Sonera ja N5800

irene04

Kyllä harmittaa, kun hankimme kaksi kpl N5800 puhelimia Soneran kytkykaupalla! Puhelimet eivät sitten toimineetkaan ja lähetettiin huoltoon Sonera-kauppiaan kautta, nyt ollaan odotettu kaksi viikkoa ja yritetty pärjäillä tosivanhoilla puhelimilla, jotka saatiin lainaan liikkeestä...

4

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelin huoltoon

      Jaa, että puhelimet ei toimineet? Nokiahan ne valmistaa, joten vika lienee silloin Nokian. Sonera nyt vaan oli myyjäliike, joten sen kautta ne on laitettava huoltoon. ja hyvää palveluahan te olette saaneet, kun teille annettiin lainapuhelimet huollon ajaksi.

      • irene04

        Toki ymmärrän, että puhelinten viallisuus menee Nokian piikkiin...mutta pr-puheet ko. puhelimen erinomaisuudesta olivat kyllä Soneran poikien, jotka nappasivat Marketissa ruokakauppaostoksilta myyntipisteelleen. Vika Nokian, mutta kaipa Sonerallakin jokin vastuu on kauppaamistaan tuotteista. Toki kiitollinen lainapuhelimesta, mutta viikkoja en haluaisi 10 vuotta vanhan kännykän varassa olla...


      • argtrfhbgp=D
        irene04 kirjoitti:

        Toki ymmärrän, että puhelinten viallisuus menee Nokian piikkiin...mutta pr-puheet ko. puhelimen erinomaisuudesta olivat kyllä Soneran poikien, jotka nappasivat Marketissa ruokakauppaostoksilta myyntipisteelleen. Vika Nokian, mutta kaipa Sonerallakin jokin vastuu on kauppaamistaan tuotteista. Toki kiitollinen lainapuhelimesta, mutta viikkoja en haluaisi 10 vuotta vanhan kännykän varassa olla...

        "mutta pr-puheet ko. puhelimen erinomaisuudesta olivat kyllä Soneran poikien, jotka nappasivat Marketissa ruokakauppaostoksilta myyntipisteelleen."

        tämmösiä nää nykypäivän ihmiset on.. menee jokaseen kusetuslaakiin mukaan mitä löytyy ja ei tarvi ku hihasta kiskoa kaupan käytäväl ja sanoo et tää on hieno puhelin ja vain muutaman euron kk-maksut.. erittäin helppoo.. niinku et ei jum*lauta !!! xD onko ihmiset oikeasti näin pölvästei.. kerran meitsil joku sonera-kauppias sanos et hei kiinnostaisko 10€ puhelinlaskut kuukaudessa ja känny vaan eurolla?? kerroin vaan että mul on latausliittymä mihin lataan sen kympin korkeintan kaks ja puhelimen oon jo hankkinu ihan käteisel ja naureskelin et tommosiinki ansoihin ihmisii nykyään vedetään ja sit ihmetellään ja ollaan ongelmis ja stressataan joka asiasta.. en mä ainakaan jaksais tollast jauhantaa.. :D


      • veppis
        argtrfhbgp=D kirjoitti:

        "mutta pr-puheet ko. puhelimen erinomaisuudesta olivat kyllä Soneran poikien, jotka nappasivat Marketissa ruokakauppaostoksilta myyntipisteelleen."

        tämmösiä nää nykypäivän ihmiset on.. menee jokaseen kusetuslaakiin mukaan mitä löytyy ja ei tarvi ku hihasta kiskoa kaupan käytäväl ja sanoo et tää on hieno puhelin ja vain muutaman euron kk-maksut.. erittäin helppoo.. niinku et ei jum*lauta !!! xD onko ihmiset oikeasti näin pölvästei.. kerran meitsil joku sonera-kauppias sanos et hei kiinnostaisko 10€ puhelinlaskut kuukaudessa ja känny vaan eurolla?? kerroin vaan että mul on latausliittymä mihin lataan sen kympin korkeintan kaks ja puhelimen oon jo hankkinu ihan käteisel ja naureskelin et tommosiinki ansoihin ihmisii nykyään vedetään ja sit ihmetellään ja ollaan ongelmis ja stressataan joka asiasta.. en mä ainakaan jaksais tollast jauhantaa.. :D

        "en mä ainakaan jaksais tollast jauhantaa.. :D"

        Hyvin sanottu siellä takana! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe