1. Kuinka paljon lapsia 2. Minkä ikäinen nuorin 3. Odotatko parhaillaan lasta 4. Onko isovanhemmista apua
suurperhe
2
221
Vastaukset
- Vastataan
1. Yhteensä pihapiirissä pyörii kymmenen lasta. Kuusi omaa ja miehen edellisestä (itseasiassa edellisen edellisestä) liitosta melkein kokopäiväisesti. Sen lisäksi miehen kolme lasta viikonloppuisin ja joskus harvoin viikollakin.
2. Täytti viime kuussa kaksi ja vaikka ei kuulunut kysymykseen niin vanhin täyttää syksyllä 18
3. En vaikka haaveissa olisikin vielä yksi
4. Edellisen mieheni äiti ja hänen miehensä soittelevat useinkin ja pyytävät lapsia kylään. Minun vanhemmistani onkin aika jättänyt mutta vanhimpien lapsien syntyessä heistä oli suuri hyöty. Mieheni vanhemmat asuvat niin kaukana että käymme heillä aika harvoin, mutta ei minulla heidänkään suhteen ole valittamista 1. Lapsia on omia 8 (9), lapsenlapsia 2 (3).
2. Nuorin omista lapsista on 2 -vuotias.
3. En ole raskaana, vaikka iltatähdestä vielä haaveilemmekin.
4. Isovanhemmat hoitavat satunnaisesti pienimpiä lapsia.
Käytännössä jo aikuistuneet vanhemmat sisarukset ovat useammin lapsenvahteina jos miehen kanssa halutaan käydä kaksin jossain tai muuten vain viettää kahdenkeskistä aikaa.
Itse isoäitinä yritän pitää lapsenlapsia luonani vähintään yhden yön viikossa jotta vanhemmilleenkin jäisi tuota parisuhdeaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414777Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203225Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2742443Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542329- 1652109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171691Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601691Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881690- 171683
M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151319