Turhaan stressaatte häistänne. Vieraille kelpaa just se minkä olette valinneet oli se sitten servetin väri tai musiikki tai ruoka. Jos ajattelee niin kaikki on vaan ekstraa mitä saa kokea vihkimisen lisäksi. olin just viikonloppuna häissä joissa oli tyyliä ja hillittyjä pieniä juttuja. Ei mitään morsiammen/sulhasen ryöstöä, ei turhanpäiväisiä leikkejä joita kukaan ei kaipaa?, häät alkoivat klo 16 vihkimisellä ja virallinen osuus päättyi 23.00 Oli just sopivan pituiset ja jatkoille kaikki olivat tervetulleita.
Jäi hyvä maku häistä. Ei pitkitetty turhaan, kukaan ei juopunut liikaa kun ei ollut liiallista viinatarjoilua(viiniä ruuan kanssa ja alkumalja). Kaikenkaikkiaan esimerkilliset häät aikuiseen makuun aikuiselta hääparilta!
Turhaan stressaatte
häävieras
1
311
Vastaukset
- hääthäät
Aina löytyy niitä valittajia. Vieraillehan on kelvattava se minkä hääpari on valinnut.
Vaan niitä vali vali ihmisiä silti vaan aina löytyy joukosta. Jos ei suoraan juhlapaikalla niin häiden jälkeen kuulee.
Ja tässä kohtaa ihmiset oikeesti unohtaa, että hääparin valintoja.
Eniten inhottaa valittajissa tämä linja, että kuinka he olisivat tehneet näin ja näin. samaan vetoon ihmetellään hääparin valintoja.
Olisi tylsää jos kaikki häät olisi samanlaisia.
Häät hääparin näköisinä ja thats it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940