Lomat alkaa ! Reissu lähestyy... matkaan olisi lähdössä 3 hengen posse, pari tyyppiä Oulusta ja ainakin 1 Tampereelta. Majoituskohteena Hotelli Erma.
Jos on samaan aikaan Kultahietikolle menijöitä, laittakaa tähän ketjuun viestiä! Jos vaikka tehtäisiin kimpassa ostosreissut Varnaan tjsp. ?
(Toista kertaa Bulgariassa, ekaa kertaa Kultahietikolla...)
4.8. lähtijöitä ?
5
401
Vastaukset
- orki-dea
sama paikka, aika ja hotelli Zdravets...) sama lentoki??
viime kesänä sunny beach ja nyt paikan vaihto- sands
..no katohan! meilläki tosiaan vaihto kultaistakin kultaisemmille hietikoille :) oon alotustekstin Treläinen siis :)
- kohta mennään..
sands kirjoitti:
..no katohan! meilläki tosiaan vaihto kultaistakin kultaisemmille hietikoille :) oon alotustekstin Treläinen siis :)
Tampereelta 23v & 24v pariskunta lähdössä 4.8 aamu kahdeksan lennolla kohti kultahietikkoo!
... Kolmas kerta bulgariassa. Viime kesänä Sunny beach. Toista kertaa kultahietikolle.. Hotelli golden yavor!
Ja mahtavaa ilmaa luvattu... Sadetta suomeen... ja kultahietikolle 31astetta hellettä.. aijaijaijai! :) - tepah
kohta mennään.. kirjoitti:
Tampereelta 23v & 24v pariskunta lähdössä 4.8 aamu kahdeksan lennolla kohti kultahietikkoo!
... Kolmas kerta bulgariassa. Viime kesänä Sunny beach. Toista kertaa kultahietikolle.. Hotelli golden yavor!
Ja mahtavaa ilmaa luvattu... Sadetta suomeen... ja kultahietikolle 31astetta hellettä.. aijaijaijai! :)Jeb, sitähän voisi heleposti tavata vaikka Tiistai klo 18 rantakadulla Eiffel tornilla - siitä sitten janoa sammuttamaan ja suunnittelemaan reissu(j)a ?
Ollaan 3kymppinen pariskunta ja mukaan lähtee onkosenyt "vajaa" 3kymppinen Pelimies (c).
Matkaan lähden myös minä ja 15 vuotias (kohta 16) siskontyttöni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169