Lomat alkaa ! Reissu lähestyy... matkaan olisi lähdössä 3 hengen posse, pari tyyppiä Oulusta ja ainakin 1 Tampereelta. Majoituskohteena Hotelli Erma.
Jos on samaan aikaan Kultahietikolle menijöitä, laittakaa tähän ketjuun viestiä! Jos vaikka tehtäisiin kimpassa ostosreissut Varnaan tjsp. ?
(Toista kertaa Bulgariassa, ekaa kertaa Kultahietikolla...)
4.8. lähtijöitä ?
5
392
Vastaukset
- orki-dea
sama paikka, aika ja hotelli Zdravets...) sama lentoki??
viime kesänä sunny beach ja nyt paikan vaihto- sands
..no katohan! meilläki tosiaan vaihto kultaistakin kultaisemmille hietikoille :) oon alotustekstin Treläinen siis :)
- kohta mennään..
sands kirjoitti:
..no katohan! meilläki tosiaan vaihto kultaistakin kultaisemmille hietikoille :) oon alotustekstin Treläinen siis :)
Tampereelta 23v & 24v pariskunta lähdössä 4.8 aamu kahdeksan lennolla kohti kultahietikkoo!
... Kolmas kerta bulgariassa. Viime kesänä Sunny beach. Toista kertaa kultahietikolle.. Hotelli golden yavor!
Ja mahtavaa ilmaa luvattu... Sadetta suomeen... ja kultahietikolle 31astetta hellettä.. aijaijaijai! :) - tepah
kohta mennään.. kirjoitti:
Tampereelta 23v & 24v pariskunta lähdössä 4.8 aamu kahdeksan lennolla kohti kultahietikkoo!
... Kolmas kerta bulgariassa. Viime kesänä Sunny beach. Toista kertaa kultahietikolle.. Hotelli golden yavor!
Ja mahtavaa ilmaa luvattu... Sadetta suomeen... ja kultahietikolle 31astetta hellettä.. aijaijaijai! :)Jeb, sitähän voisi heleposti tavata vaikka Tiistai klo 18 rantakadulla Eiffel tornilla - siitä sitten janoa sammuttamaan ja suunnittelemaan reissu(j)a ?
Ollaan 3kymppinen pariskunta ja mukaan lähtee onkosenyt "vajaa" 3kymppinen Pelimies (c).
Matkaan lähden myös minä ja 15 vuotias (kohta 16) siskontyttöni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661