Mitähän mahtaa Winkkarin sponsorit ...

AdaFlink

... tuumata, kun Hannu vierittää oikeudessa syyn teidän sponsorien niskaan? Nyt te hehkutatte Hannun erinomaisuuta, reiluutta ja palvelette lähes Jumalan asemaan kohottamaanne armoitettua. Mitä te sanotte sitten, kun oikeus kokoontuu ja syytteet luetaan? Minäpä veikkaan, että te kiroatte Hannun alimpaan helvettiin.

Ja mitaan ette voi...

21

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyilyttää tämä

      sinun juttusi ja jumala tarinasi,mistä lie keksit moisia.Jos joku sponsori on toiminut sääntöjen vastaisesti hän tuomionsa ansaitsee,siitä ovat jäsenet varsin yksimielisiä,joten se siitä.Veikkaile sinä rauhassa,toivon vaan ettet paljoa ole sijoittanut veikkauksiisi.Missäs se syyte muuten on luettavissa?ainoa kuka toistaiseksi ketään syyttää on EOK ja kanteluhan on vireillä.

      • AdaFlink

        ... ettäkö höpöstelykerho EOK:lle on annettu jo syyttäjän manttelikin? Aikaisemmin sillä oli jo viranomaisten valvontamantteli. Mahtaa EOK:n hennoilla hartioilla olla paljon taakkaa, kun ovat niin tärkeässä asemassa yhteiskunnassamme.

        Ja mitaan ette voi...


      • voisi sanoa
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ettäkö höpöstelykerho EOK:lle on annettu jo syyttäjän manttelikin? Aikaisemmin sillä oli jo viranomaisten valvontamantteli. Mahtaa EOK:n hennoilla hartioilla olla paljon taakkaa, kun ovat niin tärkeässä asemassa yhteiskunnassamme.

        Ja mitaan ette voi...

        että sinulla taas ei ole hartioita ollenkaan eikä selkärankaa:) enkä niitä EOK hartioita kovinkaan hentoina pitäisi n.700 000 jäsentä ja toista sataa asianajajaa löytyy tarvittaessa.


      • te tota

        tutkintaa koko ajan haluatte hidastaa, joten turha on kitistä tutkinnan kestosta. Tuo on varmaan aika todennäköinen skenaario että K haluaa saada mahdollisimman paljon vastuuta sponsoreiden harteille. Tottakai tuollainen pikkurikollinen yrittää luistaa kuin koira veräjästä.

        Siinähän sitten eok:n tyypit miettivät että oma 'asiakas' syyttää toista omaa 'asiakasta'. Voi tulla hauska oikeudenkäynti...


      • se täällä
        te tota kirjoitti:

        tutkintaa koko ajan haluatte hidastaa, joten turha on kitistä tutkinnan kestosta. Tuo on varmaan aika todennäköinen skenaario että K haluaa saada mahdollisimman paljon vastuuta sponsoreiden harteille. Tottakai tuollainen pikkurikollinen yrittää luistaa kuin koira veräjästä.

        Siinähän sitten eok:n tyypit miettivät että oma 'asiakas' syyttää toista omaa 'asiakasta'. Voi tulla hauska oikeudenkäynti...

        wikisee?
        Keksi jotain omaa!


      • AdaFlink
        voisi sanoa kirjoitti:

        että sinulla taas ei ole hartioita ollenkaan eikä selkärankaa:) enkä niitä EOK hartioita kovinkaan hentoina pitäisi n.700 000 jäsentä ja toista sataa asianajajaa löytyy tarvittaessa.

        ... jäsentä? Et kait nyt hiukka narraa?

        Ja mitaan ette voi...


      • Adaa viedään
        AdaFlink kirjoitti:

        ... jäsentä? Et kait nyt hiukka narraa?

        Ja mitaan ette voi...

        Mukava seurata, kun Adaa viedään, kuin täyttä kusi/paska-ämpäriä ulos.
        Eikä hän edes itse ymmärrä, että häntä vedätetään OIKEIN VIIMMEISEN PÄÄLLE.

        HÄH...HÄH...RÄKÄ...RÄKÄ...RÄH...RÄH.....


      • AdaFlink
        Adaa viedään kirjoitti:

        Mukava seurata, kun Adaa viedään, kuin täyttä kusi/paska-ämpäriä ulos.
        Eikä hän edes itse ymmärrä, että häntä vedätetään OIKEIN VIIMMEISEN PÄÄLLE.

        HÄH...HÄH...RÄKÄ...RÄKÄ...RÄH...RÄH.....

        ... ei ole 700.000 jäsentä. Jos teillä siellä höpöstelykerhossa on jäsenenä esim. MTK, niin ei se tarkoita, että koko heidän jäsenistönsä olisi EOK:n jäseniä. He ovat silloin yhteisöjäseniä ja heidän yhteisöjäänhän on vaan yksi. Eli MTK on yksi maksava jäsen.

        On täysin väärin ja harhaanjohtavaa alkaa kertomaan jäsenmäärää noin, miten ylläoleva henkilö sen tekee. Jos rehellisesti halutaan toimia, niin silloin otetaan ilmoituspohjaksi vaikkapa jäsenmaksunsa maksaneet ( vapaajäsenet) ja ilmoitetaan heidän lukumääränsä. Ne voidaan jaotella esim. yksityiset/yhteisöt jne. jne...

        Tosta 700.000 saa sellaisen kuvan, että he kaikki ovat maksaneet jäsenmaksun (osa vapaajäseniä erilaisin perustein). Se ei todellakaan pidä paikkaansa. Mihin muuten EOK sitten tartee mitään avustuksia? Melkoisen tehokasta toiminta tuntuu olevan, kun Kavoniuskin kertoo, että he tekevät vapaaehtoistyötä. Miten noin paljon talkooväkeä vielä nykypäivänä löytyy, jotta pystyy hoitamaan ilman palkallista henkilökuntaa 700.000 jäsenen tarpeet?

        Ja mitaan ette voi...


    • aiemmatkin veikkaukset

      on menneet perseelleen, joten ei huolta huomisesta.
      Hannu on numero YKSI! EOK on numero yksi.

      Ada jätettiin pois tästä kisasta kokonaan. (ei kuulu mitenkään joukkoon)

    • mielenkiintoista kun EOK istuu kahdella tuolilla Hannun/ sponsorien.

      Mutta onhan EOK suuri.

      • pienen pieni

        laskuvirhe?
        Hannu sponsorit on n. 10 000 jäsentä, vai miten ynnäsit?


      • Mr Toppila
        pienen pieni kirjoitti:

        laskuvirhe?
        Hannu sponsorit on n. 10 000 jäsentä, vai miten ynnäsit?

        MTK:ssa ja parissa muussa järjestössä ovat heittäneet sinnikkäille ruinaajille muutamia satkuja. Järjestöjen kautta koko hommasta tietämättömiä jäseniä piisaa kymmenin tuhansin.

        Tämän takia EOK ei ole tavallinen yhdistys, jossa olisi vain henkilöjäseniä.
        Keskusliittorakenne motivoituu osin yhteisöjäsenten takia. Toinen syy on kaksiportainen hallintorakenne, joka on helpompi pitää perustajien hallinnassa.


      • Naamarimies
        pienen pieni kirjoitti:

        laskuvirhe?
        Hannu sponsorit on n. 10 000 jäsentä, vai miten ynnäsit?

        Onneks Ada on olemassa. Ada on koko yhteiskunnan selkäranka! LOL


      • Sisäasiainministeriö: OK
        Mr Toppila kirjoitti:

        MTK:ssa ja parissa muussa järjestössä ovat heittäneet sinnikkäille ruinaajille muutamia satkuja. Järjestöjen kautta koko hommasta tietämättömiä jäseniä piisaa kymmenin tuhansin.

        Tämän takia EOK ei ole tavallinen yhdistys, jossa olisi vain henkilöjäseniä.
        Keskusliittorakenne motivoituu osin yhteisöjäsenten takia. Toinen syy on kaksiportainen hallintorakenne, joka on helpompi pitää perustajien hallinnassa.

        "Jäsenmäärämme kasvaa parhaillaan 10000 vuosivauhtia"

        "järjestöstä on viiden vuoden aikana kasvanut 750 000 jäsenen edunvalvoja"

        "Juntunenkin alkaa nauttimaan järjestön palkkaa vasta ensi vuoden alusta alkaen."

        http://www.roi-press.fi/showstory.php?title=Uutiset&subi=uutinen4


        "Sisäasiainministeriön kansalais- ja kansalaisjärjestöstrategia 2009-2011"

        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry kuuluu ryhmiin:
        RAJAVARTIO-OSASTO
        MAAHANMUUTTO-OSASTO

        sekä:

        Sisäasiainministeriön toiminnan kannalta keskeisiä järjestöjä:
        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry

        http://www.intermin.fi/intermin/images.nsf/files/c912068c89bd4dacc2257567004614cb/$file/kj_strategia_lausuntoversio.pdf

        :)


      • nostoa, LOL
        Sisäasiainministeriö: OK kirjoitti:

        "Jäsenmäärämme kasvaa parhaillaan 10000 vuosivauhtia"

        "järjestöstä on viiden vuoden aikana kasvanut 750 000 jäsenen edunvalvoja"

        "Juntunenkin alkaa nauttimaan järjestön palkkaa vasta ensi vuoden alusta alkaen."

        http://www.roi-press.fi/showstory.php?title=Uutiset&subi=uutinen4


        "Sisäasiainministeriön kansalais- ja kansalaisjärjestöstrategia 2009-2011"

        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry kuuluu ryhmiin:
        RAJAVARTIO-OSASTO
        MAAHANMUUTTO-OSASTO

        sekä:

        Sisäasiainministeriön toiminnan kannalta keskeisiä järjestöjä:
        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry

        http://www.intermin.fi/intermin/images.nsf/files/c912068c89bd4dacc2257567004614cb/$file/kj_strategia_lausuntoversio.pdf

        :)

        Monessako asiantuntijatyöryhmässä EOK oli mukana?
        Ei yhdessäkään.

        Sisäasiainministeriön "toiminnan kannalta keskeisiä järjestöjä" on luettelossa noin 350.
        Rajavartion puolella mm Maan ystävät ry ja muita keskeisiä vaikuttajia, myös EOK :)
        Maahanmuuton puolella yhteistyökumppaneissa oli EOK:n ohella mm Perhetalo Sahrami ja Suomen Lukiolaisten Liitto ry.

        Kaikki kunnia eri osapuolien hyvälle toiminnalle, mutta suhteellisuudentajua sentään.


      • Sama kuin edellä
        nostoa, LOL kirjoitti:

        Monessako asiantuntijatyöryhmässä EOK oli mukana?
        Ei yhdessäkään.

        Sisäasiainministeriön "toiminnan kannalta keskeisiä järjestöjä" on luettelossa noin 350.
        Rajavartion puolella mm Maan ystävät ry ja muita keskeisiä vaikuttajia, myös EOK :)
        Maahanmuuton puolella yhteistyökumppaneissa oli EOK:n ohella mm Perhetalo Sahrami ja Suomen Lukiolaisten Liitto ry.

        Kaikki kunnia eri osapuolien hyvälle toiminnalle, mutta suhteellisuudentajua sentään.

        >Kaikki kunnia eri osapuolien hyvälle toiminnalle

        Tämä tarkoittaa, että mainitsemani esimerkit toimivat hyvällä asialla ja niitä sopiikin kuulla tarvittaessa. Jopa EOK:lla on lähtökohtina hienot tavoitteet, mutta se käytäntö, se käytäntö...


      • Vaihdetaan
        Sisäasiainministeriö: OK kirjoitti:

        "Jäsenmäärämme kasvaa parhaillaan 10000 vuosivauhtia"

        "järjestöstä on viiden vuoden aikana kasvanut 750 000 jäsenen edunvalvoja"

        "Juntunenkin alkaa nauttimaan järjestön palkkaa vasta ensi vuoden alusta alkaen."

        http://www.roi-press.fi/showstory.php?title=Uutiset&subi=uutinen4


        "Sisäasiainministeriön kansalais- ja kansalaisjärjestöstrategia 2009-2011"

        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry kuuluu ryhmiin:
        RAJAVARTIO-OSASTO
        MAAHANMUUTTO-OSASTO

        sekä:

        Sisäasiainministeriön toiminnan kannalta keskeisiä järjestöjä:
        Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto EOK ry

        http://www.intermin.fi/intermin/images.nsf/files/c912068c89bd4dacc2257567004614cb/$file/kj_strategia_lausuntoversio.pdf

        :)

        Demokraattisesti ja EOK tuodaan 1970 luvulta 2000 luvulle!


    • se Ada

      näyttää tietävän tuosta käräjöinnistä.

      Siellä jos yrittää jotakin vieritellä, niin pitää olla myös kättä pidempää elikkä niitä todisteita.

      Ja niitähän tässä on vinguttu koko ajan.

      Krp:llä on kuulemma ihan Hannun tunnustuksesta lähtien todisteet tehdyistä rikoksista ja päätutkijan mielestä kekskeneräistä juttua ei voi viedä käräjille.

      Ja mitähän tapahtuu noille todisteille laittomista ilmiannoista, jos jossakin vaiheessa niiden käsittelyyn päädytään.

      Mediahan on jo siivonnut sivujaan, joissa jotkut tahot ovat käyttäneet julkista sanaa väärän tiedon levittämiseen. Sehän on rikos siinä kuin muutkin rikokset. Jäänee tulkinnanvaraisiksi sitten joskus nämä erittäin huolella laaditut tiedotteet, mitkä tiedot ovat olleet laatijan hallussa ja miten ne on haluttu julkaista.

      • Pyramiitti

      • ei ole

        sama asia kuin ilmianto. Voin pyytää poliisi tutkimaan kusettiko joku minua. On eri asia jos kerron poliisille että naapurin jaska myy ja kasvattaa kämpässään huumeita. Tuosta voi tulla perätön ilmianto.

        Opettele säkin vähän vähän lakia. Mut hei, sähän katsotkin maailmaa capitalasien läpi...


      • AdaFlink

        ..., jotta mitä Hannu aikoo sanoa puolustuksekseen? Hannulla aivan varmasti on todisteita sponsoreita vastaan. Ymmärrät varmaankin mitä tarkoitan.

        Eiköhän akseli Kavonius...Pitkänen pidä huolen siitä, että tietojen vaihto EOK:n sisällä on taattu ja juttua juonitaan sen mukaan.

        Ja mitaan ette voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe