MUMMI ON SYNNYTTÄNYT TEIDÄT MOLEMMAT.KUINKA TE VOITTE OLLA YHESSÄ JOS MUMMI EI OO TEIJÄN MOLEMPIEN ÄITI.
Rupesi heittämään juttuu 9v likka.
Naapurin 14v kertoi kuinka oli kauppajonossa mieheltä kysynyt tämän puhelimen soidessa
KUKA SULLE SOITTI
kunnes tajusi äitinsä nauraessa että oli udellut asiaa ihan vieraalta ihmiseltä.
voi noita lapsia;>
6
1022
Vastaukset
- .?!
Häh? Nyt en tajunnu!
- blondeistablondein72hki
Oli hauskaa kun tyttö rupesi yhtäkkiä puhumaan että miehelläni ja minulla sama äiti ja vielä aivan vakavana ja se että kysyy toiselta joka tuntematon että kuka soitti tai kuka sulle viestitti,kun ei tunne ihmistä niin se,tilanne komiikkana aina hauskaa;O)))))))))))))))))))
- saman vielä
blondeistablondein72hki kirjoitti:
Oli hauskaa kun tyttö rupesi yhtäkkiä puhumaan että miehelläni ja minulla sama äiti ja vielä aivan vakavana ja se että kysyy toiselta joka tuntematon että kuka soitti tai kuka sulle viestitti,kun ei tunne ihmistä niin se,tilanne komiikkana aina hauskaa;O)))))))))))))))))))
ihan suomen kielellä?????
- ...
Voin kuvitella tilanteen :D
- ...
Noista ei kyllä saa millään selvää. Minun ainakin piti lukea molemmat jutut useaan kertaan ennen kuin ymmärsin. Jos jotain tolkkua nyt sain, niin ilmeisesti meni näin:
9-vuotias tyttäreni totesi: "Mummi on synnyttänyt tiedät molemmat. Kuinka te voitte olla yhdessä jos mummi ei oo teidän molempien äiti?"
14-vuotias naapurini kertoi, kuinka oli kysynyt kauppajonossa olleelta mieheltä tämän puhelimen soidessa: "Kuka sulle soitti?"
Kunnes äitinsä nauraessa oli tajunnut että oli udellut asiaa ihan vieraalta ihmiseltä.
Jos tänne kirjoittaa tarinoita niin olisi enemmän kuin suotavaa että omaisi edes jonkinlaisen oikeinkirjoitustaidon. Ei ole mukava lukea kamalan epäselvästi kirjoitettuja juttuja.- ...
no kyllä mä vaan molemmat tajusin..taitaa olla myös lukijassa ymmärryksessä myös vähän vikaa jos ei tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768