Kysymys wincapitalaisille

puolueeton tarkkailija

Olen lukenut palstaa aktiivisesti viime aikoina ja varsinkin EOK:n ratsastettua paikalle.

Olisiko mahdollista saada rehellinen vastaus kysymykseen, että uskotteko te aidosti noihin Pitkäsen juttuihin WC:n rehellisyydestä? Ja, siihen, että varoja on jossain ja että klubi palaa kehiin? Ja että valuuttakauppaa on käyty?

Viidenkympin elämänkokemuksella ei tällainen ajattelu ole uskottavaa, mutta olen päätellyt jutuistanne, että uskotte noihin juttuihin.

Kiitos vastauksista etukäteen.

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tiedetty

      vuodesta 2004 miten se oikein menee

      sori sulle vaan kun tietosi perustuu mediaan ja valehtelevaan korppiin

      • kansa

        Veikkohan se sanoi kansan tietävän hyvinkin ennen 04. Tiesikö?


      • oikeasti
        kansa kirjoitti:

        Veikkohan se sanoi kansan tietävän hyvinkin ennen 04. Tiesikö?

        aa tuti lullaa nyt vaan. jos ei imovaani auta,ota pami, ja kossua lopuksi


    • Tämä ei ole ollenkaan uskonasia.
      Asiakkaan puolustus lähtee juuri näin ja se on viranomaisten asia todistaa toisin.
      Jos olen oikein ymmärtänyt niin Pitkänen myös hoitaa capitalaisten asioita.

      Aikanaan oikeudessa se sitten nähdään.

    • tapahtuneita

      Jokainen loogisesti ajatteleva ihminen tajuaa jos n. 20 kk:n tutkinnalla
      ei ole asiaa saatu selvitettyä ei sitä aika enää paranna.

      Nyt EOK:n juristit ovat 3 kk:n kuluessa selvittäneet homman mistä
      välitilinpäätös Laukaalla 25.07.09

      http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=259&Itemid=50

      Faktat on nähty ja kuultu, hieman lopputarkennuksia ja koko paletti on valmis.

      • vankilassa.

        joko omaisuutesi on jäädytetty, no jos ei vielä ole niin kohta on.


      • pikkujuttuun?

        Lopputarkennukseksi voisitte kertoa, kuka vei rahat.


      • aloittaja

        Mitä ne EOK:n miehet ovat selvittäneet? Ei ymmärtääkseni mitään.

        Mielenkiintoista on nähdä nuo lopputarkennukset kun ei mitään todellista alustavaakaan tietoa ole tullut.

        Tuo KRP:n 20 (17) kuukautta on aika lyhyt aika. Kyllä se totuus sieltä teillekin tupsahtaa ja oikeus voittaa.

        Näin Pitkäsen haastattelun mutta hieman epäselväksi jäi se, missä ovat rahat. Itse asiassa niistä ei puhuttu, syy lienee se, ettei tyhjästä kannata puhua.


      • Puolueeton tarkkailija
        aloittaja kirjoitti:

        Mitä ne EOK:n miehet ovat selvittäneet? Ei ymmärtääkseni mitään.

        Mielenkiintoista on nähdä nuo lopputarkennukset kun ei mitään todellista alustavaakaan tietoa ole tullut.

        Tuo KRP:n 20 (17) kuukautta on aika lyhyt aika. Kyllä se totuus sieltä teillekin tupsahtaa ja oikeus voittaa.

        Näin Pitkäsen haastattelun mutta hieman epäselväksi jäi se, missä ovat rahat. Itse asiassa niistä ei puhuttu, syy lienee se, ettei tyhjästä kannata puhua.

        Salli mun nauraa. Puolueeton tarkkailija. No huh.


    • ja sijoitus

      Kaikessa sijoittamisessa ovat omat riskit. Suora rahasijoitus sen arvo täytyy nähdä päivän tai kahden päivän päästä, nykyään kotona, ja niitä pitää saada vaihtaa milloin itse haluaa, sillä tämän päivän taloudessa on turhaa luottaa aikaan, että ajalla voisi rikastua, jos on sama kohde kysymyksessä.
      En koskaan antaisi rahojani Madoff kaltaisille joukoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe