The Sims 3, koodi-ikkuna ei toimi

............

Miten saisin koodi-ikkunan näkyviin, kun ei aukea näppäinyhdistelmällä ctrl shift c ?

Kiitos!

20

3173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snidi

      Kyllä sen ihan sillä lailla pitäisi aueta. Testasin kaverilla ja kyllä se toimi. Harmi vaan, että maxmotives ei toimi.

      • Mellup

        The Sims 3 -peliin ei ole semmosta koodia ku maxmotives. Kirjoittakaa koodivalikkoon: Testingcheatsenabled true sen jälkeen kun peli on käynnissä, voitte vetää tarpeet siihen kohdalle mihin haluatte, saman voitte tehdä myös pelin ollessa pysäytettynä, mutta tarpeet siirtyvät vasta ku peli on käynnissä. Voitte myös painaa Shift -nappulaa pohjassa ja näpäyttää OMAA postilaatikkoa. Klikatkaa "kaikki tyytyväisiksi" niin tarpeet menee jokaisella perheenjäsenellä täyteen. "tarpeiden tila muuttumattomaksi" niin tarpeet eivät huonone/parane.


    • Sirkkku

      Pelaatko HP:n kannettavalla?

      HP:n kannettavilla on tuo sama näppäinyhdistelmä käytössä Health Check -ohjelmalle. Ota se sieltä pois niin saat Simsiin käyttöön.

      • kusinäppi

        miten saa health chekin pois päältä


      • Koodit ei toimi

        Miten sen saa pois sieltä Healt Check-ohjelmalta?


      • Niipukas
        Koodit ei toimi kirjoitti:

        Miten sen saa pois sieltä Healt Check-ohjelmalta?

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".


      • S.I.M.I
        Niipukas kirjoitti:

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".

        ...ja Radosimsin sivuillahan EI kielletä kopiointia...


      • Niipukas
        S.I.M.I kirjoitti:

        ...ja Radosimsin sivuillahan EI kielletä kopiointia...

        Jaa enpä huomannut moista kun en paljon siellä käy. Eivät sitä kyllä kovin näkyvästi ole kieltäneet. Joka tapauksessa en väitä tietoja omikseni, joten en ole mitään väärää tehnyt.


      • HUIJARIT
        Niipukas kirjoitti:

        Jaa enpä huomannut moista kun en paljon siellä käy. Eivät sitä kyllä kovin näkyvästi ole kieltäneet. Joka tapauksessa en väitä tietoja omikseni, joten en ole mitään väärää tehnyt.

        MITEN SAAN SEN ETTÄ VOI OSTAA SIEMENII KAUPAST MUL EI TOIMI SE


      • Mellup
        HUIJARIT kirjoitti:

        MITEN SAAN SEN ETTÄ VOI OSTAA SIEMENII KAUPAST MUL EI TOIMI SE

        Keräileppäs maasta löytyviä siemeniä. (: ne on ihan vaaleita ja pieniä. Sunset Valleyssä ihan rannan vieressä siellä tien päässä asuvan perheen talon vieressä on siemeniä vaikka kuinka paljon. (::


      • the.s.3 tytteli
        Niipukas kirjoitti:

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".

        Kiiitos! oon niin kauan ettiny vastausta tohon ongelmaan et kukaan ei arvaakkaan!


    • Entä jos

      Tähän siemenjuttuun vielä, että onhan Keräelmäkeräin. Vaatii 40k onnellisuuspisteitä, mutta löytää myös mm. timantteja.

    • apuaaa

      mä en saa avattuu sitä huijauskoodi juttuu kun laitan sen ctrl-shift-c .. pitääkö se laittaa jossain tietyssä paikassa vai miten ??!!

    • iiiiiiiiiiikkk

      mikä on virhekoodi 15 ku ei pysty tallentaa :((

    • JokuVaan-

      En nyt oikein ymmärtäny et onks jotai muuta koodia ku toi ctrl juttu ?

      Jos on KERTOKAA se mulle !!
      _________

    • Mooooi

      Auttakaaa! pelaan simsiä acerin läppärillä, enkä saa sitä koodi-ikkunaa aukeamaan! luin netistä et ihan ekaks se pitää aukasta karttanäkymästä, mut se ei toimi sielläkään.

    • Ei tarvitse aukaista karttanäkymässä. Sen voi aukaista milloin vain. Painathan varmasti oikeat näppäimet pohjaan...

      Ctrl Shift C


      Kysyin vain siksi että tiedän pari pelaajaa jotka painelivat Ctrl Alt Del yhdistelmää ja sitten ihmettelivät kun ei toimi. :)

      Voi olla että tuo yhdistelmä on jo koneen omassa käytössä. Esim. HP:llä se avaa koneen oman kuntotilan tarkastuksen koodilaatikon sijasta. Eihän CapsLock painike vain ole päällä?

    • Noope

      APUAAA!!! Mä en löyä mun näppäimistöstä sift nappulaa😅

    • apuaäkkiää

      siis joo tiiän vanha keskustelu, mut pelaan acerin koneella sims nelosta, ja aina on koodilaatikko ym sellaset toiminut, mut tänää se koodilaatikko ei toimi? onko jotain muuta millä se sais auki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe