En tiedä onko tämä oikea osasto kysellä tästä, mutta täällä varmaan porukka tietää jotain silkki/seri -painamisesta. Olen siis vaatepainoalan yrittäjä.
Olen tilannut tähän asti kaikki moniväritöissä käyttämäni filmit ulkopuoliselta taholta, mutta ongelmana on filmien kalleus n. 20€/kpl/väri. Olen koittanut tulostaa mustesuihkulla, ja laserilla omia filmejä mutta niiden tummuus ei riitä. Luin jostain että esim. Maston valmistaa ainetta joka tummentaa piirtoheitinkalvojen tummia kohtia, ja jossain myytiin muistaakseni juuri tarkoitukseen tehtyjä kalvoja en vain tiedä mistä kumpiakaan saisi.
Tässä pari faktaa joihin olen törmännyt:
-Paperifilmivalotus ei tule kysymykseen moniväritöissä.
-Piirtoheitinkalvon moninkertainen tulostus ei onnistu, koska tulostukset eivät mene täysin päällekkäin.
-Kalvojen päällekkäinen teippaus on melko vaikea toteuttaa saumattomasti.
Eli onko muita ideoita tuottaa filmit itse tulostamalla?
Omien filmien valmistus
kapiainen_145k1
0
796
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991506- 2201126
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131126Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81939Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen239930- 141920
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179903Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15799- 71757
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31703