VIVIA

mamiii88

Pikkuprinsessallemme ollaan kaavailtu nimeksi Viviaa. Onko liian "väkisinväännetyn" kuuloinen?Aluksi Mieheni oli sitä mieltä että Vivian olisi parempi,ettei lapsen sitten myöhemmin tarvitsisi selitellä että se on Vivia, ilman N:ää...
Hauluaisimme myös toisen ja miel. kolmannenkin nimen, ehdotuksia otetaan vastaan : ) Pidämme myös nimistä: Aleksandra, Julia, Lilian, Isabel(la), Silja, Sofia, Sandra, Milla....

10

3386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeroxi

      Tulee mieleen joku terveysvaikutteinen maitotaloustuote, Vivia-jugurtti.

      Vivian on parempi.

      Vivian Milla Sofia on suosikkini. Reipas ja naisellinen.

    • Vivian on parempi

      Kyllä Vivian on parempi mielestäni. Yksi niistä nimistä, joita olen miettinyt mahdolliselle tulevalle tyttärelleni :) En tykkää yhtään muotinimestä Viivi, mutta Vivian on tosi kaunis. Nimilistanne on hyvä, kauniita ja kansainvälisiä nimiä kaikki.

      muita kivoja V:llä alkavia:
      Viivi-Anne
      Viena
      Venny

      Vivian Sonja Isabella hipoo täydellisyyttä.

    • ........

      Minusta Vivia on ihanan pirteä ja suloinen nimi, mutta Vivian kyllä myös ihan kiva vaihtoehto. Itse antaisin ennemmin Vivia nimeksi, jotenkin pehmeämmän kuuloinen ja minusta helpompi sanoa kuin Vivian. Lisäksi Vivian kuulostaa minun makuuni jostain syystä liian hienostelevalta, en kyllä edes tiedä miksi. Mutta kelpo nimiä molemmat joka tapauksessa ja päätöshän on teidän, eiköhän tyttö sievän nimen saa. :)

      Toisista nimistä vielä; minusta Vivia Sandra Sofia olisi ihana nimi.

      Muita ehdotuksia:
      Vivia Ella Amelia
      Vivia Minni Melissa
      Vivia Juuli Isabella
      Vivia Sohvi Emilia
      Vivia Sini Helmiina
      Vivian Milla Kassandra
      Vivian Seela Kamilla
      Vivian Lilli Adeliina
      Vivian Emma Ilona
      Vivian Stella Tuulia
      Vivian Emmi Juulia
      Vivian Salla Olivia
      Vivian Santra Susanna
      Vivian Lilja Aleksandra

    • kannatan viviaa

      Jep Vivia on parempi. Vivian on hienosteeva ja ruotsalainen. Viviaa on helpompi taivuttaa kuin Viviania. Kymmenen pistettä keksinnöllesi. Noita on jo 70 suomessa, suosittelen. Ja siskoille sitten Lydia, Lucia, Minea, Sofia, Sylvia, Julia, Katia, Sonia, Maria....

      • vivia2

        mun nimi on vivia. tykkään kovasti


    • Suji

      Minun tyttäreni nimi.

    • fsffasf

      Systerin nimeks Mortia, rimmais hyvin

    • Anonyymi

      Mun nimi on Vivia :))

    • Anonyymi

      Siis anteeksi nyt vain mun nimi on vivian enkä oo ollenkaan hienosteleva että juu haistakaaa paskaaaaaaaa

    • Anonyymi

      Minun nimi on Vivian itseä ärsyttää kun jos jossain pitää sanoa oma nimi ja sanon Vivian niin sinne kuitenkin kirjoitetataan viivi, vivia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe