Schumi Ferrarille!!!

E.ero

BUAHHAHHAHHAAA!!! Toivottavasti huhu pitää paikkaansa. Olen naureskellut tälle koko päivän. Nytpä Kimin puolustajat ja Schumin vihaajat saa kalveta: Schumi on palaamassa Ferrarille. Keskusteluja jo käydään suljettujen ovien takana. Mites suukki laitetaan nyt Kimi ja varsinkin Kimin kimittävät fanit täällä??? ;DDDDD

8

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomas79

Schumi on varmasti huippukunnossa ja iskussa ajamaan kilpaa f1 autolla. Mut en jaksa uskoa et se lähtis moiseen ryöpytykseen enää. Saapa nähdä. Kimille se on kuitenkin varmasti pa***n hailee kuka toista punaista ajaa. Kimin tekemisiin ei vaikuäta. Korkeintaan motivaation lähteen. Olisihan se mukava antaa Schumille kunnolla turpaan kerrankin samanlaisella autolla.

• Tuomas79

Kirotus vireitä enemmän kun laki sallii. Ei hyvä.

• Zonttu
        Tuomas79 kirjoitti:

Kirotus vireitä enemmän kun laki sallii. Ei hyvä.

Schumacher Massan korvaajaksi?

Formula ykkösten Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali harkitsee kertaalleen uransa lopettanutta Michael Schumacheria rajusti lauantaina ulos ajaneen Felipe Massan väliaikaiseksi korvaajaksi.

- Olisi väärin sanoa "kyllä" tai "ei" tässä vaihessa. Mietimme asiaa tällä viikolla, Domenicali kertoi saksalaiselle Tagesspiegel-lehdelle.

Massaa hoitavan lääkärin mukaan brasilialaisen kausi todennäköisesti ohi. Pahimmassa tapauksessa koko miehen uran jatko on vaakalaudalla.

Saksalainen Schumacher, 39, vei viisi peräkkäistä F1-mestaruutta Ferrarilla vuosina 2000-2004. Hän lopetti kauden 2006 päätteeksi, mutta on jatkanut tallin leivissä neuvonantajana.

• Kimi Häkkinen

Viisainta olis laittaa Schumi räikkösen tilalle.

• sdfdfhfd

Miten se nyt yhtäkkiä pärjäisi huonolla autolla kun ei paremmallakaan enää kahtena viimeisenä ajo kautenaan kummoista saanut aikaan. Siis EI voittanut maailman mestaruutta.

• Räkä Käkkinen

On Kimille vähintäänkin TODELLA nöyryyttävää, jos eläkepappa Schumi pesee vakikuskin. Tiimillehän se on aivan sama, kumpi on parempi lopputuloksissa, joten en usko mihinkään "sijoitusten järjestelyyn". Mielenkiintoista...

• Räkä Käkkinen

että Michael Schumacher korvaa Felipe Massan Valencian F1GP:ssä.

• KING is BACK!!!.
        Räkä Käkkinen kirjoitti:

että Michael Schumacher korvaa Felipe Massan Valencian F1GP:ssä.

M.Schumacher KORVAA Massan loppukauden!!!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3769
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3652
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2997
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2814
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2721
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2153
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1768
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1346
    Aihe