Yritin jo kerran kysyä tätä, mutta kukaan ei vastannut. Koira veti ruohoa syödessään ruohon jonnekin nenäänsä ja krohisee sitä nyt pois sieltä, eikä itse sitä tietenkään saa, onko mitään kotikonstia vai vienkö eläinlääkäriin?
ruoho nenässä
3
3618
Vastaukset
- jos
ruoho on näkyvissä voi yrittää saada pois pinseteillä tai ihan sormilla muuta en keksi;) harmillinen tilanne
- =/
etkä ole vienyt lääkäriin?
esim. saraheinä saa aikaan haavoja, kokeile jos et usko, se voi nenässä tehdä enemmän kuin vain kipeää. Vierasesineet pitää aina poistaa joten nyt menoksi jo! Kyllä se voi lähteä sieltä itsestäänkin,mutta varmuuden vuoksi kannattaa ainakin soittaa lekurille,että missä vaiheessa täytyy tulla tsekattavaksi,vai kannattaako heti.Varsinkaan jos ei ole kokemusta tuollaisesta.
Minulla on tuo yksi pikkukoira vetänyt ruohoa nenäänsä nuorempana muutamaankin kertaan.Se on aika ilkeä tilanne,jonka kanssa kannattaa olla tarkkana.
Itse en tiedä,mitä lääkäri sille tekee,koska itse olen tuon jutun saanut hoidettua homeopatilalla niin,että se ruoho on lähtenyt sieltä liikkeelle ja jotenkin "kompostoitumaan" .Eli pehmennyt.
Koira alkaa pärskiä ihan julmetusti,jolloin ruoho on kulkeutunut kirsun aukkoja kohti,ja sieltä olen saanut napattua pinseteillä kiinni.Sitten joka pärskähdyksellä olen hieman varovaisesti vetänyt ruohoa ulos.
JOS lähtee sitä itse vetämään pois,niin kannattaa olla TOSI varovainen,sillä ruoho rikkoo helposti teräväreunaisena limakalvoja.
Tuo on lyhytkuonoisille varsinkin tuttu vaiva,kun röörit on lyhyehköt ja lähellä "toisiaan",jolloin ruho menee nenään helpommin.
Kannattaa siksi vaan lujasti kieltää,että koira lopettaisi ruohon syönnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838