Saimme tänään 2 seeprapeippoa. No ovat istuneet vain orrella, ja välillä pyrähdelleet. Sitten ne on alkanu nakertaa pesäkoria ja orsipaperia. Mitä on tekeillä? Onko niillä nälkä? Juoma ja ruoka automaatit on niitten lähellä, mutta ne ei oo käynä niissä kertaakaan. Ovat olleet meillä jo monta tuntia. Mitä tehdä? Auttakaa !! :((( Olen huolestunut !!
Apuaa!!
Heksuliina
2
522
Vastaukset
- -M-
Kyllä ne siitä kotiutuvat kunhan saavat vaan rauhassa hetken tutkia paikkoja. Mutta miksi ihmeessä juuri tulleilla linnuilla on pesäkori etenkin jos ovat eri sukupuolta?
- Heksuliina
Molemmat ovat uroksia, ja eläinkaupassa sanottiin, että linnut nukkuvat joko orrella TAI pesäkorissa. Laulamaan ja tööttäilemään ne on välillä alkanu, mutta tossa ne kokoajan töröttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574