Tarkoitus olisi lähteä talven 2009-2010 aikana sukelluslomalle jonnekin päin maailmaa. Alustavissa suunnitelmissa Thaimaa ykkösvaihtoehtona. Onko kokemuksia? Mitä paikkaa suosittelisit Thaimaassa (tai muualla)? Kaikki ideat, ehdotukset ja vinkit otetaan ilolla vastaan!
Sukellusloma
3
912
Vastaukset
Hei,
Olen lähdössä näillä näkymin kaverin kanssa, ja jos kaveri ei pääse niin yksin Thaimaahan tammikuussa 2009.
Tarkoitus olisi olla 8 yötä Krabilla ja siitä matkustella Trangiin 7 yöksi. Sieltä sitten lentäen Bangkokiin ja kotia. Ajankohta on 9-26.1.2010 minulla (meillä).
Krabi on hieno paikka sukeltaa. Paljon nähtävää ja hyvä näkyvyys ja siellä on mm. Rayan Divers. Trangillä on taas uusia ja ehkä vähän enemmän vielä meri elämää nähtävänä ja vähemmän turisteja (ehkä =)
-Snoukkkaboy- kaipaus35
Minä ainakin ihastuin Similan-ja Surin Island sukellusmaisemiin. Ovat noin saman matkan etäisyydellä Phuketista tai Khao Lak:sta. Olin niissä maisemissa kuukauden tämän vuoden maaliskuussa.
Khao Lakissa hotellit ja eläminen huomattavasti halvempaa kuin Phuketissa tai Krabilla. maksoin ilmastoidusta kahden hengen huoneesta noin 16 ekee/yö ( esim. R.T. Hotel ( www.khaolakrthotel.com ). Sukelluspäivä maksaa 3000-4000 bathia, riipuen mihin vuodenaikaan sukeltelee. Pahin sadekausi on touko-syyskuu. High seasons on 1.11 - 30.4 , Peak season on 15.12 - 15.1 ( kaikki hinnat korkeimmillaan ).
Low season on 1.5 - 31.10( johtunee sadekaudesta= hinnat alimmillaan )
Toinen ihan hyvä vaihtoehto on Ao Nang beachin läheisyydessä olevat Phi Phi saaret tai Bora saari. Ao Nang sijaitsee noin 25 km Krabin kaupungista lounaaseen .
Matka Khao Lakista Ao Nangiin on noin 140 km. Khao Lakin ja Phuketin välimatka on noin 60 km. Jos menee Phuketista Ao Nangiin vesitse niin pitkähäntäveneellä se ottaa noin 3,5 tuntia ja Fast Boatilla noin 1.5 h.- Villaan
Olen lähdössä Ao Nang Villaan kahdeksi viikoksi yksin 19.3.-10.Onko muita samaan paikkaan tulevia?Viime keväänä olimme lapsen kanssa kahden Phuketissa.
Hienoa oli sielläkin ja tietysti lämmintä.Nyt siis Krabille ihan vaihtelun vuoksi ja
kauniiden maisemien myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk822928Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911696Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1321377
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581231Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j971174- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155