Hei. Tää ei välttämättä oo ihan oikee paikka tähän viestiin, mutta en löytänyt parempaa. Eli mulla on ongelma ystäväni kanssa. Olemme molemmat tyttöjä minä olen ollut ihastunut häneen jo yläasteesta saakka ja meillä on ollut sen takia paljon ongelmia välillämme. Hän sai tietää ihastumisestani joskus 3 vuotta sitten ja sen jälkeen olemme olleet välillä ystävyys tauolla ja vaikeaa on ollut molemmilla suhtautua/normalisoida tilanne. Nyt minua häiritsee se että minusta tuntuu että hän pitää minua itsestään selvyytenä ja kiukuttelee ja käyttäytyy töykeästi. Olen sanonut asiasta mutta hän sanoo vaan että kuvittelet vain. Mitä minun pitäisi tehdä? En haluaisi välejä katkaista, koska olemme jaksaneet vaikeiksista huolimatta niin pitkään ja välitän todella ystävästäni. Meillä molemmilla on ollut vaikeaa mutta asioista ei ole voitu puhua samalla tavalla kun ennen koska välillämme on ollut niin paljon vaikeita asioita.
vaikea tilanne ystävän kanssa.
4
219
Vastaukset
- jjytj
HYI VITUN LESBO
- ghjkjhghjk
Kun moni tyttö muutenkin ihailee tyttökavereitaan.
Puhua hänen kanssaan asiallisesti, kahden kesken. Sano suoraan mikä hänen käytöksessään vaivaa sinua, ja miltä se sinusta tuntuu. Jos hän ei ota sitä kuuleviin korviinsa, sinuna miettisin kannattaako ystävyyttä jatkaa. Toisesta voi välittää kovasti, eikä haluaisi rikkoa välejä, mutta joskus niin käy.
Tavallaan ymmärrän sinua. Eräs entinen mutta rakas ystävä huijasi minua, puhui pahaa minusta toiselle ystävällemme ja ei halunnut olla kanssani, vaan vain muiden ystävieni, muttei sanonut sitä. Sain kuulla asiasta, ja en halunnut enää nähdä häntä. Kun sähköpostin avulla lähetin asiallisen vastauksen hänelle, hän sanoi vain "vittu älä inise, aikuistu." ja muuta samalla tyylillä. Se oli sen ystävyyden menoa.
Voimia sinulle! Äläkä välitä "vitun lesbo" kommenteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663