Haluaa omaan kotiin!

mukavaminä

Hakusessa vuokra-asunto aikuiselle naiselle ja koiralle, kiltti ja sisäsiisti koira 7vuotias uros. Mielellään vaikka omaa pihaa jossa voi oleilla, rivitaloasunto, pienehkö talo maaseudulla tai muuten rauhallisella paikalla. Asunnolla olisi kiire, olisi ihanaa jos voisi muuttaa mahdollisimman pian.
Odotan vastausta hyvin toiveikkaana,kiitos jos näin löytäisin kodin missä on hyvä asua.

5

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuntoja

Hiljaisessa maalaiskylässä Kristiinankaupungin Siipyyssä 2h k 50 m2 pienkerrostalon 1. kerroksessa, oma sisäänkäynti suoraan pihasta kuin rivitalossa. Remontoitu 2007. Vuokra 299 e/kk. Vakuus 1 kk. Heti vapaa. Lisätietoja: [email protected]

• on tarjolla

Meillä olisi tarjolla vuokralle järvenrantahuvila tai yksiö. Molemmat sijaitsevat Länsi-Lapissa. Jos kaipaa luonnonrauhaa ja Lapista nauttimista, puitteet ovat hyvät.
      Lisätietoja sähköpostitse oliivi (a) luukku.com tai puh. 050-3370589

• Hei! Minulla olisi tarjota vuokralle yksiö Hämeenkyröstä, Kyröskosken keskustasta. 38m2, S K alkovi. Kerrostalon ensimmäinen kerros, oma piha.
      Vuokra 380€ vesimaksu.

Terveisin
      Mira Jokipelto
      0456707753

• Kukko 50

Et laittanut paikkaa missähaluaisit haluaisit kodin olevan.Tämä paikka jota minä tarjoan on Salo entinen
      Kuusjoki Raatala. 100 neliön hirsihuvila 2 kerroksinen jossa on kaukolämpö.Itse asun 50m päässä päärakennuksesa yksin. Suonet anteeksi ,olen todella huono kirjottaja toivon kuitenkin että saat jotain
      tolkkua tästä mieluiten soitat numeroni on 044-7445550 t:Pentti Vesanen

• Nuuttini

Minulla olisi tarjolla kolmio paritalosta palvelut lähellä.Asumis vaatimuksia on mutta koira ei ole haittana.ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe