...Vielä tuosta mittatikusta. Näyttäis olevan jokin keltainen muovinen merkki tikussa. onkohan ylärajaa varten?
...Sitten alaosassa on sellainen noin 1 cm kaistale, ja mutka tikussa. Tuo oletettavasti alaraja???
...Manuaaleja ei ole niin olisi kiva tietää mitä nuo merkit tarkoittaa jotta osaa sitten kattoa öljyt oikein.
moottoriöljyn mittatikku
4
846
Vastaukset
- mutkassa..
Siinä mutkassa tikun alaosassa on karkea alue, se alue on se millä öljyn pinnan pitää olla. Siis näin Golfissa ainakin. Öljy tarkistetaan niin että otat tikun irti, pyyhit sen kuivaksi ja sitten käytät sen taas paikallaan moottorissa. Pitäis näkyä aika selvä viiva sillä kohdalla missä öljyn pinta on.
PS. Käytä vain ja ainoastaan samaa öljyä mitä moottorissa jo on jos joudut lisäämään desilitran tai kaksi. - 3bg
Siis sen öljyn pitää olla sen mutkan alueella. Mutkan alataite on alaraja ja ylätaite yläraja.
- kapuz
Kuskasin polon korjaamolle ja hoitivat öljynvaihdon siellä.
Mittatikku näyttää noin 1,5 - 2 cm ylimmän taitoksen yläpuolella.
...Ovatkohan laittaneet liikaa öljyä?
- onko
onko auto suorassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189