Meillä jäi tuomukava piha hyvään kuntoon Big Puutarha-festivaalin jäljiltä. Eli n. 10 asuntoautoa mahtuu. Sähkö löytyy, grillipaikka, sauna, kahvila/kioski, pyykinpesukin käy.
Paikka Muuramen keskustan tuntumassa, n. 13 Km jyväskylästä etelään. Rantalantie 4, 40950 Muurame.
Lapsillekin on liukumäki, trampoliin, jne.
Pienimuotoista näyttelyäkin paikallisilta taiteilijoilta.
Eli tervetuloa. Yö 25 € sis sähkön. Sauna 5 egee/tunti.
Aamupalakin tilauksesta 5 €
P. 045-6771222, Penttinen Samuli
Neste Rally Muurame leirintäalue
Bonnie&Clyde
2
1270
Vastaukset 2
- Bonnie&Clyde
Piti vielä lisäsätä, että ollaan auki muulloinkin. Mutta kannattaa varata ja varmistaa puhelimella.
Varmasti viihtyisä miljöö 1900 luvun alkupäästä. Ja palvelu kohdallaan. :)
Muuramen Satamaan (Saarenlahden satama) 400 metriä, yleinen uimaranta 500m, Muuramen keskusta 700m.
Laitetaan kuvia nettiin lähiaikoina.
Mailikin on: [email protected]- bonnieclyde
Siis teltalla 10 / yö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4881419Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481210- 881203
- 751170
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941164- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11924- 65735
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176731