... värväystapahtuma Roissa. EOK:n jäseniä tulee nauttimaan hirvikeittoa (muistattehan verot), värväämään sakkia höpöstelykerhoon sekä puhumaan potaskaa kuulijakunnalleen. Lippumarssi ja kaikki, ou jee.
Voiskohan KRP:n pohjosen osasto laittaa oman kojunsa sinne Lordin aukiolle? Ne vois jakaa tietoa siitä, jotta mitä tapahtuu, kun osallistuu pyramidipeliin. Lisäksi ne voisi antaa kuivan leivänkannikan hirvikeiton kyytipojaksi ja muistuttaa, että tällaista leipää ilman EOK:n hirvisoppaa, sitä sitten syödään, kun oikein pahasti kansainvälisillä valuutamarkkinoilla opettelulle käy.
Ja mitaan ette voi...
Elokuun 8. päivä on EOK:n ...
36
446
Vastaukset
- Naamarimies
Ada ota vaihto!
- AdaFlink
... (muistattehan verot) - jutussa pisti LOL:lottamaan? EOK:n pitää maksaa verot siitä tarjoamastaan hirvisopasta muusta (leivät ja leivänpääliset, ruokajuomat yms.)
Ja mitaan ette voi... - Naamarimies
AdaFlink kirjoitti:
... (muistattehan verot) - jutussa pisti LOL:lottamaan? EOK:n pitää maksaa verot siitä tarjoamastaan hirvisopasta muusta (leivät ja leivänpääliset, ruokajuomat yms.)
Ja mitaan ette voi...keittovero? Mä luulen, että EOK:lla on lain koukerot paremmin hallussa kuin sulla.
Kerrohan mikä on verotuskäytäntö siitä, että tarjotaan juhlavieraille evästä??? - seurantaa,
Naamarimies kirjoitti:
keittovero? Mä luulen, että EOK:lla on lain koukerot paremmin hallussa kuin sulla.
Kerrohan mikä on verotuskäytäntö siitä, että tarjotaan juhlavieraille evästä???mitähän se on käytännössö se EOK:n tarjoama maksullinen "oikeusturvan seuranta".
Mitäpä jos minä perustaisin Maailman OK:n - ja tarjoaisin EOK:n jäsenille EOK:n oikeusturvan seurannan seurantaa. Ja halvalla tietysti - onhan kyse ihmisoikeuksista.
Juristit ja juristien liepeillä liikkuvat ovat haaskalla. Kuten totttuihin tapoihin kuuluu. - Liekkimies
Naamarimies kirjoitti:
keittovero? Mä luulen, että EOK:lla on lain koukerot paremmin hallussa kuin sulla.
Kerrohan mikä on verotuskäytäntö siitä, että tarjotaan juhlavieraille evästä???ai sampskutti kun naurattaaaaaa...keittovero..
Liekkimies - AdaFlink
Naamarimies kirjoitti:
Kerrohan mikä on verotuskäytäntö siitä, että tarjotaan juhlavieraille evästä???... taannoin juttua.
Tässä sulle valmiina linkki, kun et ite kuitenkaan viitti ettiä. Lue Etlarista lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8254455/38499998
AdaFlink kirjoitti:
... taannoin juttua.
Tässä sulle valmiina linkki, kun et ite kuitenkaan viitti ettiä. Lue Etlarista lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8254455/38499998
Ja mitaan ette voi...Sä olet kyllä melkoinen taktikko! LOL
Sä irrottelet asioita täysin eri asiayhteyksistä ja yrität saada kaikki negatiiviset jutut linkitettyä WINCAPITAAN, EOKHON, Juntuseen, Kailajärveen, Kavoniukseen, Hentuseen, Martiskaiseen, Pitkäseen....
Lista on loputon. Jokaisen asian sä yrität kääntää edellä mainittuja tahoja vastaan.
Onko se Hannun vika kun Afrikassa ei ole lapsilla leipää? Onko napajäätikön sulaminen myös Hannun vika? Onko se Hannun vika, että sulla on tylsä elämä? Onko se Hannun vika, että sun ja Cluson romanssi ei ottanut tuulta? Onko se Hannun vika, että sä elät mielikuvitusmaailmassa etkä myönnä faktoja?
Ada kerro vielä, että onko maapallo sittenkään pallo? - AdaFlink
Naamarimies kirjoitti:
Sä olet kyllä melkoinen taktikko! LOL
Sä irrottelet asioita täysin eri asiayhteyksistä ja yrität saada kaikki negatiiviset jutut linkitettyä WINCAPITAAN, EOKHON, Juntuseen, Kailajärveen, Kavoniukseen, Hentuseen, Martiskaiseen, Pitkäseen....
Lista on loputon. Jokaisen asian sä yrität kääntää edellä mainittuja tahoja vastaan.
Onko se Hannun vika kun Afrikassa ei ole lapsilla leipää? Onko napajäätikön sulaminen myös Hannun vika? Onko se Hannun vika, että sulla on tylsä elämä? Onko se Hannun vika, että sun ja Cluson romanssi ei ottanut tuulta? Onko se Hannun vika, että sä elät mielikuvitusmaailmassa etkä myönnä faktoja?
Ada kerro vielä, että onko maapallo sittenkään pallo?... vapautettu veronmaksuvelvollisuudesta, kun se tarjoaa ruuan värväreilleen? Tuo Roin tilaisuushan on selkeä värväystapahtuma. Vanhat EOK:n jäsenet houkuttelevat uusia uunoja kehiin ja sitten iltasella yksityistilaisuudessa nämä värvärit palkitaan hirvisopalla. Miten EOK:lla voi olla erivapaus verojen maksusta, kuin tuossa Etlarissa mainitulla Paavo Ruotsalainen -säätiöllä?
Kuten olen sanonut, niin saahan EOK tarjota vaikka hanhenmaksapalleroita värväreilleen, mutta verot siitä pitää maksaa tai ainakin valmistautua jälkiveroihin.
Eli ei se tässä EOK:n tapauksessa pilkkana pidetty "soppavero" ole mikään tsoukki.
AdaFlink kirjoitti:
... vapautettu veronmaksuvelvollisuudesta, kun se tarjoaa ruuan värväreilleen? Tuo Roin tilaisuushan on selkeä värväystapahtuma. Vanhat EOK:n jäsenet houkuttelevat uusia uunoja kehiin ja sitten iltasella yksityistilaisuudessa nämä värvärit palkitaan hirvisopalla. Miten EOK:lla voi olla erivapaus verojen maksusta, kuin tuossa Etlarissa mainitulla Paavo Ruotsalainen -säätiöllä?
Kuten olen sanonut, niin saahan EOK tarjota vaikka hanhenmaksapalleroita värväreilleen, mutta verot siitä pitää maksaa tai ainakin valmistautua jälkiveroihin.
Eli ei se tässä EOK:n tapauksessa pilkkana pidetty "soppavero" ole mikään tsoukki.
Ja mitaan ette voi...Onko sulla samoja geenejä Laihon kanssa?
Onkohan EOK pyramidipeli??? LOL - AdaFlink
Naamarimies kirjoitti:
Onko sulla samoja geenejä Laihon kanssa?
Onkohan EOK pyramidipeli??? LOL... pois tuosta verotksesta, vaikka itse tivasit sitä?
AdaFlink kirjoitti:
... pois tuosta verotksesta, vaikka itse tivasit sitä?
Ja mitaan ette voi...Koska paljastui ettet sä tiedä veroasioista mitään... ja koko asia oli TAAS täysin irrallinen.
Puhut paljon mutta sulla ei ole mitään oikeeta sanottavaa. Tylytät tylyttämisen ilosta ja siksi olet pelkkä raasu... - tutkailija_
Naamarimies kirjoitti:
Koska paljastui ettet sä tiedä veroasioista mitään... ja koko asia oli TAAS täysin irrallinen.
Puhut paljon mutta sulla ei ole mitään oikeeta sanottavaa. Tylytät tylyttämisen ilosta ja siksi olet pelkkä raasu...Näytit toteen? Hah hah
"Onko sulla samoja geenejä Laihon kanssa?"
"Onkohan EOK pyramidipeli??? LOL"
"Ada kerro vielä, että onko maapallo sittenkään pallo?"
"Onko napajäätikön sulaminen myös Hannun vika?"
"Ada ota vaihto!"
"Tylytät tylyttämisen ilosta ja siksi olet pelkkä raasu..."
Ai että näytit toteen ettei Ada tiedä mitään verotusasioista. Onpa hyvät todisteet. Nyt en kyllä enää todellakaan ihmettele miksi jotkut vielä uskovat wincapitaan jos järjenjuoksu ja asioiden perusteleminen on tuota luokkaa.
Voi herranen aika! - AdaFlink
Naamarimies kirjoitti:
Koska paljastui ettet sä tiedä veroasioista mitään... ja koko asia oli TAAS täysin irrallinen.
Puhut paljon mutta sulla ei ole mitään oikeeta sanottavaa. Tylytät tylyttämisen ilosta ja siksi olet pelkkä raasu...... toteen, että olen ns. "kujalla"? Miten niin tuo verojuttu on "täysin irallinen"? Miksi tuota laittamaani juttua ei voi verrata EOK:n Roin tapahtumaan? Kerrohan nyt mulle tyhmälle, jos kerta niin viisas olet.
tutkailija_ kirjoitti:
Näytit toteen? Hah hah
"Onko sulla samoja geenejä Laihon kanssa?"
"Onkohan EOK pyramidipeli??? LOL"
"Ada kerro vielä, että onko maapallo sittenkään pallo?"
"Onko napajäätikön sulaminen myös Hannun vika?"
"Ada ota vaihto!"
"Tylytät tylyttämisen ilosta ja siksi olet pelkkä raasu..."
Ai että näytit toteen ettei Ada tiedä mitään verotusasioista. Onpa hyvät todisteet. Nyt en kyllä enää todellakaan ihmettele miksi jotkut vielä uskovat wincapitaan jos järjenjuoksu ja asioiden perusteleminen on tuota luokkaa.
Voi herranen aika!Adan näytöt oli joku irrallinen lehtijuttu... Adahan vois alkaa toimimaan vaikka verokonsulttina. Pakostihan sen on oltava pätevä!! LOL
Miten lehtijuttu liittyi EOK:n toimintaan??? EI MITENKÄÄN! - AdaFlink
Naamarimies kirjoitti:
Adan näytöt oli joku irrallinen lehtijuttu... Adahan vois alkaa toimimaan vaikka verokonsulttina. Pakostihan sen on oltava pätevä!! LOL
Miten lehtijuttu liittyi EOK:n toimintaan??? EI MITENKÄÄN!... verojen osalta. Viesti oli selvä, jos kyseessä on liiketoiminnan edistäminen, niin niille liiketoiminnan edistäjille maksetuista sapuskoista pitää maksaa vero.
Ja mitaan ette voi... - faktat pöytään,
AdaFlink kirjoitti:
... toteen, että olen ns. "kujalla"? Miten niin tuo verojuttu on "täysin irallinen"? Miksi tuota laittamaani juttua ei voi verrata EOK:n Roin tapahtumaan? Kerrohan nyt mulle tyhmälle, jos kerta niin viisas olet.
Ja mitaan ette voi...että tilaisuuden tarjonnasta huolehtija( onko se EOK vai joku yrittäjä tms.) ei maksa veroja esittämästäsi asiasta.
Äly hoi, tai Cluso hoi älä jätä! - AdaFlink
faktat pöytään, kirjoitti:
että tilaisuuden tarjonnasta huolehtija( onko se EOK vai joku yrittäjä tms.) ei maksa veroja esittämästäsi asiasta.
Äly hoi, tai Cluso hoi älä jätä!... väittänyt, että EOK ei maksaisi kestitsemisestään veroja. Huomautin kohteliaasti, että (muistakaa verot). Huomautin siksi, että mm. Kavonius on forumilla kertonut, että he tekevät vapaaehtoistyötä ja jäsenmaksuista kertyneillä tuotoilla katetaan toiminnasta aiheutuneta kuluja. Jos jotkut nostavat kulukorvauksia, niin niistä ei makseta veroja. Veroja sen sijaan maksetaan, mikäli toiminnan luonne on liiketoiminnan edistäminen.
Vielä jotain epäselvää?
Ja mitaan ette voi... - vasta pöhölö
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...olet Ada. Luulet sie,että EOK ite keittelee sopat. Kyllä se varmhan on joku virma, joka tarjoilusta pittää huolen ja EOK on maksumies ( verot????).
Kaikkia kans. - AdaFlink
vasta pöhölö kirjoitti:
olet Ada. Luulet sie,että EOK ite keittelee sopat. Kyllä se varmhan on joku virma, joka tarjoilusta pittää huolen ja EOK on maksumies ( verot????).
Kaikkia kans.... viihteelle, mutta kerrohan kuitenkin, jotta missä olen sanonut, että EOK keittää ite sopat? Jos EOK ite olisi sopankeittäjä, niin rohkenisin sanoa, jotta rohkea rotan syö, mutta uhkarohkea EOK:n keittämät sopat. On se hyvä, että huumoria on pelissä mukana.
Ja mitaan ette voi...
- ei sua
Ada jaksa enään kukaan ! Mee nukkumaan pääsi selväksi !
- AdaFlink
... lukea ja kommentoida.
Ja mitaan ette voi... - olla surkeata
AdaFlink kirjoitti:
... lukea ja kommentoida.
Ja mitaan ette voi...kukaan ei ota vakavasti.Ikävää sinun kannaltasi on se ettet itse sitä edes tajua,räkytät tyhjää täällä päivästä toiseen vailla mitään todellisuuden tajua.Miltä nyt tuntuu kun olet saanut tittelin tyhmä?
- AdaFlink
olla surkeata kirjoitti:
kukaan ei ota vakavasti.Ikävää sinun kannaltasi on se ettet itse sitä edes tajua,räkytät tyhjää täällä päivästä toiseen vailla mitään todellisuuden tajua.Miltä nyt tuntuu kun olet saanut tittelin tyhmä?
... uudesta tittelistä. Mulla onkin parina viime vuotena ollu vaan vuoden Pelle -palkinto, joten tilaa löytyy myös vuoden tyhmin - pystille.
Ja mitaan ette voi...
- Adan mielestä
pyramidi?
Onko EOK paska järjestö?
Tykkäätkö EOK:n ja Wincapitan jäsenistä noin yleisellä tasolla?
Mikä on kantasi Hannun asiaan?
Miksi jäsenet mielestäsi vastustavat poliisia, kun eivät tee rikosilmoitusta? Eikös silloin tule tuntea tulleensa huijatuksi?
Onko Cluso terve vai sairas?
Jaksatko vastata?- AdaFlink
...kysytään.
Onko Wincapita Adan mielestä pyramidi?
* Vastaus; WinClub/-Capita on selkeä ponzi, jonka järjestelmä mahdollisti myös rahanpesun.
Onko EOK paska järjestö?
* Vastaus; Täysin paska höpöstelykerho. Ja se mikään järjestö ees ole.
* Vastaus; EOK:sta kts. edellinen vastaus. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista Winkkareita vastaan.
* Vastaus; Ei mitään henkilökohtaista.
Miksi jäsenet mielestäsi vastustavat poliisia, kun eivät tee rikosilmoitusta? Eikös silloin tule tuntea tulleensa huijatuksi?
* Vastaus; Sellaiset jäsenet, jotka eivät ole tehneet rikosilmoa tai pyytäneet poliisia tutkimaan, jotta "onko hän joutunut mahdollisesti rikoksen uhriksi" ovat tehneet oman päätöksensä. Heillä lienee jotain salatavaa tai he eivät vaan tunne tarvetta avautua poliisille. Oma valinta jokaisella.
* Vastaus; Täysin latvapäästä laho.
Jaksatko vastata?
* Vastaus; Jaksoin vastata.
Ja mitaan ette voi... - capitalaisia parjaa
AdaFlink kirjoitti:
...kysytään.
Onko Wincapita Adan mielestä pyramidi?
* Vastaus; WinClub/-Capita on selkeä ponzi, jonka järjestelmä mahdollisti myös rahanpesun.
Onko EOK paska järjestö?
* Vastaus; Täysin paska höpöstelykerho. Ja se mikään järjestö ees ole.
* Vastaus; EOK:sta kts. edellinen vastaus. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista Winkkareita vastaan.
* Vastaus; Ei mitään henkilökohtaista.
* Vastaus; Sellaiset jäsenet, jotka eivät ole tehneet rikosilmoa tai pyytäneet poliisia tutkimaan, jotta "onko hän joutunut mahdollisesti rikoksen uhriksi" ovat tehneet oman päätöksensä. Heillä lienee jotain salatavaa tai he eivät vaan tunne tarvetta avautua poliisille. Oma valinta jokaisella.
* Vastaus; Täysin latvapäästä laho.
Jaksatko vastata?
* Vastaus; Jaksoin vastata.
Ja mitaan ette voi...muussa yhteydessä kuin siinä , että jäsenet eivät suostu lyömään, hylkäämään, parjaamaan, panettelemaan, valehtelemaan jne. EOK:ta ja liutaa sieltä päin esillä olevia henkilöitä.
Ihan totta Ada, maniasi on niin vahva, että sille kannattaisi tehdä jotain.
Mitä enemmän EOK:ta herjaat, sitä enemmän pidämme EOK:sta kiinni. - Kierrätystä!
capitalaisia parjaa kirjoitti:
muussa yhteydessä kuin siinä , että jäsenet eivät suostu lyömään, hylkäämään, parjaamaan, panettelemaan, valehtelemaan jne. EOK:ta ja liutaa sieltä päin esillä olevia henkilöitä.
Ihan totta Ada, maniasi on niin vahva, että sille kannattaisi tehdä jotain.
Mitä enemmän EOK:ta herjaat, sitä enemmän pidämme EOK:sta kiinni.Sijoitusklubi Wincapita keräsi sijoittajilta jopa noin 35 miljoonaa euroa hieman ennen toiminnan päättymistä. KRP:n esitutkinnassa on ilmennyt, että klubin rahavarat kävivät vähiin vuoden 2007 loppupuolella. Uusien jäsenten hankinta oli keskeytetty syksyllä. Suoritusten maksaminen kuitenkin jatkui.
Klubilla oli varoja alle kaksi miljoona euroa vuoden 2008 alussa. Tuolloin uusien klubilaisten värvääminen käynnistyi uudelleen. - EOK:on
Kierrätystä! kirjoitti:
Sijoitusklubi Wincapita keräsi sijoittajilta jopa noin 35 miljoonaa euroa hieman ennen toiminnan päättymistä. KRP:n esitutkinnassa on ilmennyt, että klubin rahavarat kävivät vähiin vuoden 2007 loppupuolella. Uusien jäsenten hankinta oli keskeytetty syksyllä. Suoritusten maksaminen kuitenkin jatkui.
Klubilla oli varoja alle kaksi miljoona euroa vuoden 2008 alussa. Tuolloin uusien klubilaisten värvääminen käynnistyi uudelleen.miten?
- että luulisi tajuavan
EOK:on kirjoitti:
miten?
Missä on rahat? Missä on se miljardi?
Ponzi oli jo lopussa, kunnes vedettiin loppukusetus. - ja miljardit
että luulisi tajuavan kirjoitti:
Missä on rahat? Missä on se miljardi?
Ponzi oli jo lopussa, kunnes vedettiin loppukusetus.EOK on kusettnut?
Tarttis miettiä vähän? - kertoi julkisuuteen
ja miljardit kirjoitti:
EOK on kusettnut?
Tarttis miettiä vähän?EOK kertoi julkisuuteen, että se on tutkimuksissaan selvittänyt, että toiminta oli rehellistä.
Nyt siis vastuu on siirtynyt EOK:lle. Missä miljardit? Missä tuhansien ihmisten säästöt?
Kuka kantaa vastuun? Kuka suojelee syyttömiä ja viattomia sijoittaijia? - Sallan opit ulkoa:
kertoi julkisuuteen kirjoitti:
EOK kertoi julkisuuteen, että se on tutkimuksissaan selvittänyt, että toiminta oli rehellistä.
Nyt siis vastuu on siirtynyt EOK:lle. Missä miljardit? Missä tuhansien ihmisten säästöt?
Kuka kantaa vastuun? Kuka suojelee syyttömiä ja viattomia sijoittaijia?"Nyt siis vastuu on siirtynyt EOK:lle. "
No niin, sitten Hannu syyttömänä heti vapaaksi.
"Missä miljardit? "
Mistähän sinä uneksit?
"Missä tuhansien ihmisten säästöt?"
Ei ainakaan EOK:lla.
"Kuka kantaa vastuun?"
Yleensä sijoittaja. Myös tässä tapauksessa.
"Kuka suojelee syyttömiä ja viattomia sijoittaijia?"
Mielestäni olitte ennemminkin ahneita, huono onnisia paskiaisia, jotka nyt vingutte "sijoitustenne" perään.
EOKsta on tullut asianajotoimisto ehkä Suomen suurimpia 250 asiakasta ja lisää tulee.
Asianajotoimistoyhdistyksen on luonnoliisesti ajettava asiakkaiden etuja joten kaikki tulevaisuuden kannanotot lähtevät siltä pohjalta.
Yhdistys EOK ihmisoikeuksineen muuttuu hieman aina miltä pohjalta kantaa otetaan.- pohdiskellut
Nyt kun tuon rekisteröidyn yhdistyksen toiminta on muuttunut oleellisesti siitä, mitä en on Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin toimitettujen sääntöjen mukaan, niin saapas nähdä mitä käy.
Uutiset24:n lausunnot eivät enää olleet "valvontaa" vaan selkeä kannanotto. Jos kyseessä olisi puolueeton valvova elin, niin tuollaisia rikostutkintaan ja sen tuloksiin viittaavia lausuntoja ei saisi antaa. Mutta ymmärtäähän sen, sillä kiire on KOVA! - vaan huhuuuu
pohdiskellut kirjoitti:
Nyt kun tuon rekisteröidyn yhdistyksen toiminta on muuttunut oleellisesti siitä, mitä en on Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin toimitettujen sääntöjen mukaan, niin saapas nähdä mitä käy.
Uutiset24:n lausunnot eivät enää olleet "valvontaa" vaan selkeä kannanotto. Jos kyseessä olisi puolueeton valvova elin, niin tuollaisia rikostutkintaan ja sen tuloksiin viittaavia lausuntoja ei saisi antaa. Mutta ymmärtäähän sen, sillä kiire on KOVA!pyramiitti kasvaa ja vauhdilla!huhuhuhuuuu
- kun KRP
pohdiskellut kirjoitti:
Uutiset24:n lausunnot eivät enää olleet "valvontaa" vaan selkeä kannanotto. Jos kyseessä olisi puolueeton valvova elin, niin tuollaisia rikostutkintaan ja sen tuloksiin viittaavia lausuntoja ei saisi antaa. Mutta ymmärtäähän sen, sillä kiire on KOVA!On jo vuoden saanut ihan yksioikeudella valehdella lehdistön välityksellä.Kiire on oikaista vääryyksiä tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653