hei onko mahdollista ostaa soussesta paikallista prepaid liittymää tuniasta ja missä niitä myydään soussessa kun pitäis hoitaa asioita tunisiassa tulis halvempaa soittaa siellä prepaid liittymällä kuin suomen liittymällä
prepaid
5
462
Vastaukset
- Prepaid
Hei! On mahdollista.Itse ostin paikallisen Tunisiana-liittymän 10 dinaarilla ja siihen kuului vielä muutamalla dinaarilla puheaikaa. Tunisiana-koppeja löytyy soussesta useista paikoista kaduilla mm. Medinan vierestä ja keskusaukiolta Medinan lähellä. Samoista kopeista voit myös ladata puheaikaa liittymään. Ostaessasi liittymää tarvitset henkilökorttisi, jonka ne kopioivat. Muutamaa tuntia myöhemmin liittymä aukeaa. Voit myös kätevästi tarkistaa saldosi ilmaiseksi *100# ja vihreällä luurilla, jolloin näkyviin tulee saldo..
- Zupa2
Etkä tarvitse edes tuota henkilökorttia/passia.
Itselläni ei ollut passikopiota kaupungilla mukana, joten puhelinkojun myyjä laittoi liittymäni jonkun ranskalaisen miehen (Javier jotain...) nimiin; sattui hänen passikopionsa olemaan sopivasti kopissa tarjolla.
Eli ei kannata antaa omia henkilötietoja edes prepaid-liittymään, hoituu muutenkin.
Mukavaa matkaa! - tunisianan asiakas
Zupa2 kirjoitti:
Etkä tarvitse edes tuota henkilökorttia/passia.
Itselläni ei ollut passikopiota kaupungilla mukana, joten puhelinkojun myyjä laittoi liittymäni jonkun ranskalaisen miehen (Javier jotain...) nimiin; sattui hänen passikopionsa olemaan sopivasti kopissa tarjolla.
Eli ei kannata antaa omia henkilötietoja edes prepaid-liittymään, hoituu muutenkin.
Mukavaa matkaa!Taidanpa ottaa asiasta selvää. Tunisianan tyypeillä ei kyllä ole minkäänlaista lupaa laitella liittymiä toisten ihmisten nimiin. Sehän on todella törkeä. Olen ollut heidän asiakas ainakin 7 vuotta ja nyt kyllä otan asiasta selvää, että monta liittymää minunkin nimiin on laitettu..
Outoa, että edes ehdotat ihmisille käyttää hyväksi toisten nimiä.
Kai teillä oma passi on matkalla mukana. - Nähty on
tunisianan asiakas kirjoitti:
Taidanpa ottaa asiasta selvää. Tunisianan tyypeillä ei kyllä ole minkäänlaista lupaa laitella liittymiä toisten ihmisten nimiin. Sehän on todella törkeä. Olen ollut heidän asiakas ainakin 7 vuotta ja nyt kyllä otan asiasta selvää, että monta liittymää minunkin nimiin on laitettu..
Outoa, että edes ehdotat ihmisille käyttää hyväksi toisten nimiä.
Kai teillä oma passi on matkalla mukana.On oma passi. Siitä ole kysymys, vaan siit että kun vaihtoehtoja on kaksi:
1) Käytän vastuullisesti jonkun muun nimelle nimellisesti rekisteröityä liittymää tai
2) Annan paperini kopioitaviksi ja niitä käyttäää kuka tahansa mihin tahansa seuraavien vuosien ajan
niin valitsen epäröimättä vaihtoehdon 1. - Zupa2
Nähty on kirjoitti:
On oma passi. Siitä ole kysymys, vaan siit että kun vaihtoehtoja on kaksi:
1) Käytän vastuullisesti jonkun muun nimelle nimellisesti rekisteröityä liittymää tai
2) Annan paperini kopioitaviksi ja niitä käyttäää kuka tahansa mihin tahansa seuraavien vuosien ajan
niin valitsen epäröimättä vaihtoehdon 1.Juuri näin toimin viime toukokuussa. Ei tuottanut Tunisianan pojalle mitään vaikeuksia laittaa Javierin nimiin liittymää. Jälkikäteen olin tosi onnellinen, että passikopio ei ollut mukana, jotta en tyhmyyksissäni olisi antanut kopioida tietojani yleiseen jakeluun. Mihin lie tietojani olisi käytettykään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988