Suunitelmani olisi että jos lähtisin Hurghadaan syksyllä sinne töihin ja asuisin siellä koko talven.
onko kenelläkään mitään sitä vastaan......???
Tämä palsta on tosiaan kiva joskus ihmettelen miksi vaan suomessa on tämmöstä porukkaa, jos katssoo ruotsalaista foruumia reseforum niin siellä on ihan asiallista puhetta, egyptistä ja muista maista.
voikaa hyvin kaikki ihmiset
Egypt-Hurghada-loma asunto
19
1165
Vastaukset
- merjahurghada
Mitä olet ajatellut touhuilla työksesi? Oletkos ollut koskaan pitempään Hurghadassa? On Hurghadassa jo monia suomalaisia, "talvilomalla"pitempään.
Eläminen siellä ei ole ruusuilla tanssimista , mutta kyllä siellä varmaan joku työpaikka (ilman työlupaa) löytyy mutta palkat kehnot! - mene mene
Kunhan menet nopeasti...
- kh
Jos tarvitset asuntoa vuokralle ? Minulla olisi tarjota joko 3h ja keittosyvennys
tai studio noin 60 neliöä.- tulossa,
Voisitko kertoa vuokratason Egyptissä, esim. juuri 3 h k? Paljonko maksaa esim. kahdesta viikosta Luxorissa.
- travelfreak
tulossa, kirjoitti:
Voisitko kertoa vuokratason Egyptissä, esim. juuri 3 h k? Paljonko maksaa esim. kahdesta viikosta Luxorissa.
minulla on monta suntoa tarjolla, ja luxorissa maksaa suunilleen niilin varella... kiva asunto . 1500 puntaa 2viikkoa.
- miten voisin
travelfreak kirjoitti:
minulla on monta suntoa tarjolla, ja luxorissa maksaa suunilleen niilin varella... kiva asunto . 1500 puntaa 2viikkoa.
saada sinuun yhteyttä. Tulen Luxoriin marraskuussa pelkillä lennoilla.
- travelfreak
miten voisin kirjoitti:
saada sinuun yhteyttä. Tulen Luxoriin marraskuussa pelkillä lennoilla.
lähetä minulle viesti [email protected]
- Hurghadasta tai Kairosta
travelfreak kirjoitti:
lähetä minulle viesti [email protected]
Heips kaikille. Olisin vailla vuokra-asuntoa kahdella makkarilla jne noin syyskuun lopusta eteenpäin? Vielä olen kahden vaiheilla jänkö asumaan sinne vai käynkö vain lomalla joten lyhyt tai pitkäaikaista olisi hakusessa. Jos vain lomailen, olen siellä 3 viikkoa. Hurghadassa asuneena tiedän paikallisen hintatason aika hyvin joten kuulostelen jos löytyisi suomalaiselta vuokralle samanhintaista sieltä. Olisi mukavampi hoitaa asiat omalla kielellä.
- asuntoja löytyy
Hurghadasta tai Kairosta kirjoitti:
Heips kaikille. Olisin vailla vuokra-asuntoa kahdella makkarilla jne noin syyskuun lopusta eteenpäin? Vielä olen kahden vaiheilla jänkö asumaan sinne vai käynkö vain lomalla joten lyhyt tai pitkäaikaista olisi hakusessa. Jos vain lomailen, olen siellä 3 viikkoa. Hurghadassa asuneena tiedän paikallisen hintatason aika hyvin joten kuulostelen jos löytyisi suomalaiselta vuokralle samanhintaista sieltä. Olisi mukavampi hoitaa asiat omalla kielellä.
mihin hintaan haluaat syyskuun lopussa? saat minulta olen suomalainen ja asuntoja on tarjolla egyptiäiseen hintaan. lähetä tänne sinun mailiosoite niin puhutaan lisää
- asuntoja löytyy
Hurghadasta tai Kairosta kirjoitti:
hei minulla on asunto vapaana 27.9 jos kiinostaa ja se maksaa egyptiläisen hinnan sinulle. 1700 egp
- tämä asunto sijaitsee
asuntoja löytyy kirjoitti:
hei minulla on asunto vapaana 27.9 jos kiinostaa ja se maksaa egyptiläisen hinnan sinulle. 1700 egp
olen myös tulossa noin kuukauden kuluttua ja halpaa asuntoa etsin pidemmäksi aikaa... onko tuo 1700 egp/kk?
- asuntoja löytyy
tämä asunto sijaitsee kirjoitti:
olen myös tulossa noin kuukauden kuluttua ja halpaa asuntoa etsin pidemmäksi aikaa... onko tuo 1700 egp/kk?
milloin olet tulossa kk. kulutta?
suunillen 26.09 ja kuinka pitkäksi aikaan olet siellä? hinta ihan riippuu miten saan vuokrattua muut viikot eteenpäin. kerro lisää nin voin auttaa sinua.
kk.1700egp - asuntoja löytyy
tämä asunto sijaitsee kirjoitti:
hei... mistäpäin haluaat asunnon?
- sakkalasta tai
hei... mistäpäin haluaat asunnon?
el daharista. 2 mh olohuone/ keittonurkka ja wc/suihku, jotain tällaista mahdollisesti tarvitsen. Minulla on jo ensimmäinen kk mutta jatkoa ajatellen, kun en vielä tiedä miten pikään aion olla, enkä tiedä millainen se asunto on johon menen. Voiko sinuun ottaa yhteyttä siellä paikan päällä? Voitko esim. antaa puhelin numerosi, josta sinut Hurghadassa tavoittaa?
- ottaa yhteyttä
sakkalasta tai kirjoitti:
el daharista. 2 mh olohuone/ keittonurkka ja wc/suihku, jotain tällaista mahdollisesti tarvitsen. Minulla on jo ensimmäinen kk mutta jatkoa ajatellen, kun en vielä tiedä miten pikään aion olla, enkä tiedä millainen se asunto on johon menen. Voiko sinuun ottaa yhteyttä siellä paikan päällä? Voitko esim. antaa puhelin numerosi, josta sinut Hurghadassa tavoittaa?
46765576565 laita viesti niin sovitaan
- sitten perille päästyäni
ottaa yhteyttä kirjoitti:
46765576565 laita viesti niin sovitaan
Asutko muuten Ruotsissa? Luulin aluksi, että asut Hurghadassa, kun näin numerosi ja 46 alun, niin siitä tunnistin...
- asuntoja löytyy
sitten perille päästyäni kirjoitti:
Asutko muuten Ruotsissa? Luulin aluksi, että asut Hurghadassa, kun näin numerosi ja 46 alun, niin siitä tunnistin...
hei !
lähden kuukauden sisällä hurghadaan ja tulen olemaan siellä pitempään aikaan. vaikeeta hoitaa kaikki täältä käsin.
ota hurghada numero myös.0020120753953 - Hurghadasta
hei !
lähden kuukauden sisällä hurghadaan ja tulen olemaan siellä pitempään aikaan. vaikeeta hoitaa kaikki täältä käsin.
ota hurghada numero myös.0020120753953Moi.
Eli siis tarvitsen 20. tai 21.9 alkaen (aikaisintaan 15.9) asunnon Hurghadasta. Jos jollakulla on tarjota sellainen kivalla hinnalla siinä tienoilla ja siis pitkäaikaisella diilillä, niin laittaisitko viestiä maililla : [email protected]. Ja siihen myös tietoa mahdollisista takuista jne jne.. Kiitos..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733