Ystäväni menee naimisiin lauantaina, ja tajusin vasta eilen, ettei minulla ole mitään päällepantavaa kesähäihin..
Onko korrektia pukeutua mustaan kynämekkoon? Helma on aavistuksen polven yläpuolelle, eli ei mauttoman lyhyt.
Kysynkin tätä juuri siksi, etten ole varma, onko musta väri sopiva häihin. En halua näyttää kuitenkaan siltä, kuin olisin menossa hautajaisiin. Mekon lisäksi ajattelin laittaa valkoiset helmet ja rannekorun, mustat korkokengät, harteille limen vihreän huivin, hiukset jätän autki...
Onko sovelias asu vai pitäisikö vielä suunnistaa kauppaan?
vaatekriisi
3
417
Vastaukset
- on.....
kaupat pullollaan alemekkoja. Mutta jos laitat mustan mekon, niin itse laittaisin jotkut räikeät kengät sekä samanväriset korut, ja jättäisin huivin pois. En muutenkaan ymmärrä nykyistä tapaa miksi kaunis mekko pitää aina verhota jollain rätillä.
- jannamanna
laittaisin sen huivin, kun siellä ei oikein hartiat saisi olla paljaana. Hääjuhlassa olisin toki ilman. Enkä haluaisi ostaa uutta mekkoa turhaan (vaikka halvalla saisinkin).
Kokonaisuus on tällä hetkellä hyvin audrey hepburn-tyylinen, klassinen siis. Musta väri tosin vielä epäilyttää.. vaikkei musta nykyetiketin mukaan kai mitenkään pannassa ole :D
- sopii
vallan mainiosti tuo asu hääjuhlaan ja kirkkoonkin. Musta on juhlaväri!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1585085- 1944051
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia522986Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat482627- 1461987
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441737Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.361489Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319