moi kaikille.
eli oon 13 vuotias poika, ja mopoa vailla.
mopo olisi ihan mökkille vaan, ja hiekkamontuille. Olisi myös eka moponi. Olen 172cm, ja painan 55kg, ja ajaisin mopolla vain kesäisin.
eli mikä näistä on paras:
Samurai 110cc
Fude 110cc
Fude 150cc
Tarkoitus olis saada mopo joka kulkee suht lujaa (vähintään 60 km/h)
Ja joka kuluttais mahdollissiman vähän, ja joka kestää parhaiten, Auttakaa minua, te kokeneet :)))
Minkä Crossin valitsen ?
8
456
Vastaukset
- EWGFARG
älä homma noista mitään vaan hommaa joku 80cc 2t.
- kannatan
minäkin. Ja niin uusi kuin vain mahdollista (=rahat riittää).
- honda mies
kannatan kirjoitti:
minäkin. Ja niin uusi kuin vain mahdollista (=rahat riittää).
Sun Kannattaa ostaa Honda crf250r 2013
- kaveri..
Ensi kesänä saatat olla jo 185 cm. Silloin vuoden ikäinen moposi voi olla aika ahdas.
Täysikokoinen krossi olisi sulle paras. - OstaSamurai
Jos et osaa huoltaa/korjailla 2-tahti vehkeitä niin älä osta.
-Oikeat crossit vie PALJON bensaa
-Ylläpito kallista
-Oikea crossi on oikea crossi
-Kinkillä pääsee harrastuksessa alkuun ja kuluttaa 10kertaa vähemmän bensaa
-Kinkeissä on vääntöä mikä helpottaa ajamista metsäpoluilla
-Kinkillä ei asiaa crossi radalle kun puhutaan näistä max 600euron vehkeistä
Sinuna ostaisin vähintään 150 tai 200cc samurain riippuen tarpeistasi.
200cc saattaa kuullostaa tykiltä mutta ei sitä kuitenkaan ole,siinä on vain vääntöä.
Käytettynähän noita saa pilkkahintaan koska suurin syy noitten myymiseen löytyy siitä että kipinä on iskennyt ja halutaan kunnon crossi radalle.- 4-tahti
moottori sitten helpompi huoltaa ja korjata kuin 2-tahti?
"Jos et osaa huoltaa/korjailla 2-tahti vehkeitä niin älä osta." - Asiiawinkgsg
4-tahti kirjoitti:
moottori sitten helpompi huoltaa ja korjata kuin 2-tahti?
"Jos et osaa huoltaa/korjailla 2-tahti vehkeitä niin älä osta."osta asiawings 450 vääntää ja löytyy rengaslukot yms hilppeet. ei tarvi huoltaa, vie vähän pensaa. ja aika halpa on.
- crossboy3
kumman mopon ostan Honda crf250r vai pitpro pro comp en osaa päättaa ja ei tule ensi mopoksi on ollu niitä vaik kuinka mut en osaa nyt päättää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549