Moniko teistä on käynyt tonlinjan amikses? Tai miten ootte päätyny kuskeiks, oppisop?
Logistiikan perustutkinto
3
723
Vastaukset
- kävin
Minä kävin sen pari vuotta sitten. Taitaa olla ainuita tapoja päästä alalle "helpolla" intin lisäksi kun menee perskoulun perään heti. Opettajissa sitten on hemmetin paljon eroja koulujen kesken. Kalustokin vaihtelee todella paskoista uusiin autoihin, jotka saa paatuneenkin rahtarin kateelliseksi tyyliin "Minkä takia noi junnut saa ajaa uudella Volvolla kun mulla on tämmönen vanha paska SISU" Olen itse opiskeluaikana kuullut tuon lauseen. Todella iso etu on halpa ajokortti. Kysele lisää.
- Hans42
Joo, tietäkää nyt veikot, kun olette ajaneet rekkaa 20 vuotta ja sitten teidät ylipuhutaan suorittamaan logistiikan perustutkintoa, niin se on oikeesti alalle tulokoulutus. Jos teillä on pitkä työkokemus 2-5 vuotta niin suorittakaa ennemmin ammattitutkinto, vähemmän opiskeltavaa, korkeampi tutkinto!
Voi kun teitä on huijattu, kolme vuotta perustutkinnon suorittamiseen, ammattitutkinto muutamassa päivässä. - olisiko
Hans42 kirjoitti:
Joo, tietäkää nyt veikot, kun olette ajaneet rekkaa 20 vuotta ja sitten teidät ylipuhutaan suorittamaan logistiikan perustutkintoa, niin se on oikeesti alalle tulokoulutus. Jos teillä on pitkä työkokemus 2-5 vuotta niin suorittakaa ennemmin ammattitutkinto, vähemmän opiskeltavaa, korkeampi tutkinto!
Voi kun teitä on huijattu, kolme vuotta perustutkinnon suorittamiseen, ammattitutkinto muutamassa päivässä.Jooh tosiaan jo on alalla niin tommonen niksi on hyvä tietää, mutta minkätakia 20v. alalla ollut lähtee minkäänlaisille kursseille? Ja nyt ei lasketa tätä ammattipätevyyden jatkamista. Ja ammattipätevyyshän on kaikilla, joilla on väh. C-kortti 10.9.2009 mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265