Lauantai aamupäivällä haimme polttarisankarin kotoaan. Kaveri oli särmä sotamies intissä joten hankimme upseerin asusteet. Koppalakki, kenttäpaita, sarkatakki, pussihuosut ja nahkasaappaat polttari sankari sai pukea heti päälleen.
Ensimmäinen rasti oli skike rullaluistellen maatilalle jossa kaveri laitettiin hevosen selkään. Laukan jälkeen paistoimme makkaraa.
Liikuimme amerikanautolla johon mahtui koko sakki.
Täältä suuntasimme VW Kartingiin ajamaan mikroautoilla. Soitin La aamuna koska sinne kannattaa mennä koska emme varanneet mitään etukäteen. 10min ajo oli riittävä eikä sitäkään jaksanut ajaa koko aikaa täysillä. Kovin päissään ei kannata mennä ajelemaan.
Ruokapaikka löytyi lähistöltä jonka jälkeen menimme Lintsille jossa kaveri kävi yhdessä laitteessa.
Saunaa metsästin pitkään mutta aika kalliiksi olisi tullut joten menimme uimastadionille. Täältä suuntasimme Kamppiin keilaamaan. Yö meni Hki ravintoloissa.
Tosin ravintola Teatteriin ei polttari sankarit pääse sisään. Ja yhdellä terassilla poke käännytti toisen polttari porukan ovella.
Yöllä polttari sankarin piti myydä puusta sorvattuja dildoja.
Tästä jäi polttripaketti ylimääräiseksi joka löytyy huutonetistä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=111425514
Vietimme polttarit pääkaupunkiseudulla
Bestmaninä
2
848
Vastaukset
- frkdjäspoieräa
siis miks vitussa luulet et joku haluu idioottipolttareista jotain höpöhöpöä....polttarit nyt vaan on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- olisitte vaan silti
voineet pakottaa sen myymään niitä dildoja, kuitenkin järjestysrahat ja kaikki siitä kiinni.ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043