Heipsistä!
Kertokaapa nyt joku mistä löydän hyviä verkkokauppoja joista voisin katsella ja ostella häätuotteita. Siis koristeita, servettejä, morsiusparin kuohuviini lasit, hääkakun koristeet ynnä muut ynnä muut tarpeelliset (ja tarpeettomat tavarat).
Olen katsellut haakauppa.fi ja naimisiin.info ja muut mutta en löydä sellaista kunnollista hääkauppaa...
tai onko jotain paikkaa missä myydään käytettyjä hääkoristeita yms..??
hää verkkokauppoja
12
3236
Vastaukset
- mwessman
Itselläni oli hieman sama ongelma, mutta tässä muutama sivusto mitä olen löytänyt:
www.bridezillas.fi
www.haakauppa.fi
www.sinelli.fi
www.sinooperi.fi
www.nowandforever.fi
www.krumeluuri.fi
www.juhlantaika.fi
www.decorahouse.com
www.confetti.fi
www.hobbyhouse.fi
www.askartelupuotipia.com
www.donno.fi/etusivu/
Lisäksi infoa löytyy myös www.amoriini.com, www.naimakaupat.com, www.juhlitaan.net sekä www.naimisiin.info
Amoriinin sivusto on todella kattava! Kannatta käydä katsomassa!
Kakunkoristeita löytyy mm.:
www.ullanunelma.fi/
www.bakeandparty.com/
Toivottavasti näistä oli sinulle hyötyä =)
P.S! Kannattaa laittaa googleen hakusanoiksi "tavaroita", joita etsit. Niin minä ainakin löysin parhaiten. Onnea tulevan avioliiton polulle!- yksi hyvä sivusto
joka auttoi minua alkumetreillä:
www.elamasihaat.com
- Meetu
Hei!
Täällä voi teettää hääkakun päälle koristeen hääparin valokuvasta:
www.minimina.fi - jaalie
ajattelin itse tilata meille kynttilät häihin www.liekkipaju.fi nimisestä yrityksestä. toivoisin valkoisia tai punaisia pitkiä ja kapeita kynttilöitä joissa on nimet ja pvm.
en tiedä onko tämä sitä tietoa mitä haet, mutta ajattelin mainita.
onnea kauppojen metsästykseen.
ja amoriini on kattava sivu! - Tytti34
www.lilydreamwedding.com/dreamshop edullista hää tavaraa
- jaana20
Häät Shampanjalasit hääparille kristalli -
www.kristallikauppa.com - jaana20
kauniit häätlahjat - www.kristallikauppa.com
- Jaana20
www.kristallikauppa.com Bohemia Kristalliset Kaiverretut shampanjalasit!
Uniikki Shampanjalasit. 100% Bohemia Käsinhiottua Kristallia ja 24% lyijyä. - Häät meilläkin
http://liannasisustus.blogspot.fi/2014/05/haat-koristeet-haihin-koristeet-sia.html
Tuolta saa ainakin uusia kasveja somistukseen. Nehän voi myydä häiden jälkeen eteenpäin. - pioni2
Hei! Miksi ostatte häätuotteet, kun ne voi myös vuokrata?? Käykääs katsomassa Juhla-Hertan sivut (juhlahertta.fi). Sieltä löytyy juhlatarvikkeita edullisesti!
Hyvä valikoima ja suht edullinenkin hääkauppa on www.somethingold.fi. Olen pari kertaa tilannut sieltä. Ainut miinus on 10 päivän toimitusaika, mutta minulle tuli viikossa.
- mie 14
www.juhlatarvike.fi www.haamusiikki.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958