suurperheellinen

suurperheen äiti

Haluaisin tietää näihin kysymyksii vastauksia suurperheellisiltä vanhemmilta. 1. Kuinka monta lasta olette toivoneet 2. Kuinka monta lasta teillä on 3. minä ikäisinä saitte vanhimman ja nuorimman lapsen

7

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauvoja riittää

      Ylisuuria perheitä saataisiin tänne pakolaisleireiltä vaikka millä mitalla, joten turha teidän on elvistellä. Elätettäviä riittää, elättäjistä on pula.

      • huhhheliheijakkaa

        Meillä on ihan riittävästi elättäjiä ja tulevat veronmaksajat ja mahdollisesti hoitotyöläiset pitävät sinustakin huolen kun vanhenet.
        Meiltäkin on valmistumassa muutama tyttö lähihoitajaksi, yksi poika ambulanssikuljettajaksi ja yksi fysioterapeutiksi. Voimme siis hyvillä mielin vanhentua ja ottaa vastaan yhteiskunnan palveluita kun olemme maksamiemme verojen lisäksi tuottaneet yhteiskuntaan itsenäisiä, koulutettuja terveydenhuollon ammattilaisia. Mitä sinä olet tehnyt ansaitaiksesi palvelut joita tulet tarvitsemaan? Et kai vain aio hoidattaa itseäsi meidän kustannuskellamme?


      • vasta valmistumassa
        huhhheliheijakkaa kirjoitti:

        Meillä on ihan riittävästi elättäjiä ja tulevat veronmaksajat ja mahdollisesti hoitotyöläiset pitävät sinustakin huolen kun vanhenet.
        Meiltäkin on valmistumassa muutama tyttö lähihoitajaksi, yksi poika ambulanssikuljettajaksi ja yksi fysioterapeutiksi. Voimme siis hyvillä mielin vanhentua ja ottaa vastaan yhteiskunnan palveluita kun olemme maksamiemme verojen lisäksi tuottaneet yhteiskuntaan itsenäisiä, koulutettuja terveydenhuollon ammattilaisia. Mitä sinä olet tehnyt ansaitaiksesi palvelut joita tulet tarvitsemaan? Et kai vain aio hoidattaa itseäsi meidän kustannuskellamme?

        Muut ovat sekä kustantaneet lastenne koulutuksen että järjestäneet sen. Maksamanne verot tuskin kattavat edes saamianne lapsilisiä ja erilaisia vauvojen ja taaperoiden hoidosta saamianne korvauksia. Lapsenne saattavat vielä päätyä pirttifarmareiksi tai työttömiksi.

        Kaltaisianne suurperheitä saataisiin Suomeen ihan miten paljon tahansa pakolaisleireiltä ja kehitysmaista.


      • pihkuranpihka
        vasta valmistumassa kirjoitti:

        Muut ovat sekä kustantaneet lastenne koulutuksen että järjestäneet sen. Maksamanne verot tuskin kattavat edes saamianne lapsilisiä ja erilaisia vauvojen ja taaperoiden hoidosta saamianne korvauksia. Lapsenne saattavat vielä päätyä pirttifarmareiksi tai työttömiksi.

        Kaltaisianne suurperheitä saataisiin Suomeen ihan miten paljon tahansa pakolaisleireiltä ja kehitysmaista.

        kaikkien lasten koulunkäynti maksetaan samastabudjetista. Mitä ero siinä on ovatko lapset samasta perheestä vai eri perheistä? Sama koskee lastenkotihoidon tukia. Toisaalta suurperheet takaavat myös, että vähemmillä vanhemmilla saadaan enemmän uusia kansalaisia.
        Vetoaminen maahanmuuttajien suuriin perheisiin on aika ajattelematonta. Samat perheiden edut koskevat myös maahanmuuttaja perheitä. Samoin lapset käyvät saman ilmaisen koulutuksen kuin suomalaislapset. Erona on vain se, että he eivät ole aiemman elämänsä aikana maksaneet Suomeen veroja toisin kuin suomalaiset vanhemmat.
        Se on toki totta, että osa lapsista päätyy aikuisina myös suurperheellisiksi tai työttömiksi tai molempia. Ei kuitenkaan ole sanottua, että suurerheiden lapsista joku prosentti päätyisi jotenkin erityisen hanaasti näihin vaihtoehtoihin. Useimmista suurperheistä kasvaa oppineita tötätekeviä aikuisia, jotka myös tunnustavat perhearvot.


    • Täti

      1. Olen aina halunnut kolme lasta, mutta kun nuorin oli vajaan vuoden vanha,
      aloimme suunnitella vielä neljännen hankkimista.

      2. Meillä on viisi lasta, koska neljännellä kerralla saimme viidennen kaupan päälle ;)

      3. Esikoisen syntyessä olin 24 ja kaksoset syntyivät ollessani 30-vuotias.

    • ghghdfghdfghdfghdfgh

      Sain ensimmäisen 18 vuotiaana ja viimeisen kolmekymppisenä. Ovat tavallan sarjassa. Ensin kolme ja sitten kolme.
      Halusin aina kuusi lasta ja sain ne. Siihen loppui vauvakuume eikä ole tullut takaisin.

    • 1. Kuinka monta lasta olette toivoneet?

      Lapsuuden ja nuoruuden haave oli, että 12 lasta.
      En tiedä, mistä tuo luku iskostui päähän, mutta unelmana se meni pitkään.


      2. Kuinka monta lasta teillä on?

      Lapsia on 8 (olisi yhdeksän, mutta yhden menetimme aivan pikkuisena)


      3. minä ikäisinä saitte vanhimman ja nuorimman lapsen?

      Vanhimman lapseni sain 18-vuotiaana ja toistaiseksi nuorimman syntyessä olin 41.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe