Puskista - kuinkas muutenkaan!

Metafyysisesti ajatellen kaikki toiminta on puskapuuhaa, koska nimemmekin ovat ihmisten keksimiä.
Mutta hirmuisinta kuitenkin on elämän virtuaalisuus, läpinäkyvyys. Kosmisina olioina elämme harhaista elämää.
Että meille ylhäältä, 'iankaikkisen' kadotuksen uhalla on iät ajat syötetty mitä voimme ajatella.

Yhteiskunnallisia sääntöjä pitää olla, ettei elämämme olisi yhtä hulabaloa ja anarkiaa.
Ei tästä ole montakaan vuotta kun paikallislehdessämme luki: Mutta Jumala näkee ajatuksesi; funtsi sitä!

Meitä ohjaavat luonnonlait eivät mielestäni kyttää ajatuksiamme.
Näin virtuaalimaailman puskista tänään. Aurinko paistoi. Lippiksenkin tuuli lennätti mäkeen. Että.

21

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt.cöpenick*

Ex shereffi vaatii palstahäiriköitä kuriin. Ei paha. Eikö hän kuitenkin aja "takapenkiltä". Valvojan duuni vaatii B-mannea antamaan 'isän kädestä' pahiksille.
      No. Kuuluukuko se sana? Vai eikö se tehoa?

• etsivivä-amadeus

Sitten se narina ja häiriköinti vasta alkais,kun poistoja alkais tulla.
        Täällä entiset sefut melkein ristiinnaulittuja.
        Aikoinaan minäkin loukkaannuin ,kun tuli luntatupaan oikein kunnolla,mutta nykyisin olen alkanut jo pitää sitä osana elämääni.
        Herkkähipiäiset voi jättää lukematta pahimmat ryöpytykset.
        Olin työyhteisössä jossa oli 90% miehiä,että aika ronskiin huulenheittoon olen tottunut.

• *Kukkahame*

MINÄ tulin ihan ihmettelemään sinun tekstiä, osaat sitä sinäkin.

MINÄ hämmästyin kirjoitustasi, muistatkos kuinka ilkeilit minullekin, hyi!

• vähäläntä
        *Kukkahame* kirjoitti:

Osaat sen ilkeilyn taidon SINÄKIN.

• Kenenkään
        vähäläntä kirjoitti:

Osaat sen ilkeilyn taidon SINÄKIN.

jäädä tähän nälkäisten joukkoon syötiksi, samalla mitalla ja sehän koskee,
        eikös tuo tarkoittane sitä?

• etsivivä-amadeus
        *Kukkahame* kirjoitti:

Olenkohan koskaan edes viestiisi vastannut??

• wwxx
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

Olenkohan koskaan edes viestiisi vastannut??

tätä pölvästien joukkoa! Eivät osaa edes katsoa, mikä viesti on kenellekin kirjoitettu.
        Vähemmästäkin riitoja syntyy. Olkaa nyt edes vähän tarkempia, vaikka ikäloppuja jo olettekin.
        Eihän sen kuitenkaan TARVITSE tarkoittaa tyhmyyden maksimointia.

• etsivivä-amadeus
        wwxx kirjoitti:

tätä pölvästien joukkoa! Eivät osaa edes katsoa, mikä viesti on kenellekin kirjoitettu.
        Vähemmästäkin riitoja syntyy. Olkaa nyt edes vähän tarkempia, vaikka ikäloppuja jo olettekin.
        Eihän sen kuitenkaan TARVITSE tarkoittaa tyhmyyden maksimointia.

Minulta kuoli kolme enoa sodassa,eivät olleet ikäloppuja.
        Sinäkö puskajussi määräät elomme määrän ja ikämme?
        Sodassa parhaat miehet kaatui,ei suunsoittajat.
        Häpeä jos osaat

• rofeetta

"Kosmisina olioina elämme harhaista elämää". Näin kirjoitta ketjun avaaja ja keskustelun alustaja.
      Juuri näin se on. Mutta pitääkö sen olla?
      Mielestäni ei pidä, eikä saa olla.
      Tämä tietokone on vain väline, viestintäväline, jonka avulla me saamme ja lähetämme viestejä. Aitoina ja väärentämättöminä ihmisinä.
      On täydellinen harha, jos kuvittelee, että tämän välineen täytyy muuttaa meidät joksikin muuksi, kuin mitä olemme.
      Emmehän me mene ulos "pesästämme" muiden ihmisten joukkoon naamiot kasvoilla ja huutelemme heille nurkan takaa tai kirjaimellisesti puskista törkeyksiä.
      Tai jos joku tekee niin, niin siitä vaan, myös täällä.
      Olisihan se aika hupaisaa, jos esim. nimimerkki kukkahame osoittautuisi kukallinen hame päällään olevaksi mieheksi.
      Naamiohuvit oli ennen muinoin yläluokan huvittelutapa, mutta silloinkin naamiot riisuttiin illan päätteeksi.
      Siitä kannattaisi ottaa oppia.

• Hintriika*

Huvittavaa, että yks jos toinenkin rekkaamaton ilmoittaa, että hänellä on rekattu nikki muttei käytä sitä. Sitten samat syyttävät rekattuja, että nämä käyvät puskista huutelemassa. Pettäneekö logiikka jossakin?

Minulla ei yksinkertaisesti ole muuta kuin tämä rekkaamaton vakionikki. Minulla ei ole myöskään mitään todistusaineistoa ketään vastaan. Vuosien varrella vain olen huomannut, että rekatulla nikilläkin voi heittää lokaa toisten silmille. Eiköhän juju ole kirjoittajan luonteessa eikä käyttämässään nimimerkissä tai -merkittömyydessä! Nimimerkki ei koskaan ole samaa kuin oikea oma nimi.

• /rekkaamaton\
        Hintriika* kirjoitti:

Huvittavaa, että yks jos toinenkin rekkaamaton ilmoittaa, että hänellä on rekattu nikki muttei käytä sitä. Sitten samat syyttävät rekattuja, että nämä käyvät puskista huutelemassa. Pettäneekö logiikka jossakin?

Minulla ei yksinkertaisesti ole muuta kuin tämä rekkaamaton vakionikki. Minulla ei ole myöskään mitään todistusaineistoa ketään vastaan. Vuosien varrella vain olen huomannut, että rekatulla nikilläkin voi heittää lokaa toisten silmille. Eiköhän juju ole kirjoittajan luonteessa eikä käyttämässään nimimerkissä tai -merkittömyydessä! Nimimerkki ei koskaan ole samaa kuin oikea oma nimi.

Jokaisella on oma logiikka kaikessa, tässäkin niin monta mieltä kuin kirjoittajaa, ja jokainen varmasti omalta osaltaan peittelee tekosiaan, ja on omasta mielestään oikeassa.

Ihan se ja sama, täällä on viidakon lait voimassa edelleen, ..syö tai tulet syödyksi.., siihen on varmasti aika ajoin tullaan, ja sanomista riittää.

Kun jokaisella on mahdollisuus ja tarpeeksi sappi kiehuu, voi antaa molemmin käsin ja molemmille poskille, sitten voi vakuutella ja voihkia kuinka joku voi noin sanoa kun ei omaa kirjoittamaansa tunne.

Ei täällä ole pakko käyttää rekattua eikä edes vakinikkiä, senhän vapauden antaa ylläpitokin säännöissään, siitä lie aivan turhaa väitellä, jokainen tavallaan.

Jos joku antaisi tyhjentävän vastauksen tuohon rekatulla kirjoittamiseen, koska koko Suomi24 keskustelupalstat noudattaa kautta linjan samoja sääntöjä, miten ihmeessä tänne on tullut tuo jatkuja vaatiminen rekattuun?

Käyn useimmilla sivuilla, eikä missään ole aikaisemmin tullut tätä rekkaus-ilmiötä.

• -joku toinen-
        /rekkaamaton\ kirjoitti:

Jokaisella on oma logiikka kaikessa, tässäkin niin monta mieltä kuin kirjoittajaa, ja jokainen varmasti omalta osaltaan peittelee tekosiaan, ja on omasta mielestään oikeassa.

Ihan se ja sama, täällä on viidakon lait voimassa edelleen, ..syö tai tulet syödyksi.., siihen on varmasti aika ajoin tullaan, ja sanomista riittää.

Kun jokaisella on mahdollisuus ja tarpeeksi sappi kiehuu, voi antaa molemmin käsin ja molemmille poskille, sitten voi vakuutella ja voihkia kuinka joku voi noin sanoa kun ei omaa kirjoittamaansa tunne.

Ei täällä ole pakko käyttää rekattua eikä edes vakinikkiä, senhän vapauden antaa ylläpitokin säännöissään, siitä lie aivan turhaa väitellä, jokainen tavallaan.

Jos joku antaisi tyhjentävän vastauksen tuohon rekatulla kirjoittamiseen, koska koko Suomi24 keskustelupalstat noudattaa kautta linjan samoja sääntöjä, miten ihmeessä tänne on tullut tuo jatkuja vaatiminen rekattuun?

Käyn useimmilla sivuilla, eikä missään ole aikaisemmin tullut tätä rekkaus-ilmiötä.

Kyllä seniorinetissä samaa mekkalaa käydään, siellä vaan on kaikki rekkaamattomat vierailija nimityksellä. Välillä toivotetaan maireesti tervetulleeksi, sitten taas kun ei jutut ole mieleen, vakio poppoo toivottaa huut helkkariin.

Paljon riippuu millä mielellä täällä ollaan, joillekkin tämä on henki ja elämä, silloin reviiristä ollaan tarkkoja. Kaikki kilpailijoiksi koetut koetetaan saada nolatuksi tai mieluummin pois. Paljon käytetän kieroa systeemiä ettei vastata, ja ne meset ja sätit kyllä tiedetään .

• naamiot,

Kukahan rofeetan alta paljastuu, ei kai tänne kukaan ihan uusi ole tullut rofetoimaan . Onhan niitä kyllä naisrofeettojakin.
        Minkäs takia tänne tulet yläluokan tapoja suosittelemaan, demokraattisia meidän pitää olla ?
        Kyllä meillä ne roolit on oikeassa elämässäkin, jospa puskahuutelu onkin aitoa ihmistä. Ja rofeettahan antoi luvan että siitä vaan, ikään kuin mitkään saarnat sitä voisi estääkkään.

Onkos vireillä joku laajempikin tilaisuus jossa naamiot heitetään, siis muillekkin kuin kahvipirtin väelle?

• capt.cöpenick*
        -joku toinen- kirjoitti:

Kyllä seniorinetissä samaa mekkalaa käydään, siellä vaan on kaikki rekkaamattomat vierailija nimityksellä. Välillä toivotetaan maireesti tervetulleeksi, sitten taas kun ei jutut ole mieleen, vakio poppoo toivottaa huut helkkariin.

Paljon riippuu millä mielellä täällä ollaan, joillekkin tämä on henki ja elämä, silloin reviiristä ollaan tarkkoja. Kaikki kilpailijoiksi koetut koetetaan saada nolatuksi tai mieluummin pois. Paljon käytetän kieroa systeemiä ettei vastata, ja ne meset ja sätit kyllä tiedetään .

Eräs kaveri kirjoitti. Heti kun painamme lähetä nappulaa, lähettäjä tiedetään.
        Kerron esimerkin. Alkuaikoina kävin 'sätissä'. Kävi ns. pahvikin. Kilpalaulaja alkoi sättiin mua nimikkeillä, jotka olivat käytössä työaikana.

Fysiikan lakien mukaan elämme läpinäkyvässä maailmassa. Massattomat tai pienimassaiset alkeishiukkaset kulkevat lävitsemme kosmisella nopeudella
        joka sekunti. Neutriinoille maapallon kamarakaan ei tee estettä.

• capt.cöpenick*

Ajatukset eivät ole omiamme. Osa niistä tuotiin miekkalähetyksenä kun meillä oli vielä omat luonnonjumalamme.

Severi Suhosenkin isäntä suuttui kun renki vertasi sitä isäntään - ja kielsi sanomasta niin enää.

• rofeetta
        naamiot, kirjoitti:

Kukahan rofeetan alta paljastuu, ei kai tänne kukaan ihan uusi ole tullut rofetoimaan . Onhan niitä kyllä naisrofeettojakin.
        Minkäs takia tänne tulet yläluokan tapoja suosittelemaan, demokraattisia meidän pitää olla ?
        Kyllä meillä ne roolit on oikeassa elämässäkin, jospa puskahuutelu onkin aitoa ihmistä. Ja rofeettahan antoi luvan että siitä vaan, ikään kuin mitkään saarnat sitä voisi estääkkään.

Onkos vireillä joku laajempikin tilaisuus jossa naamiot heitetään, siis muillekkin kuin kahvipirtin väelle?

Täällä on kysytty, "milloin naamiot riisutaan?".
        Tässä eräs vastaus.
        Katso peiliin. Jos näet peilistä ihmisen, joka tuntee oman arvonsa ja antaa arvon muillekin, niin olet jo riisunut naamiosi.
        Jos taas näet peilistä ihmisen, joka tuntee vain oman arvonsa, mutta antaa piut paut muiden arvoille, niin olet puskista huutelija, joka on piiloutunut raukkamaisesti naamion taakse.

• rofeetta kirjoitti:

Tässä eräs vastaus.
        Katso peiliin. Jos näet peilistä ihmisen, joka tuntee oman arvonsa ja antaa arvon muillekin, niin olet jo riisunut naamiosi.
        Jos taas näet peilistä ihmisen, joka tuntee vain oman arvonsa, mutta antaa piut paut muiden arvoille, niin olet puskista huutelija, joka on piiloutunut raukkamaisesti naamion taakse.

tarttis jottain kauneusnaamiota kyllä,pitäsköhän kurkkuu asetella naamalleen.Ja ai-ai,en muista nykysin ennää noita aamuvoimistelujakaa,sellasii naamalihasten vääntelyjä ja taputteluja.Liekkö muilla näitä tällasii; vääntelyssä sanotaan,että x x x ja sitten y y y.,sillon on huulet silleen törröllään.

• tuo,
        susmorsian kirjoitti:

tarttis jottain kauneusnaamiota kyllä,pitäsköhän kurkkuu asetella naamalleen.Ja ai-ai,en muista nykysin ennää noita aamuvoimistelujakaa,sellasii naamalihasten vääntelyjä ja taputteluja.Liekkö muilla näitä tällasii; vääntelyssä sanotaan,että x x x ja sitten y y y.,sillon on huulet silleen törröllään.

noita akan naamari naamaltas, vappu meni jo!! Vitsi vitsi, huumoriii!

• capt.cöpenick*
        rofeetta kirjoitti:

Tässä eräs vastaus.

"Jos näet peilistä ihmisen, joka tuntee oman arvonsa ja antaa arvon muillekin, niin olet jo riisunut naamiosi".
        Tavallinen peili ei sinänsä näytä paljoakaan. Tarvitaan kait kanssaeläjien 'palautepeili'.
        Se on kehitystä eikä nokitusta, jos sinuu kohti heitetyt 'kivet' vaihtuu ylikypsiksi tomaateiksi tai lumipalloiksi.

Onhan maailmassa guruja. Itsepintaisimmat niistä lähestyvät jopa matemaattisia lainalaisuuksia: Saat ihmisiltä sen mitä heille itse annat.

• Tiedättehän sen ikäiset lapset, jotka ovat kyllä päässeet vaipoistaan, mutta pisuhätä voi yhtäkkiä yllättää paikassa, jossa vessaa ei ole lähettyvillä. Näin kävi juuri eilen 2,5-vuotiaan tytön kanssa. Mummin piti toimittaa tyttönen puskapisulle, hän itse tiesi tämän termin.

Puska oli melko peittävä, ihanasti tuoksuva jasmiinipensas, siitä ei nähnyt päätielle, mutta takana oli hautausmaa, jolla kulki ihmisiä. Poikalapsen pissittäminen käy helposti, tyttöä pitää taitavasti kannatella, ettei pöksyt, kintut eivätkä kengät kastu, pissattajaltakaan. Lopuksi pitää ravistella tyttöä, eihän paperia oikein voi puistossa käyttää eikä ollut edes mukana. Sitten kehuttiin , että tulipa kaunis pensas lannoitettua.

Minua alkoi ääneen naurattaa assosiaatio tähän suomi 24 puskakeskusteluun .
      Toivottavasti aloittaja ei pahastu metafyysisen aloituksen käänteestä fyysiseen luonnolliseen tarpeeseen, mutta en malttanut olla kertomatta, kun itseä niin hykerrytti.

• capt.cöpenick*

Mehän kuitenkin eletään niin monella tasolla. Suomen kansalaisia ollaan, samoin biologisia olioita, mutta maapallon ulkopuolisen katsottuna avaruudessa
        eläviä olentoja.

Esim. Ranskan valtio on vaan tietty alue erään planeetan pintaa. Sijainnistamme tai elämän synnystä on vain todennäköisiä tutkimustuloksia.

Muuten tähän luonnollisten tarpeiden olemassaoloon. Ruotsalainen asperger-tyttö sanoi heidän kuninkaallisistaan: Pyh; pytyllä käyvät kuin me muutkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      25
      2533
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      807
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      772
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      694
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe