Pelaan Club Penguin peliä. Yritän Secret Agentiksi. Eihän se maksa mitään jos haluaa vaa olla normaalisti Secret Agent? Olen painanut M ylhäällä, vastannut kysymyksiin oikein, saanut radiopuhelimen, tehnyt KAIKKI tehtävät mutta kun yritän ostaa vaaleanpunaista pufflea, siihen tulee jotain (en ole suomentanut sitä, mitä siinä lukee) mutta jotain ettei se onnistu pufflen osto ja alempana on jokin "Become a Member". Olen painanut sitä ja tulee joku sivu ja jotain pölpötystä hinnoista ja jotain siitä Agent jutusta siis en tiiä oikeestaan mitä siinä on mutta kuitenki, auttakaa pliis!!!
Auttakaa, vaikkette olis ihan varmoja, jos tiedätte edes VÄHÄN! En ala haukkuun jos se ei toimi, siis sille kuka sen lähetti! Olisi kiva jos yrittäisitte, helppikää pliiiiiiiiiiiis!!!
Club Penguin!!!
tytttttööö
2
203
Vastaukset
- tytttttööö
En halua olla member... Sain tietää että member vaan maksaa... Tarviiko olla member jos haluaa ostaa vaatteita tai jotai?
- Labelle Love
Etkö muka sitä tiennyt? Mut mulla on keino miten saat sen puffles ilman membua|( ̄3 ̄)|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3825257Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841815Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3541793- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54698- 35668