Monet valittavat miten ennen niin sopuisa ja laatuisa 70 on nykyään mennyt aivan tärviölle.
Häiriköt hilluvat kuin porsaat pöheikössä niin ettei vakikävijä saa kuin herjaa helttaansa, jos uskaltaa tehä aloituksen.
Näiltä vanhoilta (herroilta) on jäänyt aistimatta se mielipahan määrä, joka täällä mielestäni silloin vallitsi.
Sori vaan; koin sen harvain vallaksi, mielipiteiden 'vankileirien saaristoksi', jossa viestien piti olla 'tietyn hengen mukainen.
Mr. BiLman edustaa tätä kuppikuntaa. Eilisessä viestissään hän varoittaa vastaamasta "häirikköketjuihin".
Vaikka ihan kaikkien 'rikkaruohojen' ei annettaiskaan rehottaa - ei kai nyt ikä-ihmisiä tarvi paimentaa
kuin leikissä, seuratkaa johtajaa.
Mielestäni elämä on ehtinyt koodata useimpaan ikä-ihmiseen tarvittavia sosiaalisia taitojakin.
70+ ennen ja nykyisin.
4
108
Vastaukset
- vieläkin,
on seuraa johtajaa/johtajatarta meininki.
- pilvi*
että jokainen yksilö saa olla sellainen kuin miksi elämä on hänet muovannut.
En tietenkään tarkoita tässä assosiaalisuutta---- tarkoitan ei yhteiskuntaan sopeutuvaa, vaan oman elämänsä tuote.
Se oikeus kai täytyy voida olla jokaisella yksilöllä? - mammuttiketjut jätän
Minä en seuraa enkä suosi ketään. Katson aiheen ja vastaan mielenkiinnostani riippuen. Mammuttiketjut jätän heti kättelyssä väliin ja hmm tietyt vakinikitkin. Suosin vaihtuvia ja uusia, jopa ajan tasalla olevia aiheita, en paikallaan junnaavia ketjuja, joissa mielipiteet ovat 'muumioituneet'. Tietenkin on erikseen 'ne ikiaikaiset totuudet', jotka ovat alati pysyviä. - Noo-o, leikkimielellä, itse asiassa pidän aika monista palstan aiheista ja kirjoittajista - minusta eriävistäkin.
- minäkin pidän
mammuttiketjut jätän kirjoitti:
Minä en seuraa enkä suosi ketään. Katson aiheen ja vastaan mielenkiinnostani riippuen. Mammuttiketjut jätän heti kättelyssä väliin ja hmm tietyt vakinikitkin. Suosin vaihtuvia ja uusia, jopa ajan tasalla olevia aiheita, en paikallaan junnaavia ketjuja, joissa mielipiteet ovat 'muumioituneet'. Tietenkin on erikseen 'ne ikiaikaiset totuudet', jotka ovat alati pysyviä. - Noo-o, leikkimielellä, itse asiassa pidän aika monista palstan aiheista ja kirjoittajista - minusta eriävistäkin.
monista ,sinustakin, koska ne mammuttitautiset sinuakin kammottavat.
Eriäviä pitääkin olla, mutta rehellisiä. Säälittää tuo nuoleskelu , vai onko se mammuttiketjun edellytys. Suodaan heille se , kun heille ei ole paljon suotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241