Kotisivun teko-ohjelma suomeksi?

konna

Eli mistäs saisin suomenkielisen ohjelman jolla värkätä kotisivut?
En oo kyllä ikinä tehnyt, joten joku selkeä ja helppo käyttöinen olis bueno!

14

25178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso

Miksi sun pitäisi tehdä kotisivut? Oletko ikinä kirjoittanut kirjaakaan? Jos et ole, niin aiotko siihenkin ryhtyä? Entäs auton rakentaminen, aiotkos siihenkin ryhtyä?

Eli kaikkiin noihin yleensä hankitaan ensin tietoa. Ei suinkaan niin, että sanotaan 'tee mulle täydelliset kotisivun teko-ohjeet', että 'tee mulle täydellisen kirjan käsikirjoitus', että 'tee mulle täsmälliset autonteko-ohjeet'. Vaan aletaan pikkuhiljaa hankkia tietoa, aina vain lisää. Sitten aletaan ITSE opetella. Sitten, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo, voi kysellä viisaammilta.

Lyhyesti: oma-aloitteellisuutta, oma-aloitteellisuutta, viitseliäisyyttä, viitseliäisyyttä. Ja vielä lopuksi kertauksen vuoksi: oma-aloitteellisuutta ja viitseliäisyyttä. Niitä ei osoita se, että aloitetaan ohjeiden kerjääminen ensiksi täältä.

• Dalle

No jos perskele ei osaa Englantia niin kai sitä saa apua pyytää. Taidat olla oikein "#¤&%¤#¤%.

• L.E.V.

...tahtoisin tehdä koiralleni kotisivut vain siksi, että saisi pitää yhteyttä muihin samanhenkisiin ihmisiin ja sais kuvia näkyviin. Ei tartte olla joku fu...ng nörtti et voi vääntää ees jonkinlaiset kotisivut. Ei kaikkia niin valtavasti kiinnosta itse se kotisivujen TEKEMINEN.

• kysyjä

Miksi sen pitäisi olla suomenkielinen?

Kysyn vaan kun en ymmärtänyt tuota pointtia. Käsittääkseni peruskoulussa on opetettu englantia jo kolme vuosikymmentä, eikö se riitä?

• vastaaja

Entäpäs jos kysyjä on vanhempi?

Eikä peruskoulun englannilla pitkälle pötkitä. Täytyy osata myös ATK englantia.

• HulluJussi
        vastaaja kirjoitti:

Entäpäs jos kysyjä on vanhempi?

Eikä peruskoulun englannilla pitkälle pötkitä. Täytyy osata myös ATK englantia.

Ei atk-englantia opi, jos ei aktiivisesti yritä kehittää sitä. Välttämällä kaikkea englanninkielistä ei ikinä saa esim. kotisivuista kehitettyä mitään järkevää. Hakukoneen ja englannin (myös atk-englannin) hienoinen hallinta avaa mahdollisuuksia.

• G'Kar

Minä aloitin kansakoulun 1970 ja pääsin kansalaiskoulusta kahdeksan vuotta myöhemmin. Englantia oli viitenä vuonna yksi tai kaksi tuntia viikossa, eikä siellä todellakaan oppinut juuri mitään. Minunlaiseni nelikymppinen, joka ei päässyt / mennyt lapsena oppikouluun ei oppinut englantia ainakaan koulussa. Ymmärrän nykyään englantia kohtalaisesti, mutta se ei ole koulun ansiota.

• jaakko
    • kaakoo
    • Tässä
    • tänne

www.freewebs.com

• lollottaja

lol lol lol Joo, suomenkielisyyden perikuva lol lol lol

• kätevää
        lollottaja kirjoitti:

lol lol lol Joo, suomenkielisyyden perikuva lol lol lol

mitä hyötyy on jostain keskustelu palstoista sun muista jos kaikki vaan vittuilee sille joka kyssyy jottain! Onko se niin vaikeeta vaan kertoo jos tietää eikä alkaa aukoon!en yleistä oli sinne muutama fiksuki joukkoon eksyny!

• djmaw

www.webbisivu.com
      tuola onnistuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe