Kotisivun teko-ohjelma suomeksi?

konna

Eli mistäs saisin suomenkielisen ohjelman jolla värkätä kotisivut?
En oo kyllä ikinä tehnyt, joten joku selkeä ja helppo käyttöinen olis bueno!

14

25182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso

Miksi sun pitäisi tehdä kotisivut? Oletko ikinä kirjoittanut kirjaakaan? Jos et ole, niin aiotko siihenkin ryhtyä? Entäs auton rakentaminen, aiotkos siihenkin ryhtyä?

Eli kaikkiin noihin yleensä hankitaan ensin tietoa. Ei suinkaan niin, että sanotaan 'tee mulle täydelliset kotisivun teko-ohjeet', että 'tee mulle täydellisen kirjan käsikirjoitus', että 'tee mulle täsmälliset autonteko-ohjeet'. Vaan aletaan pikkuhiljaa hankkia tietoa, aina vain lisää. Sitten aletaan ITSE opetella. Sitten, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo, voi kysellä viisaammilta.

Lyhyesti: oma-aloitteellisuutta, oma-aloitteellisuutta, viitseliäisyyttä, viitseliäisyyttä. Ja vielä lopuksi kertauksen vuoksi: oma-aloitteellisuutta ja viitseliäisyyttä. Niitä ei osoita se, että aloitetaan ohjeiden kerjääminen ensiksi täältä.

• Dalle

No jos perskele ei osaa Englantia niin kai sitä saa apua pyytää. Taidat olla oikein "#¤&%¤#¤%.

• L.E.V.

...tahtoisin tehdä koiralleni kotisivut vain siksi, että saisi pitää yhteyttä muihin samanhenkisiin ihmisiin ja sais kuvia näkyviin. Ei tartte olla joku fu...ng nörtti et voi vääntää ees jonkinlaiset kotisivut. Ei kaikkia niin valtavasti kiinnosta itse se kotisivujen TEKEMINEN.

• kysyjä

Miksi sen pitäisi olla suomenkielinen?

Kysyn vaan kun en ymmärtänyt tuota pointtia. Käsittääkseni peruskoulussa on opetettu englantia jo kolme vuosikymmentä, eikö se riitä?

• vastaaja

Entäpäs jos kysyjä on vanhempi?

Eikä peruskoulun englannilla pitkälle pötkitä. Täytyy osata myös ATK englantia.

• HulluJussi
        vastaaja kirjoitti:

Entäpäs jos kysyjä on vanhempi?

Eikä peruskoulun englannilla pitkälle pötkitä. Täytyy osata myös ATK englantia.

Ei atk-englantia opi, jos ei aktiivisesti yritä kehittää sitä. Välttämällä kaikkea englanninkielistä ei ikinä saa esim. kotisivuista kehitettyä mitään järkevää. Hakukoneen ja englannin (myös atk-englannin) hienoinen hallinta avaa mahdollisuuksia.

• G'Kar

Minä aloitin kansakoulun 1970 ja pääsin kansalaiskoulusta kahdeksan vuotta myöhemmin. Englantia oli viitenä vuonna yksi tai kaksi tuntia viikossa, eikä siellä todellakaan oppinut juuri mitään. Minunlaiseni nelikymppinen, joka ei päässyt / mennyt lapsena oppikouluun ei oppinut englantia ainakaan koulussa. Ymmärrän nykyään englantia kohtalaisesti, mutta se ei ole koulun ansiota.

• jaakko
    • kaakoo
    • Tässä
    • tänne

www.freewebs.com

• lollottaja

lol lol lol Joo, suomenkielisyyden perikuva lol lol lol

• kätevää
        lollottaja kirjoitti:

lol lol lol Joo, suomenkielisyyden perikuva lol lol lol

mitä hyötyy on jostain keskustelu palstoista sun muista jos kaikki vaan vittuilee sille joka kyssyy jottain! Onko se niin vaikeeta vaan kertoo jos tietää eikä alkaa aukoon!en yleistä oli sinne muutama fiksuki joukkoon eksyny!

• djmaw

www.webbisivu.com
      tuola onnistuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe