Hei, ongelmani.
Silmänvalkuaisessa on pieni kirkas patti, tai vesikello, lisäksi silmä on hieman ärtyneen oloinen...
Mikähän mahtaa olla kyseessä? silmälääkärillekkin oli 3viikon jono
näppy/vesikello silmässä
9
16328
Vastaukset
- niklas555
Voisko olla yhteydessä kuiviin silmiin? olen viimeaikoina lentänyt paljon pitkiä lentoja, ja jotenkin tuntuu että saattaisi johtua kuivasta ilmasta.
Tosin oireet ilmenivät pari viikkoa sitten malesiassa- itselläni riesana
jo kahdeksatta kuukautta, sain Thaimaassa ja koneessa se paheni. Sinuna menisin tk:n kautta lähetteellä Silmäklinikalle jollet pääse yksityiselle.
Testaisivat ettei ole esim. näölle vaarallinen herpes!
Googlaa tuota adenovirusta
- niklas555
Joo, haku toiminnolla löytyikin jo tietoa, ja lisää googlessa hakusanalla "Pingueculum"
Menenkin huomenna ostamaan kosteutustippoja, tuskin niistä haittaakaan on, ja varaan varmuudenvuoksi ajan silmälääkärille, ei ole tullut käytyäkään sitten v.2000 laserleikkauksen jälkeen :) - MadM
Itselläni kanssa kaksi vesikelloa silmässä, optikon mukaan johtuvat kuivista silmistä. Laittoi lähetteen silmälääkärille, että saan kostuttavampia tippoja. Oma kyynelneste ei riitä kostuttamaan silmiäni tarpeeksi.
Optikko käänsi myös yläluomen ja totesi, että siellä oli alkava GPC (Giant Papillary Conjunctivitis) eli arkikielellisesti sanottuna silmäluomen sisäpuolelle tulee näppyjä, jotka eivät haittaa näkökykyä, mutta ovat todella raivostuttavia. Yleisintä kuulemma niillä ketkä käyttää piilareita, mutta itse en käytä, joten johtuu luultavasti allergioistani. Käykää ihmeessä silmälääkärillä jos huomaatte saman vaivan kuin minä.- ahhahah
Kuivat silmät mitään vesikelloja tee. Eikä kostuttavampiin tippoihin lääkäriä tarvita.
Aika haparointia. - Noihamitevaa
ahhahah kirjoitti:
Kuivat silmät mitään vesikelloja tee. Eikä kostuttavampiin tippoihin lääkäriä tarvita.
Aika haparointia.Täällä on näköjään taas "lääkäreitä" liikenteessä. Jos toinen silmä sokeutuu, niin suosittelen pesemään meikit ja unohtamaan koko asian. Älkääkä vaan missän nimessä menkö lääkäriin, vaan kaatakaa tärpättiä silmään, se poistaa kivun!
- Anonyymi
Mulla luomessa pieni kirkas vesi kellon näköinen rakkula ei oo kipeä. Aikansa oli ja katosi mitään lääketta en siihe käyttänyt. Silmät ei oo kuivat. En tiedä mistä tuli mutta itsekseen katosikin. Tuskin on mitään vaarallisia kun ei. ollut kipeä. Meen lääkäriin jos ei katoa tai kipeytyy. 😁
- Anonyymi
luultavasti oli vaaraton näärännäppy
- Anonyymi
Apteekista saa joka reikään kosteuttavia tippoja ja rasvoja. Taitaa suurin osa olla humpuukia. On nenä ja silmätippoja jos joka HELEVETIN tippoja ostaa kyllä rahaa kuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751127Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1041047En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898