Otit syliis ja veit
veit unohduken mereen uimaan
Riisuit yltäni
huolten ja murheitten kaavun
Yön viileää - tuulen vire - hitaasti
ihollani herkällä siivellään hivelee
Jumalainen usvainen vartalos
kätes - josta saan otteen
Katseessas elämän liekkien meri
hengitykses - niin syvää rauhaa
Sytyn - herään
olet voimani - voimas virtas minuun
riisuit väsymyksen - unohduksen mereen
Veit näkemään - kokemaan
nousevan aamun - lapset kun herää
Kukkakenttiä - silmänsä uuteen aamuun - avaa
Juotat - yönkastetta
lehdillä - mesimarjoille maistuvaa
kaikille - niille kukkasille - voi RAKAS
Pidä - rakas liki
onhan tämä meidän - yhteinen
- - sielunmaisema taulu - -
Unen huoneesta
4
141
Vastaukset
- *MURUKULTA*
"Otit syliis ja veit
veit unohduken mereen uimaan
Riisuit yltäni
huolten ja murheitten kaavun"..
Näin se kynä kulkee, kun sen oikein osaa,,, :)
Tässä huokaa lukijakin - onnea - Rivit vie hienosti loppuun asti.
Tasapainoinen runo, joka kestää useiammankin lukukerran kulumatta,
ainoastaa paranee ja paranee, jos mahdollista!
Kiitos Liisa, - aamu oli hieno alkaa näin! :)MURUKULTA
Aamun aurinkoista siltaa tulen Sinua vastaan,
kiitoksen kukkasia yönkasteen kastelemia.
Olet saanu tämän aamun sen täyteläisen läsnäolon elää.
Nämä aamut näistä ei voi olla poissa, koskettavan syvältä kulkee.
Nyt kuules olen menossa taas - tiedäthän metsään.
Vadelmapuskasta, vois minut joku löytää.
Aurinko armas varmaanki sieläki paistaa, hyvää tätä herännyttä päivää.
- lindalinda1
on tämä runosi Liisa.
Voi melkein nähdä tuulen vireen, kukkameren
ja tuntea aamukasteen.
Jotain samaan aikaan unenomaista pehmeyttä
ja herkkyyttä, kauneutta jokaisessa säkeessäsi.
Viimeinen säe kruunaa maiseman, johon oli niin
helppoa samaistua ja unohtua.lindalindal1
Aamu varhainen se otti, usvaa ja luontoa.
Uneni siinä loppui, tein pienen retken.
Niin todellisen, et myönnän - itkin.
Sinulle kiitos pidit, sielunmaisema taulusta.
Metsään menin ja mitenkä vaikeassa maastossa , taas rypesin.
Ämpärillisen luonnon vadelmia mökille tuliaisia, pakasterakku alkaa olla pullollaan.
Iltauinninnille, sinne jää väsymys ja kaikki.
Kesä on lyhyt, nautitaan näistä ihanista hetkistä....Liisa toivottelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530
