voi noita lapsia;>

blondeistablondein72hki

MUMMI ON SYNNYTTÄNYT TEIDÄT MOLEMMAT.KUINKA TE VOITTE OLLA YHESSÄ JOS MUMMI EI OO TEIJÄN MOLEMPIEN ÄITI.
Rupesi heittämään juttuu 9v likka.

Naapurin 14v kertoi kuinka oli kauppajonossa mieheltä kysynyt tämän puhelimen soidessa
KUKA SULLE SOITTI
kunnes tajusi äitinsä nauraessa että oli udellut asiaa ihan vieraalta ihmiseltä.

6

1120

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .?!

Häh? Nyt en tajunnu!

• blondeistablondein72hki

Oli hauskaa kun tyttö rupesi yhtäkkiä puhumaan että miehelläni ja minulla sama äiti ja vielä aivan vakavana ja se että kysyy toiselta joka tuntematon että kuka soitti tai kuka sulle viestitti,kun ei tunne ihmistä niin se,tilanne komiikkana aina hauskaa;O)))))))))))))))))))

• saman vielä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

Oli hauskaa kun tyttö rupesi yhtäkkiä puhumaan että miehelläni ja minulla sama äiti ja vielä aivan vakavana ja se että kysyy toiselta joka tuntematon että kuka soitti tai kuka sulle viestitti,kun ei tunne ihmistä niin se,tilanne komiikkana aina hauskaa;O)))))))))))))))))))

ihan suomen kielellä?????

• ...

Voin kuvitella tilanteen :D

• ...

Noista ei kyllä saa millään selvää. Minun ainakin piti lukea molemmat jutut useaan kertaan ennen kuin ymmärsin. Jos jotain tolkkua nyt sain, niin ilmeisesti meni näin:

9-vuotias tyttäreni totesi: "Mummi on synnyttänyt tiedät molemmat. Kuinka te voitte olla yhdessä jos mummi ei oo teidän molempien äiti?"

14-vuotias naapurini kertoi, kuinka oli kysynyt kauppajonossa olleelta mieheltä tämän puhelimen soidessa: "Kuka sulle soitti?"
      Kunnes äitinsä nauraessa oli tajunnut että oli udellut asiaa ihan vieraalta ihmiseltä.

Jos tänne kirjoittaa tarinoita niin olisi enemmän kuin suotavaa että omaisi edes jonkinlaisen oikeinkirjoitustaidon. Ei ole mukava lukea kamalan epäselvästi kirjoitettuja juttuja.

• ...

no kyllä mä vaan molemmat tajusin..taitaa olla myös lukijassa ymmärryksessä myös vähän vikaa jos ei tajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      115
      692
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      685
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      598
    Aihe