kävin koeajamassa note visian 08 ja ihmettelin kun siinä ei ollut ajovalo automaatiikka vaan piti vääntää valot päälle!! Onko toi visia niin karvalakkimalli??
Autossa myös ESP mutta takana rumpujarrut, mä oon aina luullut että esp tarttee levyjarrut taakse??
Muuten tuntu olevan ihan ok kauppakassi.
nissan note
3
991
Vastaukset
- Note Visia ESP+Safety
Itselläni on Note Visia ESP Safety Pack -08 ja siinä ainakin on ajovaloautomatiikka. Mallivuoden 2008 esitteen mukaan se pitäisi olla vakio kaikissa malleissa.
Itse olen ollut tyytyväinen valintaani. Alunperin suunnittelin Opel Merivaa, mutta Noten koeajo sai toisiin ajatuksiin.
Hyviä puolia autossa on hiljaisuus (hintaluokka huomioiden) ja riittävä suorituskyky jo 1.4:lla. Auto on myös tila-autoksi suhteellisen matala, joten maantieajo ei ole samanlaista keinumista kuin esimerkiksi Merivassa.
Huonoja puolia lyhyehköt välitykset (korjattu faceliftissä), alusta maksikuormalla (parannettu faceliftissä) ja kuskin penkin asento ja säädöt (minulle penkki on sopiva). Monikäyttöisyys voisi tietysti olla parempikin, mutta toisaalta se tuo lisää painoa. Esimerkiksi Meriva on pari sataa kiloa painavampi kuin Note, johtuen pääosin takapenkin monikäyttöratkaisusta. - on vakiona.
Jos ei toimi se on rikki. (takuuna kuntoon). Ei tarvitse olla levyjä takana. Kevyeissä autoissa rummut ovat paremmat(vaativat vähemmän huoltoa) takana.
- notisti
Ihan mukavahan sillä on kurvaalla.. Varsinkin automaatillla.. Mutta toi valomuisti??
Jos laittaa valot päälle ja kun sammuttaa auton & ottaa avaimet pois & avaa kuskin oven niin sitten sammuu valot..noinko sen valomuistin pitäisi pelata vai onko mulla aamulla akku tyhjä??
Kaikissa muissa autoissa (merkistä riippumatta) toi valokatkaisin on OFF asennossa koko ajan, notessako se aina ON asennossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759