Hakusessa vuokra-asunto aikuiselle naiselle ja koiralle, kiltti ja sisäsiisti koira 7vuotias uros. Mielellään vaikka omaa pihaa jossa voi oleilla, rivitaloasunto, pienehkö talo maaseudulla tai muuten rauhallisella paikalla. Asunnolla olisi kiire, olisi ihanaa jos voisi muuttaa mahdollisimman pian.
Odotan vastausta hyvin toiveikkaana,kiitos jos näin löytäisin kodin missä on hyvä asua.
Haluaa omaan kotiin!
5
1178
Vastaukset
- asuntoja
Hiljaisessa maalaiskylässä Kristiinankaupungin Siipyyssä 2h k 50 m2 pienkerrostalon 1. kerroksessa, oma sisäänkäynti suoraan pihasta kuin rivitalossa. Remontoitu 2007. Vuokra 299 e/kk. Vakuus 1 kk. Heti vapaa. Lisätietoja: [email protected]
- on tarjolla
Meillä olisi tarjolla vuokralle järvenrantahuvila tai yksiö. Molemmat sijaitsevat Länsi-Lapissa. Jos kaipaa luonnonrauhaa ja Lapista nauttimista, puitteet ovat hyvät.
Lisätietoja sähköpostitse oliivi (a) luukku.com tai puh. 050-3370589 Hei! Minulla olisi tarjota vuokralle yksiö Hämeenkyröstä, Kyröskosken keskustasta. 38m2, S K alkovi. Kerrostalon ensimmäinen kerros, oma piha.
Vuokra 380€ vesimaksu.
Terveisin
Mira Jokipelto
0456707753- Kukko 50
Et laittanut paikkaa missähaluaisit haluaisit kodin olevan.Tämä paikka jota minä tarjoan on Salo entinen
Kuusjoki Raatala. 100 neliön hirsihuvila 2 kerroksinen jossa on kaukolämpö.Itse asun 50m päässä päärakennuksesa yksin. Suonet anteeksi ,olen todella huono kirjottaja toivon kuitenkin että saat jotain
tolkkua tästä mieluiten soitat numeroni on 044-7445550 t:Pentti Vesanen - Nuuttini
Minulla olisi tarjolla kolmio paritalosta palvelut lähellä.Asumis vaatimuksia on mutta koira ei ole haittana.ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969