semmosta et "toimiiko"nuissa kytky-luureissa muiden operaattoreiden sim-kortit?
telefinlandin kytky-luurit
5
1731
Vastaukset
- ainaki sonera
Itelläoli kyllä kännykkä jossa toimi ihan kaikki liittymät :)
- kyästi
soneran ja tf:n kortit, samalla tavalla soneran kytkyissä toimii soneran ja tf:n kortit
- on
kyästi kirjoitti:
soneran ja tf:n kortit, samalla tavalla soneran kytkyissä toimii soneran ja tf:n kortit
toimii kyllä joskus muutkin liittymät.
- Ohi on kytkyt
on kirjoitti:
toimii kyllä joskus muutkin liittymät.
Mulla Soneran puhelimia, joihin olen sopimuskauden jälkeen saanut ns. purkukoodin,minkä jälkeen voin käyttää minkä tahansa operaattorin SIM-korttia niissä (kokeilin ihan huvikseen sopimuskauden aikana, josko toimisi toisella SIM-kortilla. Ei toiminut). Eipä se olisikaan kytkykauppaa, ellei näin olisi. Näin ainakin täällä.
- Ohi on kytkyt
Ohi on kytkyt kirjoitti:
Mulla Soneran puhelimia, joihin olen sopimuskauden jälkeen saanut ns. purkukoodin,minkä jälkeen voin käyttää minkä tahansa operaattorin SIM-korttia niissä (kokeilin ihan huvikseen sopimuskauden aikana, josko toimisi toisella SIM-kortilla. Ei toiminut). Eipä se olisikaan kytkykauppaa, ellei näin olisi. Näin ainakin täällä.
Ai niin muistuikin mieleen, että joissakin puhelimissa on eriksen mainittu etteivät ole SIM-lukittuja.
Oliskos ne juuri niitä kännyjä joista sitten voi soittaa muidenkin SIM-kortit sisällä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874