Kaksi nuorta, komeaa, tummaa ja tulista miestä. Yksi nuori nainen.
He varasivat meille kalliista hotellista hyvin kalliin sviitin.
Kun avasin sviitin oven omalla avaimellani ja astuin sisään, avarassa eteisessä minua odotti kaksi seksinnälkäistä miestä.
Laskin laukkuni lattialle, laitoin takin naulaan. Käännyin miehiin päin, ja tervehdin heitä iloisesti. Marcus ja Lucas olivat minulle jo entuudestaan tuttuja, mutta tapasimme näissä merkeissä ensimmäistä kertaa.
"Minulla on tähän vain muutama sääntö. Ensiksi, ette saa olla toisillenne kateellisia, olen teitä molempia varten."
Tämän he lupasivat mukisematta.
"Toiseksi, kun minä sanon mitä tehdään, niin niin tehdään."
Tämäkin kohta hyväksyttiin mukinoitta.
"Kolmanneksi - ei hukata aikaa." Sanoin ja suutelin Marcusta kiihkeästi, ja hän vastasti siihen yhtä kiihkeänä.
Siirryin suutelemaan Lucasta, ja tämä puristi pakaraani - olin arvannut oikein, Lucas olisi villimpi. Riisuin Lucaksen paidan, Marcos ymmärsi vihjeen ja riisui omansa. Sivelin käsilläni kummankin ylävartaloa, suutelin Marcuksen kaulaa ja tartuin molemmin käsin pakaroihin. Lucas siirtyi taakseni ja suuteli niskaani, samalla hyväillen paitani läpi rintojani. Painauduin lähemmäs Marcusta, ja tunsin pullotusta hänen housuissaan. Samalla Lucas painautui selkääni vasten, ja tunsin jotain kovaa vasten takamustani. Kehräsin sisimmässäni. Mitä muuta voi tyttö toivoa?
Käännyin ja avasin Lucaksen vyön. Laskin housut alas, ja käännyin tekemään saman Marcukselle. He ottivat pois housut ja sukat. Laskin molempien bokserit, enkä pettynyt. Kaksi kaunista kalua odotti minua. Riisuin hameeni ja sukkahousuni. Viitoin miehet seuraamaan minua makuuhuoneeseen. Istuin sängyn reunalle, ja miehet seisahtuivt eteeni. Tartuin kullien juuriin ja pyöritin kättäni. Liikutin esinahkoja edestakaisin, ja nuolaisin kummankin kalun päätä.
Päätin aloittaa Lucaksesta. Pidin kalun juuresta kiinni, ja otin terskan suuhuni. Imin sitä edestakaisella pyörivällä liikkeellä, ja toisella kädellä hivelin kiveksiä. Lucas tarttui ynisten hiuksiini. Sivusilmällä näin, että Marcus alkoi runkata. Pysäytin hänet kädelläni, ja sanoin, että kohta olisi hänen vuoronsa. Aloitin uudestaan suihinoton Lucakselta. Toistin tätä vähän aikaa, kunnes Lucas mumisi tulevansa pian. Otin kalua enemmän suuhuni ja kouraisin tiukasti kiveksiä, ja Lucas tuli suuhuni. Nielin sperman ja otin kalun pois suustani, nuolaisin sen päästä viimeiset pisarat.
Siirryin Marcukseen. Nuolin ensin kiveksiä, siirryin siitä suukottelemaan kalua alhaalta ylös. Liikutin esinahkaa, nuolin terskan läpikotaisin kunnes otin sen suuhuni ja imin. Painoin häntä toisella kädellä pakaroista lähemmäs.
Ei kauaakaan kun Marcuskin tuli, hän oli hyvin kiihottunut katsoessaan minua ja Lucasta.
"Nyt, te saatte tutustua näihin", sanoin ja avasin rintaliivini. Se oli ihanaa. Oma suu ja kieli kummallekin rinnalle. Marcus kupersi kätensä ja laittoi rintani siihen, hyväillen sormenpäillään. Samalla hän imi nänniä ja pyöritteli kieltään nännipihalla.
Lucas nuoli koko rintaa, imi ja näykki nänniä, mistä sain ihania säväreitä. Nousin seisomaan ja riisuin stringini. Avasin jalkani, ja Marcus polvistui. Hän nuoli ja imi klitoristani, olin niin kiihottunut että sain melkein heti. Makasin paikallani kunnes hengitykseni tasaantui.
"Nyt saatkin tehdä vähän töitä että saan uudestaan..." Sanoin Lucakselle joka virnisti ja polvistui jalkojeni väliin.
Hän aloitti nuolemalla pitkiä vetoja alhaalta ylös asti. Imi klitorista, nussi kielellä ja kahdella sormella.
Kaikenkaikkiaan parasta pillunnuolentaa mitä olen ikinä saanut.
Menin sängylle makaamaan selälleni. Lucas tuli makaamaan päälleni, mutta pudistin päätäni.
"Marcuksen vuoro." Lucas nousi, ja Marcus siirtyi viereeni.
"Mitä sä haluaisit?" Kysyin Marcukselta, joka rohkaisi itsensä ja siirtyi makaamaan päälleni. Laitoin jalkani haralleen, ja Marcus alkoi asettamaan kaluaan sisääni. Mumisin, ja Marcus alkoi työnnellä kaluaan hitaasti, koko ajan tahtia lisäten.
Lucas tuli viereeni makaamaan, ja laittoi kätensä mahalleni, mistä alkoi hiljalleen siirtämään kättään alemmas, kunnes alkoi hieroa klitoristani. En voinut enää olla hiljaa vaan voihkin kovaan ääneen, se tuntui niin hyvältä. Lopulta sain orgasmin, ja Marcus tuli sisälleni. Nousin hetken päästä, ja menin peseytymään.
"Noniin, nyt on varmaan mun vuoro..." Lucas sanoi tullessani suihkusta ja nosti minut syliinsä.
Hän kantoi minut sängylle, ja pyysi minut haluamaansa asentoon. Nousin konttausasentoon, mutta laskin sängylle ja päästin kädet suoraksi, eli takamukseni oli pystyssä. Lucas meni polvilleen taakseni, ja työntyi sisääni. Hän aloitti rajun ja nopean työntelyn, tunsin kuinka kivekset hakkasivat takamustani. Marcus hivuttautui alleni, ja alkoi hyväillä rintojani. Suutelin Marcusta intohimoisesti, ja sain uuden orgasmin. Lucas työnsi viimeisen kerran lujaa, ja tuli sisääni karjahtaen. Makasimme kaikki väsyneinä sängyllä, ja nukahdimme.
Jatkan.
Toiveiden täyttymys
Millinen
2
3351
Vastaukset
- Millinen
Kommentoikaa, niin olisi jotain inspiraatiota jatkaa...
- ;)
tätä lisää ja kun sais vielä itekkin livenä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803