Olemme lähdössä kaverin kanssa sousseen la 1.8.
Minkälainen hintataso esim. vaatteissa ja kengissä siellä on. Myydäänkö siellä esim grokseja, vai otanko mukaan kotoa, ajatellen uimista.
Pikaisia vastauksia odotellen. Kiitos
mikä hintataso...
2
1072
Vastaukset
- Tunisiaan-haaveileva
paljon ns. feikkikamaa. Aitoja saa etsiä. Tosin Sousessa paljon kenkäkauppoja. Ostin feikkikengät ja oli ihan ok.
Jos haluat olla tarkka niin katso merkkien kirjoitusasua. Paras oli versio Pradasta: Parda.
Hinnoista huomaat onko feikki tai ei. Itse vaativana kengän käyttäjänä niin en ostaisi muuta kuin rantakenkiä Soussesta. Tunisista taasen saa vaikka mitä ja laatukamaa. Vaatteet ihan ok, jos olet normaalikokoinen tai hoikka, mutta tukevampi ei välttämättä mitään käytännöllistä Tunisiasta löydä.
Hyvää matkaa ja jos vain mahdollisuus niin menkää ihmeessä Tunisiin ostoksille.
Soussesta pääsee hyvin pitkän matkan takseilla tai junalla pääkaupunkiin. Tai sinne myös matkanjärjestäjät usein tekevät retkiä.- Tunisiaan-haaveileva
jos vertaat Suomeen niin kaikki on todella halpaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466