Vietnamissa syödään KISSOJA

ja koiriakin

Ja tätähän on tapahtunut jo vuosisatojen ajan ja on osa kulttuuria. Ja älkää vetäkö herneitä nenäänne Vietnamissa käydessänne, sillä nekin syödään Vietnamissa, aivan kuten Suomessakin!

http://www.flickr.com/photos/rfeeq92/3141602540/

11

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtävästi

Aasiassa syödään lähes kaikkea mikä liikkuu.
      Kaikki turistit tuskin edes haluavat tietää mitä ovat "chickeninä" herkutelleet.

• yrjokaarle

ei kannata vetää hernettä nenään. Jo ne seitsemän veljestä lähtivät karhujahtiin kun ruoka kävin vähiin. Kotieläin nauta ja kissa, petoeläin karhu ja kissa.
      Harvemmin sitä kathua nykyisin on lihakaupassa, menee rahakaampiin suihin.

• Eero Ikivireä

pannaan kissoja.

• samaa......

....mieltä, vietnamin kissat ovat todellisia namupaloja suomalaisiin ayshire-lehmiin verrattuna. Jos haluat bongailla henkeä salpaavia kissoja, mene johonkin paikalliseen tavarataloon, meikkiosastolle. AaaaHH!!!

• öööööö

Mistäs tiedät??? Onko oma kohtaisia kokemuksia vai?

• sitten?

Syödäänhän Suomessakin lehmiä!

• kullinaristi

Lehmiä, possuja heppaa etc. syödään aika monessa maassa!

• mannepuuro

ei kaikkia, ihmiset on eläimiä, elämä maapallolla ei ole, vaan mitä me kuvittelemme.

• 0712

Vietnamissa sanotaan, että kaikkea liikkuvaa syödään - paitsi höyrylaivoja, junia ja ihmisiä. Ruoka oli silti erittäin hyvää kaikkialla.

• nälkä ajaa
        0712 kirjoitti:

Vietnamissa sanotaan, että kaikkea liikkuvaa syödään - paitsi höyrylaivoja, junia ja ihmisiä. Ruoka oli silti erittäin hyvää kaikkialla.

Tuossa Thai-palstalla käydyssä keskustelussa kyllä todetaan, että myös Suomessa on koirat syöty, ainakin Eirassa. Niin ja vastahan se missikin mikä hautakangas tai jotain oli syönyt koiran Bulgariassa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5151838

• Paloheinä jälleen

Kyllä monessa maassa saisi tulla ainakin vapaana olevat koirat takaisin ruokalistalle, ihan täällä koto Paloheinässäkin. Taas ärhenteli lehmän kokoinen "meidän pikku rekku" kun olin lenkillä, saatana, vedän seuraavaksi halolla päähän ja kannan grilliin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe