Heippa, jo vuosia lehdissä ja julkisuudessa paistatellut Cheek on onnistunut salaamaan seurusteleeko vai ei. Ajattelin tätä kautta yrittää vastausta onkia, ei luulis olevaan ihna mahdoton selvittää, tahtoo vain tietää onko Jarella tyttöystävä vai ei! Nimiä ei sentään tarvitse paljastaa jos hänen takaa kuitenkin emäntä löytyy :)
Cheek sivilisääty?
16
3926
Vastaukset
- taitaa olla
muistaakseni sillä joku poikaystävä on.. ei se sitä salaile, ainakaan kaveripiirissä kaikki sen tietää
Mä olen varma että,se luuseri on fruittari.
- vastaa
Kysyjä odotti asiallisia vastauksia. jos kaveripiirillä tarkoitetaan TS; Brädi niin he ei ainakaan tiedä asiasta.
- yritä ymmärtää..
Naimaton!
- tää .
tämmönen Cheek on? En ole kyllä ikinä kuullut.
Tarzanissa oli lyllä Cheetah. - että..
se on banaani.. onko hyvä??? :-)
- Cheek vs Cheetah
Molemmat apinoita, mutta Cheetahilla on sentään kykyjä.
- on selväääää
cheek on oikeesti makkarafirma mutta sanalaulaja ja riimittelijä taitaa olla vegetaristi! Tai kannibaali. Primadonna? Fagotti?
- ei kateellinen
raukkaparat ovat jarelle kadeja..tehkää temppu perässä jos pystytte..=O
- Keek0
Eikö kukaan tiedä vastausta kysymykseen?
- kakaduuuu
Keek0 kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä vastausta kysymykseen?
Ei oli sinkku, on parisuhteessa jonkun söpön nuorehkon pojan kanssa. Ei asu yhdessä.. Näin ne huhut kaupungilla kertoo
- kaiken mitä
kakaduuuu kirjoitti:
Ei oli sinkku, on parisuhteessa jonkun söpön nuorehkon pojan kanssa. Ei asu yhdessä.. Näin ne huhut kaupungilla kertoo
maailmalla puhutaan.. näitä juoruakkoja/ukkoja aina vaan syntyy lisää ja jotkut tais olla kakalla kun järkeä jaettiin.. menes nyt kiltisti tekee läksyt ja äiti laittaa päikkäreille kivasti.. :D
- treelta
kaiken mitä kirjoitti:
maailmalla puhutaan.. näitä juoruakkoja/ukkoja aina vaan syntyy lisää ja jotkut tais olla kakalla kun järkeä jaettiin.. menes nyt kiltisti tekee läksyt ja äiti laittaa päikkäreille kivasti.. :D
Cheek seurustelee tampereleisen, kauniin mallitytön kanssa, ovat olleet jo jonkin aikaa yhdessä :)
- fgjjjjjj
nii siis ei se seurustele ja tää tieto löyty ihan yhestä n. vuosi(?) sitte tehdystä haastattelusta.
- louise1
Ei sillä oo tyttöystävää....
Ittekkin ajattelin tos yks päivä, mutta löysin sen tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta.
Ja älkää haukkuko cheekkii se on ihan hyvä. Mut en mä sitä sano että esais olla mielipiteitä! - :D ....
Jotku sanoo että sil olis nyt ollu säätöä sen yasmminenkanssa? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602