niin minkä kokonen on isoin takaratas ja pienin eturatas mitä on? nyt on 72 ja 11
derbi taka ja etu ratas
4
1279
Vastaukset
- papapapapapapap
Et taida kyllä lyhyempiä saada.. Tosin mankin eturattaat menee jos muokkaat lukituslaattaa. Sillon saat melko pienen eturattaan menemään. Joku kivenkovasti väitti omistavansa 80 piikkisen takarattaan mutta en tätä usko. Itse en ole 70piikkisiä isompia koskaan nähnyt saati kuullut..
- morovaa........
juu.. niin ne derbin liikkessäkin sanoi että ei ole isompaa kun 72 tai pienempää kun 11.. mutta kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Mistä oot 72 hampaan repässy ittel ois kato jäätävä tarve
- Anonyymi
Mulla on 14 72 välit ja olen koittanut 11 laittaa eteen mutta ei mene vakio kiinnitys levyllä kun laittoi kiinni liukui vetämällä ulos. Mikä on homman nimi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427