Onko kokemuksia matkustamisesta usaan icelandairilla? Entä stopoverista Islannissa? Houkutteleva mahdollisuus, mutta olisi kiva tietää toimiiko käytännössä.
icelandair
3
273
Vastaukset
- Arlanda-Keflavik-Seattle
Ei ole vielä kokemusta minulla, mutta kiva olisi tietää muiden kokemuksista.
Olen itse lähdössä Icelandairilla Reykjavikin kautta Seattleen syyskuun loppupuolella. Tällä kertaa ei ehditty ottaa tuota stopoveria, vaikka kovasti olisi tehnyt mieli. Ensi kerralla sitten! - peliin
Miksi ei toimisi?
Omasta stop-overista on jo aikaa monta vuotta mutta voin suositella. Parissa päivässä katsot kultaisen kolmion nähtävyydet ja lillut pari tuntia Blue Lagoonissa.
Aiemmin Islanti oli pirun kallis maa, mutta valuuttakurssin romahtaminen on varmaan parantanut euro-matkailijan asemaa.- kolmen yön
stopilla oltiin isoon omenaan mennessä. Hyvä stoppi ja ehti pintaraapaisun nähdä Islannista, uskomaton luonto ja nähtävyydet, blue lagoon, geissiirit, vesiputoukset ja valaat. 2 vuotta sitten oli aivan sikakallista mm. syöminen ellei meinaa elää bylsilla. Icelandair ei sinänsä ole mikään kummoinen lentoyhtiö. Vaihdossa reykjavik on kätevän pieni kenttä esim. heatrowiin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831688- 411309
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891031Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202966Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71948- 53892
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37789