En millään haluaisi sanoa, että mitä minä sanoin, mutta... Mitä minä sanoin:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/150789.shtml
Travolta tulee järkiinsä.
7
336
Vastaukset
- yksityiselämästä
Lehdet huijaavat. Ei kirkko paljasta mitään salaisuuksia yksityiselämästä.
- Huhahhhei
sinua eniten koko asiassa mietitytti?
- Durandall
mikäli kultti ei olisi menetellyt noin jo ties kuinka monessa tapauksessa. Saa nähdä miten käy. Jos Travolta pitää suurta melua ja hänestä vuotaa auditoinnin aikana puristettuja tietoja, se ei ole suoranainen ennakkotapaus, mutta suuren yleisön tavoittava tapaus kuitenkin.
Kultin suhtautuminen Travoltaan tulee myöskin arvattavasti muuttumaan. Mielipiteet näyttelijänlahjoista saattavat jopa kääntyä aivan päälaelleen. Elämä on julmaa =( - minä vain
Miten helevetissä sä sitten selität nämä sanat: "Everyone who opposes Scientology is a criminal. All you have to do is to dig up their crimes, and if you can´t dig up any crimes manufacture them." Noin sanoin Lafayette Ronald Hubbard, teidän "kirkkonne" perustaja, jonka oppeja te idiootit seuraatte. Mitenkäs kaivat toisen rikokset esiin muualta, kuin yksityiselämästä, kerroppas se minulle.
- Whatistruth
minä vain kirjoitti:
Miten helevetissä sä sitten selität nämä sanat: "Everyone who opposes Scientology is a criminal. All you have to do is to dig up their crimes, and if you can´t dig up any crimes manufacture them." Noin sanoin Lafayette Ronald Hubbard, teidän "kirkkonne" perustaja, jonka oppeja te idiootit seuraatte. Mitenkäs kaivat toisen rikokset esiin muualta, kuin yksityiselämästä, kerroppas se minulle.
Mistä L. Ron Hubbardin kirjoittamasta oopukuksesta tuo kirjoittamasi löytyy?
- Metro G M
Whatistruth kirjoitti:
Mistä L. Ron Hubbardin kirjoittamasta oopukuksesta tuo kirjoittamasi löytyy?
Oravointi poistaa alkuperäisiä hubbardin kirjoituksia niin nopeasti kuin vain kehtaa.
Huomaan oikolukutaidostasi että olet ollut kultin parissa jo melko kauan, mutta koska teillä ei niitä vanhoja kirjoja enää saa olla, niin ehkäpä sinun on käytävä jossakin kirjastossa ja siellä syvällä kellarivarastossa.
- YX
jos aikoo päästä selville vesille. Scientologit tekevät kaikkensa, että ei pääsisi kynsistä. Kiristystä on harrastettu ennenkin. Saa nähdä jaksaako Travolta.
Jos jaksaa, menee kumminkin vuosia ennen kuin on selvinnyt täysin.
Iso pettymys tulee olemaan ne suuret OT-kyvyt, joita ei sitten koskaan ollutkaan.
OT-tasojen suuruus on samaa kuin partiopoikien tähdet puvuissa. Tuntuvat mahtavilta niin kauan kuin niihin uskoo.
Mitähän tekevät scientologit, kun talon oma jeesus Cruise päätyy jättämään kirkon...
Nyt ne mainostaa netissä ahkerasti. Saa nähdä iskevätkö anonyymit takaisin nettiyhteisöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776