1. Kuinka paljon lapsia 2. Minkä ikäinen nuorin 3. Odotatko parhaillaan lasta 4. Onko isovanhemmista apua
suurperhe
2
268
Vastaukset
- Vastataan
1. Yhteensä pihapiirissä pyörii kymmenen lasta. Kuusi omaa ja miehen edellisestä (itseasiassa edellisen edellisestä) liitosta melkein kokopäiväisesti. Sen lisäksi miehen kolme lasta viikonloppuisin ja joskus harvoin viikollakin.
2. Täytti viime kuussa kaksi ja vaikka ei kuulunut kysymykseen niin vanhin täyttää syksyllä 18
3. En vaikka haaveissa olisikin vielä yksi
4. Edellisen mieheni äiti ja hänen miehensä soittelevat useinkin ja pyytävät lapsia kylään. Minun vanhemmistani onkin aika jättänyt mutta vanhimpien lapsien syntyessä heistä oli suuri hyöty. Mieheni vanhemmat asuvat niin kaukana että käymme heillä aika harvoin, mutta ei minulla heidänkään suhteen ole valittamista 1. Lapsia on omia 8 (9), lapsenlapsia 2 (3).
2. Nuorin omista lapsista on 2 -vuotias.
3. En ole raskaana, vaikka iltatähdestä vielä haaveilemmekin.
4. Isovanhemmat hoitavat satunnaisesti pienimpiä lapsia.
Käytännössä jo aikuistuneet vanhemmat sisarukset ovat useammin lapsenvahteina jos miehen kanssa halutaan käydä kaksin jossain tai muuten vain viettää kahdenkeskistä aikaa.
Itse isoäitinä yritän pitää lapsenlapsia luonani vähintään yhden yön viikossa jotta vanhemmilleenkin jäisi tuota parisuhdeaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322401Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002282Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181309Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491177Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331142Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o23861- 51820
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11781- 53725
- 56714