Tervehdys
Löytyi kaapin kätköistä Kaj Franckin tuotantoa mutta nyt pitäisi saada tietää että kuinka haluttua. Lunahan ei varmaankaan sinänsä mikään harvinainen ole mutta kun kyseessä on tumman vihreä juomalasi niin ainakaan minä en ole törmännyt oikein missään kyseisiin. Googlettamalla löytyi joku Japanin kielinen sivu missä niitä oli myytävänä mutta eihän siitä mitään ymmärrä. Eli tietääkö joku arvoa/yleisyyttä moisille laseille.
Tuossa vielä kuva kyseisestä lasista:
http://img08.shop-pro.jp/PA01033/052/product/5011840_th.jpg
PS: Samalla kertää kaapista löytyi myös Nanny Stillin Grapponia sarjan keltainen viinilasi.
KajFranck luna-sarja
Tietoa kaivataan
1
1299
Vastaukset 1
- Luna lasi
Luna lasit maksavat noin 15 euroa/kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568