Puhelimeni soi, johon heräsin (olen ikuisella kesälomalla oleva henkilö) vastasin koska en nähnyt ilman simäläseja soittajaa, puhelu katkesi välittömästi ja numero jäi tietysti näkyviin.
Numero on 393 19326002? viimeisen jätän pois ettei kukaan kokeilisi soitaa näille ROSVOILLE, hieno kikka soittaa aamuyöstä ja katkaista puhelu, kun soitat numeroon olet muutamankympin tai satasen köyhempi.
Älkää soittako takaisin näihin huijarien rahastus soittoihin ja varoittakaa tuttujanne antakaa sanan kiertää.
Se viimeinen numero on 8 jos jotain kiinnostaa asian selvittely.
VAROITUS HUIJAUSTA
10
2597
Vastaukset
- ulkomailtatulee
Sain soiton numerosta: 393193260040.
En soittanut takaisin, eikä tuskin kannattakaan. Puhelu katkesi heti kun vastasin.
Googlaamalla löysin hieman muitakin kokemuksia ympäri maailman.
http://www.callferret.com/393193260040.html - itse en voi,
koska minulla ei ole toimivaa sähköpostia.
Itse laitoin kännykkään tulleesta Jamban soittopalveluviestistä lähettäjän puhelinnumeron googleen ja pääsin Jamban kotisivulle.
Sieltä löysin kohdan, jossa saatoin irtisanoa tilaukseni.- ÄLKÄÄ VASTAKKO!!!
kuulin hiljattain että ulkomaalaiset lehtikauppiaat ( tai mitä nyt ovatkin) soitelevat suomalaisille..Joten jos teille tuloo outoja numeroja niin eihän niihin missään nimessä kannata vastata..tietysti jos ei halua älyttöämän suurta kännykkä laskua..
- ELISANUHRI
VARO JAMBAA-....SAUNALAHTI ELISA KUMPPANINA? MIKÄ ON ELISAN OSUUS?
- HERMO MENEE
HEI!
MULLE TULEE SOITTOJA VÄHINTÄÄN 2 X/VKO TÄLLÄSESTÄ NUMEROSTA,0153886795.TIETÄÄKÖ JOKU TÄSTÄ JOTAIN?EN VASTAA PUHELUUN,MUT ALKAA JO KETUTTAAN JATKUVA PÄRINÄ.PUHELINMYYNTI KIELTO MULLA ON ELI TÄTÄ EI SILLÄ SAANUT LOPPUMAAN.ONKO VINKKEJÄ MILLÄ SAIS,POLIISILLEKKO ON ILMOTETTAVA?- MEITÄ HUIKATAAN
VAROITUS VAROITUS! HUIJAUSNUMERO ÄLKÄÄ VASTATKO TUOHON NUMEROON 0333911068!
Näkyy noita numeroita olevan erillaisia. ilmoittakaa poliisille ja älkää maksako niitä laskuja. - mie vaan
MEITÄ HUIKATAAN kirjoitti:
Näkyy noita numeroita olevan erillaisia. ilmoittakaa poliisille ja älkää maksako niitä laskuja.Minulle on tullut puheluita samanlaisesta numerosta kuin sinulle vain vimppa numero on 9.
En vastannu enkä vastaa.Pitääkö mukamas ilmoittaa poliisille? - häiriköt
mie vaan kirjoitti:
Minulle on tullut puheluita samanlaisesta numerosta kuin sinulle vain vimppa numero on 9.
En vastannu enkä vastaa.Pitääkö mukamas ilmoittaa poliisille?mullekkin alkanut tulla puheluita tosta 0333911064 numerosta ja sit vielä toisesta joka on 0333911068 mitälie haluavat en ole vastannut mutta ihmetyttää vaan kun oma numeroni on salainen niin mistähän ovat saneet sen. onko kellään mitään tarkempaa tietoa soittajasta
- Lapset soitellut
MEITÄ HUIKATAAN kirjoitti:
Näkyy noita numeroita olevan erillaisia. ilmoittakaa poliisille ja älkää maksako niitä laskuja.Hämeenkyrössä on tuolla numerolla alkavia lankanumeroita 03 Pirkanmaan suuntanumero. 391 Hämeenkyrön lankapuhelimien ensimmäiset numerot. Varmaan on ollut vaan jotain lapsia jotka on soitellut.
- Järkeä numeroihin
Tuo numerohan on Italialainen matkapuhelinnumero Italian suuntanumero on 39 ja yhden italailaisen operaatorin numerot jatkuvat 31. Eli siinä senkin numeron hämäryys oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078