The Sims 3, koodi-ikkuna ei toimi

............

Miten saisin koodi-ikkunan näkyviin, kun ei aukea näppäinyhdistelmällä ctrl shift c ?

Kiitos!

20

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snidi

      Kyllä sen ihan sillä lailla pitäisi aueta. Testasin kaverilla ja kyllä se toimi. Harmi vaan, että maxmotives ei toimi.

      • Mellup

        The Sims 3 -peliin ei ole semmosta koodia ku maxmotives. Kirjoittakaa koodivalikkoon: Testingcheatsenabled true sen jälkeen kun peli on käynnissä, voitte vetää tarpeet siihen kohdalle mihin haluatte, saman voitte tehdä myös pelin ollessa pysäytettynä, mutta tarpeet siirtyvät vasta ku peli on käynnissä. Voitte myös painaa Shift -nappulaa pohjassa ja näpäyttää OMAA postilaatikkoa. Klikatkaa "kaikki tyytyväisiksi" niin tarpeet menee jokaisella perheenjäsenellä täyteen. "tarpeiden tila muuttumattomaksi" niin tarpeet eivät huonone/parane.


    • Sirkkku

      Pelaatko HP:n kannettavalla?

      HP:n kannettavilla on tuo sama näppäinyhdistelmä käytössä Health Check -ohjelmalle. Ota se sieltä pois niin saat Simsiin käyttöön.

      • kusinäppi

        miten saa health chekin pois päältä


      • Koodit ei toimi

        Miten sen saa pois sieltä Healt Check-ohjelmalta?


      • Niipukas
        Koodit ei toimi kirjoitti:

        Miten sen saa pois sieltä Healt Check-ohjelmalta?

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".


      • S.I.M.I
        Niipukas kirjoitti:

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".

        ...ja Radosimsin sivuillahan EI kielletä kopiointia...


      • Niipukas
        S.I.M.I kirjoitti:

        ...ja Radosimsin sivuillahan EI kielletä kopiointia...

        Jaa enpä huomannut moista kun en paljon siellä käy. Eivät sitä kyllä kovin näkyvästi ole kieltäneet. Joka tapauksessa en väitä tietoja omikseni, joten en ole mitään väärää tehnyt.


      • HUIJARIT
        Niipukas kirjoitti:

        Jaa enpä huomannut moista kun en paljon siellä käy. Eivät sitä kyllä kovin näkyvästi ole kieltäneet. Joka tapauksessa en väitä tietoja omikseni, joten en ole mitään väärää tehnyt.

        MITEN SAAN SEN ETTÄ VOI OSTAA SIEMENII KAUPAST MUL EI TOIMI SE


      • Mellup
        HUIJARIT kirjoitti:

        MITEN SAAN SEN ETTÄ VOI OSTAA SIEMENII KAUPAST MUL EI TOIMI SE

        Keräileppäs maasta löytyviä siemeniä. (: ne on ihan vaaleita ja pieniä. Sunset Valleyssä ihan rannan vieressä siellä tien päässä asuvan perheen talon vieressä on siemeniä vaikka kuinka paljon. (::


      • the.s.3 tytteli
        Niipukas kirjoitti:

        Tässä Radolasta kopioidut ohjeet. Toimivat ainakin minulla.

        - Etsi HP Health Check ohjelman pikakuvake käynnistä-valikosta (löytyy mulla ainakin omasta kansiostaan "HP")
        - Klikkaa pikakuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Ominaisuudet"
        - Aukeavassa pikkuikkunassa kohta "Pikanäppäin", paina kenttää kerran ja sen jälkeen backspace-näppäintä, jolloin kenttään tulee teksti "Ei käytössä".

        Kiiitos! oon niin kauan ettiny vastausta tohon ongelmaan et kukaan ei arvaakkaan!


    • Entä jos

      Tähän siemenjuttuun vielä, että onhan Keräelmäkeräin. Vaatii 40k onnellisuuspisteitä, mutta löytää myös mm. timantteja.

    • apuaaa

      mä en saa avattuu sitä huijauskoodi juttuu kun laitan sen ctrl-shift-c .. pitääkö se laittaa jossain tietyssä paikassa vai miten ??!!

    • iiiiiiiiiiikkk

      mikä on virhekoodi 15 ku ei pysty tallentaa :((

    • JokuVaan-

      En nyt oikein ymmärtäny et onks jotai muuta koodia ku toi ctrl juttu ?

      Jos on KERTOKAA se mulle !!
      _________

    • Mooooi

      Auttakaaa! pelaan simsiä acerin läppärillä, enkä saa sitä koodi-ikkunaa aukeamaan! luin netistä et ihan ekaks se pitää aukasta karttanäkymästä, mut se ei toimi sielläkään.

    • Ei tarvitse aukaista karttanäkymässä. Sen voi aukaista milloin vain. Painathan varmasti oikeat näppäimet pohjaan...

      Ctrl Shift C


      Kysyin vain siksi että tiedän pari pelaajaa jotka painelivat Ctrl Alt Del yhdistelmää ja sitten ihmettelivät kun ei toimi. :)

      Voi olla että tuo yhdistelmä on jo koneen omassa käytössä. Esim. HP:llä se avaa koneen oman kuntotilan tarkastuksen koodilaatikon sijasta. Eihän CapsLock painike vain ole päällä?

    • Noope

      APUAAA!!! Mä en löyä mun näppäimistöstä sift nappulaa😅

    • apuaäkkiää

      siis joo tiiän vanha keskustelu, mut pelaan acerin koneella sims nelosta, ja aina on koodilaatikko ym sellaset toiminut, mut tänää se koodilaatikko ei toimi? onko jotain muuta millä se sais auki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe