistä joissa osataan palvella asiakkaita./Villienkeli
PS: Hauskaa kesän jatkoa teille molemmille!
+Lisää kommentti
Huonoa palvelua ja myyjä oli hyvin epäystävällinen. Aikaisemmin myyjä kohteli vanhoja ihmisiä ilkeästi ja olin aivan ihmeissäni ja toiselle asiakkaalle oli myytyy rihkamaa hopeana. Minua kohdeltiin ilkeästi ja myyjä suorastaan huusi minulle, kun kyselin asioita. En suosittele kenellekään!
Ilmoita
Must hobby point on hyvin monipuolinen ja laaja askartelukauppa. Käyn siellä varsinkin silloin kun olen tekemässä antiikkinalleja koska sieltä saa hyin nallelle erivärisiä ja kokoisia lasisilmiä ja tietenkin niveliä erikokoisille nalleille aidoista kankaista puhumattakaan. Aito nallehan tehdään aidosta mohairista.
Ilmoita
Hobby Pointin myyjät ei ees kysy voinko auttaa!!!! Hyvät valikoimat, mutta huono henkilökunta
Ilmoita
Ilmeisesti on sattunut myyjille huonoja päiviä ( eikös meille kaikille)? Aika vaikea kuitenkin kuvitella sieltä ketään, joka huutaisi asiakkaille. Minä olen ollut hobby pointiin todella tyytyväinen - käytän molempien kerrosten palveluja säännöllisesti. (alakerrassahan on siis pienoismallipuoli. )

Voi olla, että en itse osaa kiinnittää huomiota tuohon ettei tarjota apua, kun olen niitä ihmisiä, jotka mieluummin katselevat itsekseen. Osaan kysyä, jos tarvitsen apua ja arvostan sitä, jos niskaani ei höngitä.

Joskus on tainnut olla jokin nuori myyjätyttönen, joka on ollut hieman pihalla asioista, mutta yleensä aina tietävät neuvoa. Ymmärrän toki, että jokaisen on aloitettava jostakin ja heti ei voi olla asiantuntija.

Kannattaa itse kysyä, mikäli on jokin asia, jossa tarvitsee apua, myyjät ovat aina auttaneet mielellään ja ystävällisesti.

Valikoima on todella monipuolinen ja hinnat kilpailukykyiset. Riippuen kuitenkin, mitä tarvitset, voi jossain olla parempikin valikoima - esim. leimailujuttuja löytyy paremmin Sinellistä ja koruilijankin kannattaa käydä katsomassa Sinellin valikoimia - näillä kahdella liikkeellä on mielestäni parhaat korutarvike- ja helmivalikoimat. Ja kun etäisyyttäkään ei ole kuin puolisen kilometriä, vertailu on helppoa.
Ilmoita
Vanha ketju, mutta oikeasti uskomattoman tylyä palvelua siellä, edelleen.......
Ilmoita
Hyvä valikoima mutta EI palautus oikeutta. Vaan vaihto-oikeus mikä tuli mulle ainakin ihan shokkina! Todella huonoa asiakaspalvelua, jos ei palautusoikeutta ole. Tuntuu että siellä vain huijataan kun tästä ei ole ilmoitusta kun vain tietyissä tuotteissa.
En suosittele tämän takia enää...
1 VASTAUS:
Ei kivijalkakaupassa ole mitään pakkoa antaa palautusoikeutta! Ei edes vaihto-oikeutta. Katsotaan, että kun tuotteen on nähnyt kaupassa ja sitä on voinut siellä tutkia rauhassa, niin kauppa on kauppa. Erikseen voi sitten sopia ns. avokaupasta, jolloin tuotteen saa palauttaa vielä kotiinviennin jälkeen, mutta siitä pitää tosiaan sopia erikseen.

Vain etämyynnissä (esim. verkkokauppa) on tarjottava vaihto- ja palautusoikeutta. Kivijalkakaupan, jollainen Hobby Pointikin on, ei tarvitse tarjota kumpaakaan. On poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua, jos jompaakumpaa tarjotaan, jo vaihto-oikeus on enemmän kuin on pakko antaa.
+Lisää kommentti
Ostimme jouluksi lapselle viallisen koottavan lahjan. Tämä oli tietysti suuri pettymys jouluaatona lapselle. Tähän omistaja vain ylimielisesti vastasi että sellaista elämä vain on. Miten leluja myyvä kauppias voi tällaista vastata? Ei yhtään pahoitellut asiaa.
Ilmoita
Alakerran pienoismallien puolella palvelu on ollut todella asiallista ja ystävällistä. Olen ainakin itse saanut avata paketit ja tarkistaa sisällön ennen ostosta, eli ei ole varmasti tullu tässä liikkeessä hankittua sekunda tuotteita. Sillä jos sisältö ei ole ollut kunnossa ovat pitäneet viallisen itsellään ja antaneet asiakkaalle paketin joka on kunnossa. Ja sama ylä-kerran kangas ja lanka puolella on palvelu ollut täysin samaa luokkaa. Kävin liikkeessä tänään taas kerran ja sanonpa vaan että voisin suositella edelleen.
Ihmettelen mistä nämä valitukset on aiheutunut sillä olen asioinut viime vuoden aikana kerran tai kaksi kuukausittain, niin ei ole vaki henkilökunta ainakaan antanut aihetta valittaa. Ellei sitten liikkeessä ole ollut jotain opiskelijaa harjoittelussa ja hemot tai tiedot pettänyt tms.
Ja jos on valituksen aihetta nettikaupankäynnissä niin miksi pitää olla palautusoikeus kun vaihto-oikeus on aivan sama ellei parempikin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hobby Point Hesassa

Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksistanne ko liikkeestä.Hyvät ja huonot puolet ;-).

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta