Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kateus taidealalla.

Tällä...

...palstalla on lähiaikoina otettu esille tuon yhden palstalla kirjottavan taiteilijan kohdalla KATEUS. Kukaan ei silti ole kyennyt selittämään mistä tuo hänen kateutensa muodostuu ja kehen se kohdistuu.

Maalaisiko joku ehkä hänen teoksensa paremmin kuin hän itse? Tuskin, ainakin jos perehtyy näihin väitteisiin joita hänen teoksistaan on jo useamman vuoden ajan esitetty. Hänen maalauksiaanhan on väitetty tietokoneella tehdyiksi, on väitetty ettei sellaisia teoksia pysty edes kukaan käsin maalaamaan. Joten tuskin todellakaan tästä voi olla kysymys.

Entäpä sitten myynnin suhteen, hänen teoksiaanhan on ostettu jopa tasavaltamme Presidentille asti lahjaksi. Joten onko joku maassamme saanut teoksensa menemään johonkin parempaan paikkaan maassamme? Tuskin, joten tästäkään ei voi olla kysymys.

Entäpä ideat joita hänellä on teoksissaan, onko jollakin suomalaisella taiteilijalla parempia ideoita kuin hänellä? Tuskinpa vaan, koska itse en ainakaan ole vastaaviin ideoihin törmännyt muiden taiteilijoiden kohdalla.

Joten mistä ja kenelle tällaisen taiteilijan voi toinen taiteilija väittää olevan kateellinen?

Selityksen ainoa mahdollisuus näyttääkin löytyvän käänteispsykologiasta, syytetään toista siitä mihin itse syyllistytään.

8

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuule Hei!

      Sinä valehtelet niin että korvasi heiluu. Halonen ei sinun teoksiasi huoli edes ilmaiseksi. Vai voitko todistaa tuon "hankinnan"? ET. Tiedän vanhastaan että yrität kääntää tuon todisteluvelvoitteen kirjoittajalle koska itse et itse voi todistaa tuon "hankinnan" oikeellisuutta. Mutta jokainenhan voi täällä väittää mitä tahansa ja kenelle tahansa ja se on totuus.
      Totuus on myöskin se että kateus on se suurin liikuttajasi myös täälläkin.
      Sinulla on muuten ihmeellinen tyyli kirjoitella itsestäsi....ikäänkuin käänteistyyli.

      • ...kyllä...

        ...tarvittaessa todistaa asian ja koska sinä syytät tätä taiteilijaa julkisesti tässä asiassa valehtelijaksi, niin voisitko tehdä sen omalla nimelläsi. Näin voisit näyttää että sanojesi takana kuin kateellinen vellihousu, jonka ainoa tarkoitus on esittää perättömiä väitteitään nimimerkin suojassa pelkurimaisesti.

        Kirjoituksestasi paistaa niin ilmiselvästi kateutesi tätä taiteilijaa kohtaan, että oikein naurattaa.


      • ..heti täällä...
        ...kyllä... kirjoitti:

        ...tarvittaessa todistaa asian ja koska sinä syytät tätä taiteilijaa julkisesti tässä asiassa valehtelijaksi, niin voisitko tehdä sen omalla nimelläsi. Näin voisit näyttää että sanojesi takana kuin kateellinen vellihousu, jonka ainoa tarkoitus on esittää perättömiä väitteitään nimimerkin suojassa pelkurimaisesti.

        Kirjoituksestasi paistaa niin ilmiselvästi kateutesi tätä taiteilijaa kohtaan, että oikein naurattaa.

        ..kun paljastat omasi. Se on reilu peli vai kuinka?


      • Valtteri Kiviniemi
        ...kyllä... kirjoitti:

        ...tarvittaessa todistaa asian ja koska sinä syytät tätä taiteilijaa julkisesti tässä asiassa valehtelijaksi, niin voisitko tehdä sen omalla nimelläsi. Näin voisit näyttää että sanojesi takana kuin kateellinen vellihousu, jonka ainoa tarkoitus on esittää perättömiä väitteitään nimimerkin suojassa pelkurimaisesti.

        Kirjoituksestasi paistaa niin ilmiselvästi kateutesi tätä taiteilijaa kohtaan, että oikein naurattaa.

        Lisäksi olen syntynyt Luumäellä ja asun nykyisin Heinolassa.
        Onko sinusta samaan? Perkele! olen kyllästynyt tuohon sinun jatkuvaan urputukseen!


      • ...valtteri...
        Valtteri Kiviniemi kirjoitti:

        Lisäksi olen syntynyt Luumäellä ja asun nykyisin Heinolassa.
        Onko sinusta samaan? Perkele! olen kyllästynyt tuohon sinun jatkuvaan urputukseen!

        ...maalaispoika, niin minä vähän ajattelinkin. Kun seuraavan kerran käyt täällä pääkaupunkiseudulla, niin kirjoitapa palstalle niin tavataan ja todistan sinulle Presidentille lahjaksi ostetun teoksen tosiasiaksi.


    • pitikö tämä taas aloittaa!!! Typeryys on todellakin ehtymätön luonnonvara.

      • ...sinä...

        ...vain Pittore sitä pyhää Sylviä apuun, koska mitään muutakaan et asian eteen voi tehdä. Osallistumalla ketjuun jota pidät typeränä, osoitat ilman muuta aivan samaa typeryyttä, mihin haukut vastapuolenkin syyllistyvän.


    • Anonyymi

      Kateus syntyy pelosta menettää se asema, joka itsellä on. Tuo tietää yhtä paljon, enkä minä ole enää kaikkitietävä. Pelätään, että kilpailija vie leivän suusta. Pelätään kilpailutilannetta.
      Kateuden tavoitteena on toisen ihmisen mielen tuohoaminen, Se on helppoa. Aikoinaan se tehtiin huutamalla. Joku kyvykäs kirjailijan alku tuhottiin huutamalla. Mitään kelvollista palautetta asiassa ei tullut. Ensin kurssin vetäjä, joka oli usein kirjailija veti keuhkoihinsa paljon henkeä. Sitten alkoi sellainen huuto ja moite konsertti, josta ei väliä.
      Tällä kaikella oli tavoitteena tuhota tuore kilpailija. Mitään asiallista palautetta ei tullut. Ei myöskään sitä, miten jatkat eteenpäin. Moni nuori oli hauras, eikä jaksanut taistella vastaan. Mitään kunnollista kritiikkiä ei tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe