Hei!
Tietäisikö joku neuvoa aitojen NominatioN korujen liikkeen Varnasta? Olen lähdössä Kultahietikolle ja siltä teemme päiväretken Varnaa, niin olisi kiva, kun tietäisi jo etukäteen vähän mistä etsiä liikettä tai onko sellaista edes olemssa siellä.
Kiitos avuista/tiedoista jo etukäteen!
Nomination koru
4
1230
Vastaukset
- Varnasta...
...löytyy ostoskeskus nimeltä Mall Varna ja sillä on kyseinen liike.
http://www.mallvarna.com/index.php?lng=en
Hauskaa matkaa! - TB
Kultahietikon keskustassa myydään ainakin feikkejä nomination rannekkeita ja paloja. Rannekkeen hinta oli 7 levaa ja palat 4 levaa/kpl. Feikit palat sopivat aitoihin nominationeihin.
- miluri
ostin hietikolta rannekkeen ja siihen kirjaimia jotka olivat kultasen värisiä, värit ovat jo lähteneet kirjaimista, itse ranneke on kyllä kestäny, mut eipä ollu hinnalla pilattu tämäkään ostos.
- matkailja
Kun Varnan kultahietokolla on myynnissä Nomination feikki-ranteita . lienee vain ajan kysymys, milloin niitä Nomination feikkejä rantautuu Suomeen kulkijoiden mukana. Turvallisinta on kai ostaa muun merkkisiä, niin saa ainakin aitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967