Pelaan Club Penguin peliä. Yritän Secret Agentiksi. Eihän se maksa mitään jos haluaa vaa olla normaalisti Secret Agent? Olen painanut M ylhäällä, vastannut kysymyksiin oikein, saanut radiopuhelimen, tehnyt KAIKKI tehtävät mutta kun yritän ostaa vaaleanpunaista pufflea, siihen tulee jotain (en ole suomentanut sitä, mitä siinä lukee) mutta jotain ettei se onnistu pufflen osto ja alempana on jokin "Become a Member". Olen painanut sitä ja tulee joku sivu ja jotain pölpötystä hinnoista ja jotain siitä Agent jutusta siis en tiiä oikeestaan mitä siinä on mutta kuitenki, auttakaa pliis!!!
Auttakaa, vaikkette olis ihan varmoja, jos tiedätte edes VÄHÄN! En ala haukkuun jos se ei toimi, siis sille kuka sen lähetti! Olisi kiva jos yrittäisitte, helppikää pliiiiiiiiiiiis!!!
Club Penguin!!!
tytttttööö
2
286
Vastaukset
- tytttttööö
En halua olla member... Sain tietää että member vaan maksaa... Tarviiko olla member jos haluaa ostaa vaatteita tai jotai?
- Labelle Love
Etkö muka sitä tiennyt? Mut mulla on keino miten saat sen puffles ilman membua|( ̄3 ̄)|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750